Aihe: Mew bändi
1
-K-
24.04.2003 20:08:17
Eli mikäs bändi tämä mew oikein on, sain kaverilta frengers levyn lainaksi ja tämähän kuulostaa hyvältä, soundimaailma on todella jännä. Harvoin minulle tällainen poppi kolahtaa mutta tämä toimii.
Ei suotta elämys.
schism
25.04.2003 10:36:25 (muokattu 25.04.2003 10:39:47)

Hieno bändi. Nättiä, kitaravalleilla ja kirkkaalla laululla rakennettua poppirokkia tanskasta. Suomessa nähty ainakin viime syksynä Manic Street Preachersiä lämppäämässä. 12.5. esiintyy Tavastialla, ja nyt ihan pääbändinä. Odotan kovasti keikkaa!

(PS. otsikkovalinta tökkii)
Juhani
25.04.2003 10:43:54

Mä en tiedä miksi mutta vihaan yli kaiken tätä bändiä ja varsinkin sen laulajan kimitystä. "diamond ring diamond ring but you can't find it diamond ring diamond ring but you can't find it" Aargh.. toi soi mun helvetissä repeatilla. Tosin olen kuullut vain pari biisiä. Mutta kai se sitten on hyvä juttu bändillä, että niinkin vahvan reaktion herättää kun yleensä ei ärsytä mikään sen enempää vaikka ei pitäisikään.
-K-
25.04.2003 15:02:55
(PS. otsikkovalinta tökkii)

aijjaa, pelkkä mew ei käynyt. Mew on kyllä ihan eri luokan bändi kuin manicsit, omaperäisyys on hyvästä. Levyltä pistävät esiin juuri voimakkaat rumpu&basso-raidat ja tosiaan tuo laulajan kimitys, joka on mielenkiintoisen kuuloista. Ärsyttävääkin jossain määrin, mutta siinä määrin että musa toimii tosi hyvin.
Ei suotta elämys.
ataxia
25.04.2003 16:25:07
musiikillisesti ihan kiva. onhan tämä sentään tanskalainen bändi, melkein lähinaapuri ja sellasta, heh heh...
indie-rockin suurena diggarina huoman että Mew on ottanut vaikutteita Blurista Sunny Day Real Estateen.. tai vaikkapa Radioheadista The Dismemberment Planiin..
(huom. jälkimmäiset bändit eivät kovin tuttuja olekkaan.)
sanoitukset taas eivät juuri sano mitään. varmaan kirjoitettu kaikki muutamassa tunnissa ennen äänityssessioita. tai sitten kaikki ovat pieniä otoksia teini-ikäisen päiväkirjasta. koetan olla haukkumatta.
keikalle kyllä kuitenkin meen. jos he saavat sellasta saundia livenä ku levylläkin, niin kyllä varmasti muhun iskee.
mow skwoz
27.04.2003 18:42:34
dismemberment plan on mainio! =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)