Aihe: Kuopio musalukio
1
6 Feet Under
19.06.2003 03:32:43
Onko joku menossa? Minkälainen paikka? Mistä menet? Menetkö yksin? Miten ootat pärjääväs siellä? Onko siisti fiilis kun valittiin? Minkälaiset oli pääsykokeet? Jännittääkö? Ootko miten taitava musikisti ;) ?
kingdom
19.06.2003 14:50:12
Onko joku menossa? Minä!

Minkälainen paikka? Toivottavasti mukava.

Mistä menet? Kuopiosta.

Menetkö yksin? Kolme kaveria pääsi myös.

Miten ootat pärjääväs siellä? Luulen että hyvin.

Onko siisti fiilis kun valittiin? Ainahan se on ku pääsee jonnekkin minne (kaikki) muut ei pääse. Ja muutenkin, siinä olisi saattanut mennä tulevaisuuden suunnitelmat sekaisin.

Minkälaiset oli pääsykokeet? 5 min. haastattelu, soittonäyte ja laulunäyte. Hyvin meni.

Jännittääkö? Ei mitenkään erityisesti.

Ootko miten taitava musikisti ;) ? Onhan tuota pianoa tullut aikansa soitettua, teoria aika hyvin hallussa myös. Mutta en nyt väittäisi itseäni supervirtuoosiksi kummiskaan :) .
See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN!
Mimi
19.06.2003 19:00:30 (muokattu 19.06.2003 19:02:36)
Onko joku menossa? minä kans
Minkälainen paikka? en tiedä, mukavalta vaikutti, ei tehny mieli enää sen valintakokeen jälkeen lähtee pois, tyypit oli ainakin mukavia, yhtään epämukavaa tyyppiä en tavannu
Mistä menet? Pielavedeltä, älä kysy missä se on
Menetkö yksin? Ainakin kaks kaveria pääsi, en tiedä kuinka moni muu tuttu, mutta toivottaasti muutama mukava tyyppi johon tutustuin valintakokeessa
Miten ootat pärjääväs siellä? hyvin, vähän musiikin opiskelu jännittää, kun en oo oskaan ottanu mitään soittotunteja tms... Pelottaa että oonko riippakivi muitten perässä, kun en tuota teoriaa niin hirveästi osaa...
Onko siisti fiilis kun valittiin? helpottunut... pistemääräkin oli huima 12.75, varmaan pienimpiä pistemääriä millä pääsi tänä vuonna sisään...Olettaisin ainakin näin...
Minkälaiset oli pääsykokeet? lue edeltä... haastattelu oli ihan kiva, ne saattaa anta jotain ihan friikkejä tehtäviä sieltä, tyyliin "lue tämä suomenkielinen runo japaniksi" tai sit voi olla joku tyyliin kolmannen asteen ristikuulustelu "Mistä tulet? Pielavedeltä... Miksi?...", mutta ei kannata pelätä, sit siinä on joko opo tai reksi tms kyselemässä kaikkee tyhmiä...
Jännittääkö? vähän... terveesti...
Ootko miten taitava musikisti ;) ? No en nyt mitenkään kovin taitavana itseäni pidä... Tykkään harrastaa musiikkia ja tavotteena on kehittyä edes jollekkin tasolle...

Edit: Ja tuosta valintakokeesta vielä, se itse tilaisuus on ihan hemmetin lyhyt, ellei sitä tee pitkäksi, odottamisessa menee ikuisuus, eli suurin osa ajasta...
per aspera ad astra
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)