Aihe: Negative pisti tuulemaan
1 2 3
HaloOfFlies
29.07.2003 16:35:57

Kuluvan vuoden komeettabändi Negative aiheutti hämminkiä oululaishotellissa viime viikon lauantaina. Iltalehden mukaan bändin riehuminen hotelli Turistissa huipentui siihen, että laulaja Jonne Aaron heitti television ylimmän kerroksen ikkunasta.

Nuorisoidolina paistatteleva vokalisti suoritti ns. rokkarin uskottavuuskokeen suututtuaan metelöiviin huonekumppaneihin. Välikohtaus sai alkunsa rumpalin ja valomiehen leikkimielisestä painiottelusta, jonka tuoksinnassa myös hotellihuone kärsi huomattavia vahinkoja.

Televisio ei aiheuttanut maahan pudotessaan vahinkoja, eikä tapaus poikine rikosilmoituksia. Myös hotellinjohtaja aikoo toivottaa pojat kaikesta huolimatta tervetulleeksi, mikäli korvaavat tekosensa.
Unworthy Knight
29.07.2003 16:39:13
hotellinjohtaja aikoo toivottaa pojat kaikesta huolimatta tervetulleeksi, mikäli korvaavat tekosensa.
Just Rokkari pojat tulkaa takas...
Mutta jos olis ollut Sovan leiri niin ei varmaan olis onnistunut.
"...So croak the king of Grey."
HaloOfFlies
29.07.2003 16:44:53

Just Rokkari pojat tulkaa takas...
Mutta jos olis ollut Sovan leiri niin ei varmaan olis onnistunut.

Jonne nakkas kuulemma sen telkkarin, ihan vaan että saisi rauhoitettua riitapukarit. Nukkumisesta ei kuulemma ollu tullu mitään.
HaloOfFlies
29.07.2003 16:47:10

Nopeasti suureen suosioon noussut Negative-yhtye laittoi viikko sitten lauantaina oululaisen Hotelli Turistin sekaisin. Hotellihuoneessa tapahtunut yhtyeen jäsenten painiottelu ei rauhoittunut ennen kuin vokalisti Jonne Aaron heitti huoneen television ulos ikkunasta hotellin ylimmästä kerroksesta.

- Kaikki alkoi siitä, kun meidän rumpali ja valomies alkoivat painia leikillään huoneessa. Mä yritin nukkua samassa huoneessa, mutta siirryin siitä toiseen huoneeseen. Meteli oli valtava, kun menin takaisin rauhoittelemaan jätkiä.

- Siinä vaiheessa, kun meidän rumpali heitti valomiehen juuri selkänsä loukanneen kitaristi Chistuksen päälle, mä hermostuin täysin. Otin television ja nakkasin sen kadulle. Vasta sitten tilanne rauhoittui, Jonne Aaron kertoo.

Tapahtuneen johdosta myös hotellihuoneen taulut tippuivat ja pöytälamppu hajosi. Christus oli myös heittämässä huoneen minibaaria television perään ulos ikkunasta, mutta se saatiin estettyä.

- Hotelli oli kutsunut poliisit paikalle ja olin ihan varma, että nyt tulee putkareissu. Onneksi ei tullut. Toivottavasti tästä ei tule mitään oikeusjuttua. En ole todellakaan ylpeä siitä, mitä tein, Jonne jatkaa.

"Ei porttikieltoa, jos korvaukset hoituvat"
Television putoaminen ei aiheuttanut osuessaan maahan henkilövahinkoja. Myös lähelle pysäköity auto säästyi vahingoittumattomana.
- Onneksi ei osunut. Olisi tullut vähän kalliimmaksi. Mä menin ihan rehdisti kysymään aamulla respasta, miten tää hoidetaan. Laskut tulevat keikkamyyjälle, ja me ollaan sovittu, että jos jotain hajotetaan, me ollaan valmiit maksamaan. Mä maksan tän omasta pussistani, Jonne sanoo.

Negative on aikaisemminkin aiheuttanut häslinkiä keikkamatkoillaan. Nelisen kuukautta sitten Turussa sattuneessa välikohtauksessa yhtyeen seurue sytytti hotellin pöydän ja kokolattiamaton palamaan alkoholilla.

- Mä luulen, että me ei olla enää tervetulleita Hotelli Turistiin. En ole ollut missään puheissa hotellin johtajan kanssa, mutta hän oli ollut kuulemma aamulla aika nihkeänä, Jonne lisää.

Hotellin johtaja Jaakko Pyrhönen aikoo kuitenkin painaa asian villaisella, mikäli korvaukset hoituvat sovitusti.

- Sitä sattuu ja tapahtuu, kun poikia on liikkeellä. Ei tässä ole mitään katastrofia. Jos miehet korvaavat tekosensa, he ovat edelleen tervetulleita. En minä ole mitään porttikieltoja tällaisesta antamassa, Pyrhönen kertoo hieman jo hymyillen koko episodille.

