Aihe: Demostudiossa tosi hiljaista, miksi?
1 2 3 4 5
rlo
06.02.2006 10:22:07 (muokattu 06.02.2006 10:22:47)

Eikö täällä olla kiinnostuneita demoista. On aika turhauttavaa laittaa demoa foorumiin kun arvosteluja ei oikein tahdo tulla. Minusta ainakin on mukava arvostella muiden demoja ja olisi kiva saada arvosteluja myös omiin yritelmiin.

Tällä tavalla voisin parannella biisejäni koska subjektiivinen kuuntelu ei kerro tarpeeksi heikkoja kohtia.

Käyttäkää muusikot foorumia, please!

Terveisin Reijo Reka Loiva/RekaStudiot
Les Is More
rlo
06.02.2006 10:36:44

Kitaristien ja miksei muidenkin kannattaa käydä myös mikseri.netissä. Olisikohan siellä vilkkaampaa.

Tämmöistä hyytymistä tapahtuu aina kun käyttäjiä ei tule lisää. Huono homma
Les Is More
Progressor
06.02.2006 10:41:28
Saattaisin kuunnella Demostudion kappaleita enemmän, jos

a) ketjun otsikossa kerrottaisiin, minkätyylisestä musiikista on kysymys, ja
b) tuo musiikin tyyli kiinnostaisi minua.

Suurin osa tarjonnasta tuntuu olevan sellaista, josta minulla ei ole mitään sanottavaa, ja kiinnostavatkin tapaukset hukkuvat usein muiden joukkoon vain siksi, että en jaksa summamutikassa kokeilla, sattuisiko linkin takaa löytymään minua miellyttävää musiikkia.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
Hannu H.
06.02.2006 11:15:13

Suurin osa tarjonnasta tuntuu olevan sellaista, josta minulla ei ole mitään sanottavaa, ja kiinnostavatkin tapaukset hukkuvat usein muiden joukkoon vain siksi, että en jaksa summamutikassa kokeilla, sattuisiko linkin takaa löytymään minua miellyttävää musiikkia.

Juurikin näin. Örinämetalli ei niin kovin hirveästi kiinnosta..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
rlo
06.02.2006 11:26:24

Miten saataisiin sivuston ylläpitäjät aktivoitumaan ja tekemään kyseiset muutokset?

Annetaan kaikki palautetta, eiköhän se siitä lähde liikkeelle.
Les Is More
Kimmo72
06.02.2006 11:48:04
Itseasiassa mulla ei ole koko demostudio osastoa edes näkyvillä kun siellä koskaan en käy.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
aivokuolio
06.02.2006 11:49:23
Mielestäni m.netin demostudio on yksinkertaisesti vain turha.

Mikseri.net ajaa saman asian tehokkaammin, joskin ylitarjonnasta kärsien.
mustan huoneen testi.
rlo
06.02.2006 11:59:14

Liityin juuri mixeri.nettiin tämän takia kun täällä tämä ei vaan toimi
Les Is More
Sertzo S
06.02.2006 12:00:37
Tekijäinoikeudellista syistä en suosi enkä viitsi mitään laittaa noille palstoille.
Jos joku on kiinnostunut lähinnä monipuolisesta iskelmällisestä tuotannostani vakavissaan vaikkapa mahdolista äänitettään varten, niin demon voin laittaa esim. postissa Cd tai md-formaatissa.
rlo
06.02.2006 12:02:41

Mutta jos vaan haluaa kehittää omaa musaa, niin palautetta saisi demostudiosta.
Se on toinen juttu jos on valmis äänite joka tehty levy-yhtiössä.
Levy-yhtiöön sitten demot kun ne on hiottu tarpeeksi hyviksi.
Les Is More
DieGr
06.02.2006 12:48:18
Mutta jos vaan haluaa kehittää omaa musaa, niin palautetta saisi demostudiosta.
Se on toinen juttu jos on valmis äänite joka tehty levy-yhtiössä.
Levy-yhtiöön sitten demot kun ne on hiottu tarpeeksi hyviksi.

