Aihe: Suomalaisten rock/metal kitaristien musiikkiopinnot??
1
VPkone
19.01.2003 00:13:41
elikä hirveästi on ollut juttua suomen "julkkiskitaristeista" (anteeksi termi) ja aina kehutaan kuinka se ja se on käynyt ogelin tai muuta.

joten voisiko joku ASIANTUNTEVA kertoa seuraavien henkilöiden musiikkiopinto historiasta. Esim. jos todella käynyt ogelissa, niin onko myös "läpäissyt" sen..jne. olen nimittäin lukenut itse kustakin hyvin ristiriitaisia juttuja..

1. Aleksi Laiho
2. Marzi Nyman
3. Joel Melasniemi

kiitos etukäteen
Fortune
19.01.2003 00:16:15 (muokattu 19.01.2003 00:18:05)
Varmaksi uskallan sanoa, että Mr.Nyman opiskelee paraikaa Sibelius-Akatemiassa. Tai no armeijassa taitaa olla nyt, mutta kuitenkin.

Syntynyt vuonna '79, joten valmis maisteri ei ole vielä (paitsi että eräs ikätoverini on ensi keväänä jo FM, vm.1981)

Melasniemi on viittä vaille valmis (vai lieneekö jo valmis) graafikko elikkä taiteen maisteri.

Ogelistakin kun on se ammattiin johtava ja alempi versio...
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
arcana
19.01.2003 00:17:23
elikä hirveästi on ollut juttua suomen "julkkiskitaristeista" (anteeksi termi) ja aina kehutaan kuinka se ja se on käynyt ogelin tai muuta.

joten voisiko joku ASIANTUNTEVA kertoa seuraavien henkilöiden musiikkiopinto historiasta. Esim. jos todella käynyt ogelissa, niin onko myös "läpäissyt" sen..jne. olen nimittäin lukenut itse kustakin hyvin ristiriitaisia juttuja..

1. Aleksi Laiho
2. Marzi Nyman
3. Joel Melasniemi

kiitos etukäteen

Laiho: Ilmeisesti Oulunkylässä kävi.
Marzi: Sama paikka? Ellei peräti sibis. Kyllä noi molemmat on kuitenki opiskelleet.
Melasniemi.. Hmm.. olikse se UB:n kitaristi? Sekin kyllä käynyt jonkun muistaakseni. En kyllä tiedä kun ei tarkaan ole tullut seurattua kitaristien opiskeluja, mutta kyllä noi pätevät tyypit yleensä koulut on käyneet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)