"Bileet saavat nyt loppua"
Negative tuskin on ensimmäinen eikä viimeinen yhtye, joka heittää television hotellin ikkunasta. Tämä fakta ei kuitenkaan riitä syyksi omaan käytökseen.
- Mä olen todella pahoillani tapahtuneesta. Nyt pitää oikeasti himmata ja keskittyä olennaiseen. Tässä on ollut ihan liikaa bileitä.

Jonne ymmärtää vastuunsa nuorisoidolina ja toivookin, että tämä oli hyvä opetus hänelle itselleen. Myös yhtyeen crew on suurennuslasin alla.

- Varmaan osasyy tähän oli se, että paineet ovat vain kasautuneet. Mutta eihän sekään ole mikään tekosyy, Jonne toteaa.
Unworthy Knight
29.07.2003 16:53:57 (muokattu 29.07.2003 16:54:13)
Jonne nakkas kuulemma sen telkkarin, ihan vaan että saisi rauhoitettua riitapukarit. Nukkumisesta ei kuulemma ollu tullu mitään.

Minulla on tapana karjasta vain: "Turvat tukkoon tai ne alkaa turpoon tukkoon"...Toimii paremmin kun TV.
"...So croak the king of Grey."
Heart Of Steel
29.07.2003 16:55:55

Ei mulla mitään Negativee vastaan oo, mutta ketä kiinnostaa, oikeesti? Ihan sama vaikka ois heittäny toisensa ikkunasta pihalle ja polttanu koko mörskän.
Kitaranraiskaaja
29.07.2003 16:57:46

Hassuja poikia kun tollein hulluttelee.
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Heart Of Steel
29.07.2003 16:58:52

Mainostemppu sanon minä.
Härski
29.07.2003 17:30:59
Naurettavaa. Ei toi oo nykyään edes uutinen... tai näköjään on. 30 vuotta sitten juttu ois voinu vaikka toimiakin..
Ville81
29.07.2003 18:57:12
On kyllä semmosta pätemistä ja julkisuudenhakua että paha olo tulee. Helvetti olisivat jääneet itse sen telkkarin alle. Ihme häiriköintiä.
Nalle Puh
29.07.2003 19:06:12
Amatöörien ja pikkupoikein juttuja tuommonen.
pitkätukka
29.07.2003 20:06:15
Kuluvan vuoden komeettabändi Negative

Eipä ole kovin kova komeetta, kun en ole ennen tätä päivää koskaan kuullut kyseisestä yhtyeestä.
Karlsson
29.07.2003 20:27:51
Siis herranjestas! Kuinka rock´n´roll voi joku olla! Huhuh!

Ne varmaan seuraavaksi rupee rikkomaan hienoja kitaroitaan stagella! Mikä meno ja meininki! Vau!

Toivottavasti iltapäivälehdistö raportoi lisää Negativen radikaalilsta käyttäytymisestä. Tai edes seiska tai katso...
"Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille
Jormaz
29.07.2003 20:29:29
Toivottavasti iltapäivälehdistö raportoi lisää Negativen radikaalilsta käyttäytymisestä. Tai edes seiska tai katso...

tai Alibi vankimielisairaalan seinien sisältä.
Back to the 80's
manix
29.07.2003 21:25:30

tai Alibi vankimielisairaalan seinien sisältä.

:D

Sitä odotellessa... ;-)
"The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?" - Jonkun tyypin kommentti @ bash.org
Tympee Huttunen
29.07.2003 21:52:31
Aerosmithin tyypit sentään kantoivat jatkojohtoa mukanaan jotta televisio olisi vielä päällä osuessaan asfalttiin...
Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata.
Härski
29.07.2003 22:25:28
Muuten samalla reissulla ihmiset alkoivat kivittää Michael Monroeta itkumuurilla kun luulivat naiseksi..hassuja nuo juutalaiset

Eivät varmasti pelkät juutalaiset luule sitä naiseksi..
Incarnation
29.07.2003 22:39:19
Mainos:
Negative - Men with high heels and without brains
"Ei setä pahaa tee... setä ottaa silimän pois!!"
VÄKIPÄÄ
29.07.2003 22:45:04
Lapsellista wannabee meininkiä! Luin ton jutun lehdestä enkä usko hetkeäkään että se olisi tempaissut sen töllön rauhoittaakseen tilannetta! Valhe! Jonne yritteli vaan paikkailla kännistä hönöilyään jauhamalla paskaa. Kuka rokkari muka rauhoittuu kun joku tempaisee telkkarin ikkunasta? Ei kukaan, mutta olihan se bassotaiteilija yrittänyt heti peräänn viskata minibaariakin ulos.

Toi hotellien hajoitus on aika vanha juttu. Vähän sama kuin soittelisi HIM:iä coverina ihan tosissaan... Hei! hetkinen... =D
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
Bonham
29.07.2003 22:48:00
Oletteko ajatelleet, että tämä kaikki onkin ehkä tarkkaan harkittua käsikirjoituksen seuraamista?

Ruisrockin tienoilla tänne räpsyi kymmeniä viestejä kyseisen yhtyeen edesottamuksista ja nyt taas... ne osaavat ottaa julkisuutensa.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)