Aihe: Mistä tietää mikä soitin se on paras soitin itselleen?
1
Myrrysmies
25.05.2008 15:53:10
Joo mulla olis tällänen ongelma, että ite oon soittanu kitaraa sen puoltoista kuukautta ja avosoinnut luonnistuu jo ihan mukavasti. Kuitenkin soitan meidän bändissä rumpuja, joita olen päässyt aina vain soittamaan silloin ku meillä on harkat. Mutta nyt on ongelma sellanen etten osaa päättää kumpaan soittimeen panostan enemmän vai olisiko joku muu instrumentti paikallaan? Sanokaa viel se että ku itelläni on joku Williamsin akustinen kitara, et pitäskö mun hankkii ihan suosiolla sähkökitara?
hapan
25.05.2008 15:55:28
Ala soittaa bassoa.
Foe mounier
25.05.2008 17:24:33
Ala soittaa bassoa.

Rumpujen ja kitaran kompromissi.
McNulty
25.05.2008 17:27:10
Kokeilemalla eri soittimia tietää parhaiten, mikä itselle sopii.
Seba
25.05.2008 17:31:10

Joo se on hyvä kompromissi jos haluaa että tulevaisuudessakin pääsee suht helposti bändeihin mukaan, basisteja kun on aika harvoin tarjolla :)

No joo, itse kuitenkin sinuna varmaan treenailisin sillä akustisella jos sellainen jo löytyy. Sillä kun oppii kunnolla soittamaan niin sähkis tuntuu helpommalta kun sillä aloittelee.

Sinuna kuitenkin soittaisin niitä rumpujakin jos kerran rumpali olet, ja himassa sitten tiluttelet kitaraa ja päätät sitten joskus myöhemmin vasta siirtyä bassoon :)
NaamaEsa
25.05.2008 17:37:59
Tee oikeasti hyvä päätös ja osta nappikengät ja virallinen EM-kisapallo.

Tai sitten jatkat yhä molempia, kitaralla tulee peruspätevyys bassoonkin. Mutta anna valinnan tulla itsekseen, väkisin itse päättämällä ei välttämättä tule hyvää jälkeä.
Kyllähän lapsi piirtää paremmin ennen kuin se menee kouluun. Kun siellä sanotaan että horisonttiviiva täytyy olla tuossa kohtaa, alkaa vaan vituttaa. -Tommi Liimatta
Hannu H.
25.05.2008 20:20:35

Soita molempia. Mäki soitan pianoa, kitaraa ja bassoa aktiivisesti. Välillä tulee kausia et kielisoittimet pölyttyy ja seison kiipparisetin eessä. Välillä taas kitara on se ykkönen jne.

Monipuolisuus on kivaa ja pysyy paremmin perspektiivi siihen omaan instrumenttiin ja sen rooliin kun ei kokoajan soita vain sitä yhtä..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
Myrrysmies
25.05.2008 22:07:15
Kiitosta! näistä neuvoista luulis olevan apua!
L.Ruoska
26.05.2008 17:19:22

Ala soittaa bassoa.
Ajattelin just sanoa että jos kitara tuntuu ärsyttävältä tai liian pieneltä, olet basisti. Rumpalit on erikseen, tiedät itse jo etukäteen jos olet rumpali. Muut taas ovat sen sinulle jo sanoneet jos ET ole laulaja.
Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)