Kulkunen 10.06.2003 17:29:52 | |
---|
Minä, qlqnen, saavun Tampereelle kahdeksi päiväksi aikavälillä 11.-12.6. pääsykokeita varten (onko Toveri (?) vielä lähdössä?) ja aikaa pitäisi yksikseen tappaa jonkin verran. Siinä tarvitsen juuri Sinun apuasi. Soitinliikkeet (osotteineen) kaivoin vanhoista keskusteluista, eikä tämänhetkinen rahatilanne helpota niihin astumista. Tällä kertaa haluaisinkin kysellä hyviä/edullisia levykauppoja/divareita. Swamppi taisi olla jossain päin keskustaa? Mitä muita lähinnä alternative/metallikauppoja Suomen Chicagosta löytyy? Lisäksi jonkinlainen elokuvaliike tyyliin Filmifriikki olisi kiva katsastaa. Ehdottaa saa myös muita kauppoja, jotka voisivat ehkä kiinnostaa. Kiitos näin etukäteen. Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua... |
Toveri 10.06.2003 18:04:38 | |
---|
(onko Toveri (?) vielä lähdössä?) Vapaapäivän anoin duunista, mutta enpä ole lukenut kirjoja. Pitää siis tarkkailla tilannetta vielä tämä ilta. :D Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
noir 10.06.2003 18:14:57 (muokattu 10.06.2003 18:16:14) | |
---|
Swamp löytyy rautatieaseman lähistöltä, sekä uudet että vanhat lätyt. Elokuva-Aitta muutti juuri, enkä muista osoitetta. Vai muuttiko? Epe'sin ja Hämeenkadun väliin jäi joku levykauppa, mutta osoitetta en muista. Sitten katkeaa ajatus. Eikös Tampere ole Suomen Manchester? Onko Manchester Englannin Chigago? Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang |
Veikko 10.06.2003 18:42:24 | |
---|
Swamp on Tuomikirkonkadulla eli ihan keskustassa ja ihan siinä kulman takana on Swampin secondhand-kauppa. Siittä loikitte sitten 200 metriä Rautatienkadulle, jossa on Jukeboss mistä tuota alternativea luulisi löytyvän. Siitä siten Rautatienkatua asemalle päin ja pysähdys Kaupungin Valoissa, jossa pitää juoda olut tai kaksi bongaten legendoja. Koskikeskuksessa on Free Record Shop mikä ei häävi paikka ole. Anttilan levyosasto kannattaa myös tsekata läpi, jat matkalla Anttilaan voi poiketa ravintola Artturin mukavaan atmosfääriin Kauppakadulla. Divareiden levytarjonnasta en osaa sanoa yhtään mitään. Elokuva-aitta on Näsilinnankadulla eli parin kilsaa Rautatieasemalta. Lisäilen tähän noita sitä myöden kun mieleen tulee. Jos tulee. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
Saami 10.06.2003 19:42:49 | |
---|
2nd hand Swampin naapurissa on tuttavan divari Makedonian ;) |
Guderian 10.06.2003 20:45:23 (muokattu 10.06.2003 20:45:35) | |
---|
Eikös Tampere ole Suomen Manchester? Onko Manchester Englannin Chigago? Enpä tiedä, mutta Yhdysvaltain Kemi on Chicago.
