Aihe: F-musiikki kokemuksia?
1
ppk
14.08.2024 13:18:39 (muokattu 15.08.2024 21:50:51)
-poistettu
ituvirtanen
14.08.2024 13:37:30

Kesälomat ovat vielä käynnissä. Jos viestisi on mennyt lomalle lähteneelle, kannattaa yrittää uudestaan. Puhelintakin voi kokeilla. Koskee kaikkia liikkeitä alasta riippumatta.
lmfjuv3
15.08.2024 17:24:10
Varsin kehnoja ovat myös kokemukset kosketinsoittimien tuotepäällikön toiminnasta, viime vuosien aikana, ei vatauksia kysymyksiin, ei vastauksia soittopyyntöihin, jotka jätetty pääliikkeen muille myyjille hänelle välitettäväksi. Kaikki ostajat eivät kuitenkaan ole ammattilaisia esim midijuttujen osalta. Asiantunteva ja palvelualtis henkilökunta olisi ainoa kilpailuvaltti F-musiikille Thomanniin verrattuna, nyt sitä ei ole. Enkä oikein usko että Suomessa myytäisiin liiaksi 1500 -5000 € arvoisia kosketinsoittimia, ominaisuuksia on niin paljon että tuelle on kyllå kysyntää, jos sitä vain on tarjolla.

Ei jatkoon.
Serviceman
16.08.2024 08:35:58
Eilen kävin ostoksilla, hyvin toimi asiakaspalvelu!
Nähdään taas,tai sitten ei!
shuffle
16.08.2024 10:13:33
Ysärillä Fasun liikkeet olivat hienoja. Yhden Gibson Les Paul Standardin ostin Aleksanterinkadulta, ja toisen Joensuun Fasulta osarilla. Kumpikin maksoi silloin tuhat euroa, eli 6000mk. Se oli silloin isompi raha kuin nykyään.
Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds
Sabbathologist
16.08.2024 12:19:49 (muokattu 16.08.2024 12:22:42)

Ainakin kielisoitinverstaalla halkaisivat mun kitaran lapan. Vein sen sinne huollettavaksi kun ylä-e-kieli ei soinut kunnolla. Hinta arvio oli alle 50. Veloittivat huntin ja sain takas skeban, jossa oli lapa halki. Huomasin sen vasta kotona, niin en jaksanut kiikuttaa takaisin, kun oli niin pitkä matka. ''Of course, it was life time ago.'' (eli se oli joskus viis vuotta sitten öbaut). Mietin kyl sellaistakin, että olisikikohan se lapa halkaistu tarkoituksella, että kieli alkaisi soida paremmin. Vaan kyl se olis ihan asiallista, että asiakkaalle kerrottaisiin, mitä tehdään. Kyllähän lääkärikin kertoi mitä hän mulle tekee viimeksi kun olin *uukotettavana.
pehko
16.08.2024 13:35:35
Mulle sanottiin että Turun Soitin Laineella on nuiva asiakaspalvelu. Mut kyl mä väitän että Fasulla on aivan vitusti huonompi.
tmt-wolf
09.09.2024 11:45:15
pehko: Mulle sanottiin että Turun Soitin Laineella on nuiva asiakaspalvelu. Mut kyl mä väitän että Fasulla on aivan vitusti huonompi.

Itse olen erimieltä ja olen itse tyytyväinen nykyiseen Vantaalla toimivaan Fasuun. Ja itse kielisoitin verstas myöskin on edukseen ja palvellen ammatitaidolla. Aiemmin on ollut tiettyjä tilanteita, kyseisen silloin toimiessa stadissa Kaisaniemen suunnalla. Ja palvelu ei ole ollut sitä mitä on toivonut.
tmt
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)