Joo ja täältä saa helvetisti kovemmalla prosentilla KEHITTÄVÄÄ ja asiallista kritiikkiä/palautetta.
homoFobia... kenellä?
inflames
06.02.2006 15:15:07

Täysin samaa mieltä.
'The time you enjoy wasting is not wasted time.' B. Russell Romantikkoitkijä #8
Feggy
06.02.2006 15:36:19

Jos sulkis tuon demokarsinan ja laittais pop, rock/raskas musiikki/roots/elektroninen jne. alueiden alkuun pysyväksi ketjun, jossa on ko. alan demoja ja joita voi käydä kommentoimassa?
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
Progressor
06.02.2006 15:41:43
Jos sulkis tuon demokarsinan ja laittais pop, rock/raskas musiikki/roots/elektroninen jne. alueiden alkuun pysyväksi ketjun, jossa on ko. alan demoja ja joita voi käydä kommentoimassa?

Siinä tulisi taas yksi pysyvä ketju lisää jokaiselle palstalle. Niitä on jo nyt aika paljon, ja monet ovat vaatineet niiden vähentämistäkin. Minusta selkein ratkaisu olisi edelleenkin se, että demoilijat vain laittaisivat ketjun otsikkoon jonkinlaisen kuvauksen musiikistaan. Sitä en osaa sanoa, pitäisikö tuo tehdä pakolliseksi.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
rlo
06.02.2006 15:42:07 (muokattu 06.02.2006 15:44:36)

Hyvä juttu, eli olemme samaa mieltä siitä, että hakukriteerejä pitää olla ettei tarvitse surffailla päättömästi demoja.

Hakukriteerit ja lajittelumahdollisuudet seuraavasti:
1. Tyylilaji
Pop, Rock, Heavy, Country, Humppa jne.
2. Äänitteen jättäjän tunnus
Tällä voisi hakea määrätyn käyttäjän demoja kenestä on kiinnostunut
3. Jättöaika/muutosaika
kuten ennenkin, mitä viimeksi päivitetty
4. Päivämäärä väli
Jos haluaa määrättyjä päiviä hakea tai sitten ei halua ikivanhoja listalle
5. Mihin olen kommenttini jättänyt "täppä"
Tällä olisi kiva katsoa onko muita kommentteja tullut niihin joita itse kommentoinut

Tässä alkuun, jatkakaa listaa tai kommentoikaa onko joku turha!!

Pakollisia kenttiä demoa jätettäessä on tyylilaji, käyttäjätunnus sinne saadaan automatic
Les Is More
Feggy
06.02.2006 15:45:30

Siinä tulisi taas yksi pysyvä ketju lisää jokaiselle palstalle. Niitä on jo nyt aika paljon, ja monet ovat vaatineet niiden vähentämistäkin. Minusta selkein ratkaisu olisi edelleenkin se, että demoilijat vain laittaisivat ketjun otsikkoon jonkinlaisen kuvauksen musiikistaan. Sitä en osaa sanoa, pitäisikö tuo tehdä pakolliseksi.

No joo, totta tuokin. Pitäisi olla kuitenkin selkeä, yksinkertainen jako tyyliin rock & pop/metalli/jazz jne. Muuten tulee jalkaväkimetallia, smurffifunkkia, kenokaula-skata ja ties mitä, jotka voivat kuulostaa täysin muulta kuin luulisi.
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
rlo
06.02.2006 15:57:16 (muokattu 06.02.2006 15:57:41)

Niinpä, siinä pitää olla selkeä valikko josta poimii tyylilajin ettei itse pääse keksimään niitä.
Les Is More
Diablero
06.02.2006 21:20:31
Joo demostudio on vähän niinkuin kupsahtanut. Ei niitä käy kukaan kuuntelemassa enää... biisejä vaan tulee lisää ja lisää siitä huolimatta.
Jos jollain on ideoita niin varmaan vois heittää kehiin tonne backstagelle
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
Teijo K.
06.02.2006 21:34:57

Niinpä, siinä pitää olla selkeä valikko josta poimii tyylilajin ettei itse pääse keksimään niitä.

Silläkin päästään alkuun kun jokainen joka laittaa demon arvosteltavaksi mainitsee tyylisuunnan siinä nimen yhteydessä.
Munsta.
superfly
06.02.2006 22:13:20
Mulla ainakin lopahti mielenkiinto Demostudioon juuri näiden todella huonosti tehtyjen mukahauskojen huumoripläjäysten määrään. Ei jaksa kiinnostaa, niitä on ihan liikaa koko ajan. Ja jos tuo Arvan mainitsema tyylisuunta puuttuu, niin jätän suosilla yleensä väliin. Suora linkki biisiin on myös yksi mikä pitää olla. Suoraan oikeaan tiedostoon siis. Ei mitään linkkejä johonkin mikseri.netin lataussivustosekamelskaan. Tässäpä muutamia syitä miksi jää multa biisit kuuntelematta.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)