Aihe: Rhcp:n Turun spektaakkeli
1
hjukke
26.03.2003 16:45:14

Rocks!!
luulisi että näin kiertueen lopussa jätkiltä olis jo veto
poissa, mutta turha luulo!
ALusta loppuun täyttä tykitystä.
Ainut turha biisi oli se missä J.Frusciante soitti syntsaa.
Äijät osaa kyllä ottaa yleisönsä. Järkkärit taisi olla
hiukan virka-intoisia ainakin crowd surfingin suhteen mutta
eipä tuo mitään, ei sieltä ketään sentään ulos saakka kannettu.
superfly
26.03.2003 17:06:06
Juu kyllä rokkas. Kyllähän sieltä joku intoilija varmaan niitä virheitä löytää, mutta helvetin hyvä keikka minun mielestäni.
RikuTheMan
26.03.2003 20:30:58
Musta aivan helkkarin kovaa settiä. Äänentoisto oli ainakin kohdallaan tällä kertaa. Lämppäri veti kanssa aika hyvin, tai ainakin mä diggasin hulluna. Tosin bändi oli aivan tuntematon. Pojat veti ihan oikeella asenteella - kummatkin porukat.
Basifisti...
Lauri Saastamoinen
29.03.2003 16:30:38 (muokattu 29.03.2003 16:33:40)
aijaa..mie taas olin aika pettynyt.. ei ollu kiva kuunnella kun anthony laulo valilla ihan pyllylleen, en tieda lauloko se tahallaan jotkut ihan eri tavalla,mutta miusta tuntu etta se vaan ei paassy niihin korkeisiin kohtiin ja se kuulosti miusta huonolta :/ ja fruscianten jotkut soolot vihlo korvia :/ kova chili peppers fani oon mutta ei kylla vaan iskenyt nyt taysilla. tietty hyvia hetkiakin oli etta sain laulaa ihan taysilla ja fiiliksissa mutta niita hetkia oli harmillisen vahan :( onkohan ne pojat tulossa vanhaksi tai sitten on vaan hirmuisen pitka rundi takana ja anthonynkin aani sen takia jo mennyt..ja ei miusta ollu hyva idea pistaa fruscianten mikkia noin kovalla, onhan anthony sita hirveesti kehunu laulajana ja kylla se miustakin korkeelta vetaa ihan kauniisti varsinkin levylla mutta nyt ei kylla miusta kovinkaan hyvalta kuulostanu ;) ja se lamppari! totta puhuit sanoessas etta niilla oli meininkia,ihan taysillahan pojat veti,mutta siihen se sitten miusta jaikin :P aika jarkyttavan kuulosta oli laulu eika muutenkaan oikeen uponnu se niitten musiikki.. noh tallasta talla kertaa,elkaa lynkatko minnuu,kylla mie silti pippureita rakastan :p
"dont worry,be happy!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)