Klotzen, nicht Kleckern! |
kamelisko 10.06.2003 22:07:09 | |
---|
Ja Lahti on Suomen Heinola |
HS 10.06.2003 23:07:54 | |
---|
|
mz 11.06.2003 09:26:34 | |
---|
...Suomen Chicagosta löytyy? Eijeijei näin! Eikö teille maantiedossa opetettu, että Lahtihan se Suomen Chicago on? (paitsi nykyään maine on vähän kärsinyt, kun aika monikin paikkakunta kiri rikostilastoissa selvästi ohitse...) |
Absoluto 11.06.2003 09:47:47 | |
---|
Eijeijei näin! Eikö teille maantiedossa opetettu, että Lahtihan se Suomen Chicago on? (paitsi nykyään maine on vähän kärsinyt, kun aika monikin paikkakunta kiri rikostilastoissa selvästi ohitse...) Näin se on. Lahti on Suomen Chicago mutta kyllä Riihimäelläkin pistää yöllä ja miksei päivälläkin olan yli kuikuilemaan. Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
weelie 11.06.2003 09:51:26 (muokattu 11.06.2003 09:55:45) | |
---|
Swamp löytyy rautatieaseman lähistöltä, sekä uudet että vanhat lätyt. Elokuva-Aitta muutti juuri, enkä muista osoitetta. Vai muuttiko? Epe'sin ja Hämeenkadun väliin jäi joku levykauppa, mutta osoitetta en muista. Elokuva-aitta sijaitsee Ohranjyvää vastapäätä. Eli satakunnankadun ja näsilinnankadun kulmassa. Oisko Platta nimeltään tuo pienehkö mutta asiantunteva liike lähellä hämeenkatua, noin puolessa välissä hämeensillan ja stockan (stockan puolella hämeenkatua, kun swampit on toisella puolella ja lähellä mäcdonaldsia). Aiemmin ainakin (asustelen tätnykyä Hesassa) oli metallimpi liike tuo JukeBoss rautatienkadulla eli asemalta yliopistoa kohti. Elokuva-Aitan suunnalla on joo anttila ja yksi divari lähellä kirjastoa puutarhakadulla. Sen nykytasosta tai valikoimasta en tiedä. Mutta se on pääasiassa kyllä kirjadivari. Alarannassa eli laukontorilla eli lähellä koskikeskusta on toinen samantyyppinen divari. Ja linkki kertoo enemmän kuin tuhta sanaa: Tampereen levydivarit: http://www.saunalahti.fi/~oystila/raimo/musa/divarit.html#TAMPERE Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Kulkunen 11.06.2003 09:52:11 | |
---|
Terve No niin ja nyt sille on sitten avattu jo oma ravintolakin... :) http://www.tampereenteatteri.fi/teatterikahvilakivi.html :D No Tampere on sitten Suomen... joku... Turku. Vai oliko sekin toisinpäin? Se nyt ei ollut pointtina tässä. Jos päätät Toveri ilmestyä paikalle, niin olen sitten se läski pitkätukka joka pukeutuu mustaan ja tärisee kuin runkkaava apina. Kiitos neuvoista, yritän suunnistaa tänään illemmalla ja huomenna riippuen siitä miten ehtii. Toivottavasti tällä kerralla löydän muitakin ruokapaikkoja kuin sen McDonaldsin. Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua... |
helmihillo 12.06.2003 10:01:40 | |
---|
Mistä Tampereelta saa käytettyjä CD-levyjä ostettua. ? |
weelie 12.06.2003 10:08:46 | |
---|
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
helmihillo 12.06.2003 10:10:45 | |
---|
|
Toveri 12.06.2003 17:38:05 | |
---|
Arvatkaa, meninkö. :D Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
helmihillo 12.06.2003 17:39:44 | |
---|
Arvatkaa, meninkö. :D Kirjoitusasua ja tyyliäsi tarkkaillen ja siitä johtopäätöksiä vetäen luulen että: et. |
Majesty 12.06.2003 20:19:16 | |
---|
Heh, minäkin olin 11. päivä Tre:n yliopiston kokeissa...tunnin istuin ja sitten lähdin pois. Tai oikeastaan vastailin vähän, mutta kun en tuota kirjaa lukenut niin joutui aika reippaasti säveltämään...no jäi ainakin kasa levyjä käteen. The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
Kulkunen 13.06.2003 16:02:46 | |
---|
Arvatkaa, meninkö. :D Joo, yritin katella tyyppiä jolla on pyykkipojat naamassa, mutta ei näkynyt... Tampereen saldo: Pysyin tällä kertaa hereillä pääsykokeen molemmat osat (!), 3 CD:tä ja yksi DVD. Ja muutama pelottava spurgu/horatsu, mutta niitä en tuonut kotiin. Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua... |
noir 13.06.2003 16:19:11 | |
---|
- - Ja muutama pelottava spurgu/horatsu, mutta niitä en tuonut kotiin. Hyvä. Ne kuuluvatten meille. Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang |