Folcce 13.12.2008 15:12:07 | |
---|
Music's my life, Moxey. |
Stain 13.12.2008 15:50:27 | |
---|
No tuohon kuvaanhan kiteytyy Kuopio ihan täysin. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
Henkka370 13.12.2008 16:53:58 | |
---|
Onhan noita nähty. mm eräs tunnettu pallopeli antaa hakutuloksena aika mielenkiintoisen kuvan... |
hapan 13.12.2008 16:58:55 | |
---|
Onhan noita nähty. mm eräs tunnettu pallopeli antaa hakutuloksena aika mielenkiintoisen kuvan... Ja kun kokeile onneaan kirjoittaen viisi samaa isoa kirjainta, saattaa yllättyä... |
Flow 13.12.2008 17:13:26 | |
---|
Ja kun kokeile onneaan kirjoittaen viisi samaa isoa kirjainta, saattaa yllättyä... Kiitti vitusti, oikea kirjain löytyi ja ikävä kyllä... Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Rotuvaari 13.12.2008 18:16:39 | |
---|
Höhöö. Vieläköhän norppa -hakusanalla tulee tuo tumma jötkylä, rantojemme raikastus, Nestorin kaveri näkyville? Joskus ainakin tuli. Siis norppa. ...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku |
papitsu 13.12.2008 18:17:36 | |
---|
Höhöö. Vieläköhän norppa -hakusanalla tulee tuo tumma jötkylä, rantojemme raikastus, Nestorin kaveri näkyville? Joskus ainakin tuli. Siis norppa. Oi, kyllä vain. :) PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Rotuvaari 13.12.2008 18:19:13 | |
---|
Oi, kyllä vain. :) Hyvä. Sitten on rauha ja järjestys maassa, ja ihmisillä riittävästi kuituja. ...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku |
ganesha 13.12.2008 18:56:13 | |
---|
Höhöö. Vieläköhän norppa -hakusanalla tulee tuo tumma jötkylä, rantojemme raikastus, Nestorin kaveri näkyville? Joskus ainakin tuli. Siis norppa. hyi saatana! :D kokeilinpa huvikseen tuota viisi samaa kirjainta kuvahakuun, ja melkeinpä joka toisella kirjaimella tulee jotain kyseenalaista ruutuun. kyllä tämä internet on sitten hieno keksintö! :D viina. hanuri. ja naiset. |
wardog 14.12.2008 13:31:46 | |
---|
No tuohon kuvaanhan kiteytyy Kuopio ihan täysin. Todellakin! |
Krister 14.12.2008 18:50:58 (muokattu 14.12.2008 18:51:14) | |
---|
... ja kierrepallolla Kouvolaa maailmankartalle... Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
Cimble 16.12.2008 09:33:56 (muokattu 16.12.2008 09:36:18) | |
---|
No tuohon kuvaanhan kiteytyy Kuopio ihan täysin. No hyi sinuakin! :) Kannattaa mollata mieluummin muita kaupunkeja kuin omaansa. Kokeile vaikka Kouvolaa, josta tuonkin kuvan starat ovat tulleet antamaan tuon kuvassa esiintyvän Kuopion kiteytymisen. :) Minusta siinä kiteytyy enemmän siis Kouvola kuin Kuopio. Kouvolan siitä erottaa vielä paremmin se, että nuo starat eivät ole luontaisessa ympäristössään. Näin he erottuvat paremmin "edukseen". :D Ei Venäjästä selviä hengissä... |
Stain 16.12.2008 17:08:50 | |
---|
No hyi sinuakin! :) Kannattaa mollata mieluummin muita kaupunkeja kuin omaansa. Kokeile vaikka Kouvolaa, josta tuonkin kuvan starat ovat tulleet antamaan tuon kuvassa esiintyvän Kuopion kiteytymisen. :) Minusta siinä kiteytyy enemmän siis Kouvola kuin Kuopio. Kouvolan siitä erottaa vielä paremmin se, että nuo starat eivät ole luontaisessa ympäristössään. Näin he erottuvat paremmin "edukseen". :D No joo, tarkemmin ajatellen puhut kyllä ihan asiaa. Mutta ei sillä, etteikö täältäkin niitä juntteja löytyisi. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |