Hei! Olisi tarkoitus esittää jossain vaiheessa muutaman kappaleen livenä kitaran säestyksellä, eräässä tilaisuudessa. Mukana ois kitara, mikki ja vahvistin, jossa muutama kanava. Mulla on äänitetyt taustat valmiina, jokaista laulua varten, mp3 tiedostomuodossa. Minkälaista laitetta te ehdottaisitte? Laitteella pitäisi voida valita kappaleet, ja kappaleiden toisto, (alku ja loppu), pitäisi voida ohjata jalkapedaalilla. Pedaalien avulla olisi kiva voida valita myös kappaleet. Koska tarjolla on monenlaisia laitteitaajattelin kysyä, millaista te ehdottaisitte? Helppokäyttöinen ja simppeli, mutta kuitenkin suht. laadukas ja varmatoiminen. Siinä olisi oltava jonkinlainen muisti mihin voisi siirtää musiikkitaustat. Laite olisi tarkoitus yhdistää vahvistimeen. Kiitoksia avustanne ja vinkeistä minkä pystytte antamaan!! :) yt. taneli |
En ole kokeillut muuta, mutta kännykällä tai iPadilla olen toistanut taustat, bluetoothin yli kaiuttimeen. Dropboxissa tai muussa verkkopalvelussa olen pitänyt, kännykälle ladannut ennen esitystä (tai Dropboxin valinta make available offline). Ratkaisuni ei sisällä ehdottamaasi jalkapoljinta. Sellaisella olen kyllä vaihtanut sivua, kun nuotit ovat iPadilla forScore-apissa. Etsitään tositarkoituksella eläytymiskykyä ja mielikuvitusta. |