JARIUUTELA 19.01.2006 22:16:27 | |
---|
Tuleeko kenelläkään mieleen jotain oikein huvittavia ja korneja lyriikoita suomalaisen musiikin historiasta? Itselleni helmeä edustaa Matti Nykäsen kipaleessa lainit: Pidä Varas Hän on varas aivan nerokas!!=) |
Härski 20.01.2006 00:10:56 | |
---|
Jotakuinkin koko Tik Takin tuotanto. |
Flow 20.01.2006 00:12:56 | |
---|
Kyllä se on tuo 51 koodia vaimikäsenytolin tuotanto. Oikeasti huonoin eli huvittavin on Nykäsen kynästä lähtöisin: Ennen mäkikotka nyt vain häkkilintu... “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Jormaz 20.01.2006 00:29:41 | |
---|
Nykäs-Masa: "Liekö kukaan kaikki maailman mäet laskenut, edes taskulaskimellakaan..." In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
t-termiitti 20.01.2006 00:51:30 | |
---|
Dingon hämähäkkimies ja huumeita japaniin (tjsp) ovat kyllä aika "jännää" tavaraa... Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia) |
Anttichrist 20.01.2006 09:02:47 | |
---|
Mikäs perkele se oli joku ujellusmiimikkopoplaulujasoitinyhtye, pari v sitten kovassa radiosoitossa, meni näin: "mikset kertonut, että minäkin suret minua" tai noin sen kuulin vaikka kuinka tarkasti koitin kuunnella. Yhdistettynä vielä siihen, kuinka järkyttävä ko. kappale oli, jos sanat oikeasti menevät noin niin kaikkien aikojen rimanalitus on tehty. |
Neljä Ruuvia 20.01.2006 09:05:04 | |
---|
Oisin maksanut matkasi muutenkin jos sulla ois ollut kanttia pyytää. Jere & Universe. |
Anttichrist 20.01.2006 09:05:24 | |
---|
Ennen mäkikotka nyt vain häkkilintu... ...Eikös se ollut Salmi joka sanat tuohon teki vai muistanko väärin? Tuo on kyllä jo shokeeraava piisi, jopa Matin tuotannoksikin... "on kakolakin mäki vaan ei suuren suuri ja hyppyriä korkeampi muuri"...Ottaen huomioon vielä ne iskelmäkliseet itse kappaleessa (ko. kohta toistetaan heti perään kuoron toimesta) tuo vetää hiljaiseksi. Erittäin. |
porcupine 20.01.2006 09:28:49 | |
---|
Dingon Lakatut varpaankynnet pitävät sisällään minua ehdottomasti riemastuttavimmat rivit: "Ostan kioskilta suklaapatukan Sen jalkakäytävälle asetan Jään puistonpenkille odottamaan Jossain kujakissa suutelee kulkukoiraa Ja peto ei saapunut milloinkaan Jäi suklaa puoliksi makaamaan En tiedä lähtikö järkeni, kun lakkatahra ilmestyi käteeni" Multa ainakin lähti järki noista sanoista xD Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
JuniperThree 20.01.2006 09:41:15 | |
---|
Dingon Lakatut varpaankynnet pitävät sisällään minua ehdottomasti riemastuttavimmat rivit: Vähän OT, mutta musta dingolla on ollu ehkä hienoimpia suomenkielisiä sanotuksia, nimenomaan sillon kulta-aikaan... Eräs suosikeistani on Perjantai(?)... "en muista nimeäni, muistan vain joku särki sydämeni" Mut korneinta kuultavaa on ehkäpä suomalainen uho-/bileräppi... Päällimäisenä tulee nyt mieleen Cheekin se radiohitti ja Fintelligensin heruuks...=) |
mr_b 20.01.2006 09:55:06 (muokattu 20.01.2006 09:56:34) | |
---|
Joskus kauan sitten Radiomafian Anssin Vihatuissa levyissä tuli jokin suomi-iskelmä joka meni jotenkin näin (geneerisellä iskelmämelodialla, -taustalla ja -lauluäänellä): Kerrostalon seinä, (*ähhjotainjotainjotainjotain*) Kerrostalon seinä, kertoo monta tarinaa. (Kertsi) Se on graffiti, (*jotainjotainjotain*) Se on graffiti, se on elämää Teki vaikutuksen. Graffiti äännettiin vielä GraFFIti jotenkin kankeasti sanan keskiosaa korostaen. Myös Vihattujen Levyjen jatko-osan eli Radio Helsingin Paskalistan pyörittämät kappaleet tarjoilevat todella hienoja lyriikkaoivalluksia. Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
Pieni rumpalipoika 20.01.2006 10:11:48 | |
---|
Itselleni helmeä edustaa Matti Nykäsen kipaleessa lainit: Pidä Varas Hän on varas aivan nerokas!!=) Heh. Heti kun näin aiheen otsikon, fiilistelin samaa pätkää. Tuon paremmin ei voi kaks sanaa rimmata! Hoho. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Epämuusikko 20.01.2006 10:11:55 | |
---|
Jään puistonpenkille odottamaan Jossain kujakissa suutelee kulkukoiraa Ensin katoin että Jossain kAjakissa. Sitten katoin uudestaan: Mikä helvetti on Kujakki? Sitten tajusin. You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
Wiitala 20.01.2006 10:43:44 | |
---|
"Huh Hah!" Frederik - Tsingischschssch Khan "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
jp_one 20.01.2006 10:49:07 | |
---|
Mieleen tulee Markku Suomisen Hän (1968), joka on sanoitukseltaan todella..uskomaton. En muista kuka on suomeksi tuon sanoittanut, mutta tuo on ehdoton suosikki tässä kategoriassa. Kannattaa kuunnella. |
Roger 20.01.2006 10:59:07 | |
---|
Joku iskelmä laulajatar laulaa: "elän parasta aikaa" Ja kuinka monta kertaa pitää "katsoa peiliin ja nähdä siellä vastustajasi" "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Tympee Huttunen 20.01.2006 11:22:54 (muokattu 20.01.2006 11:23:17) | |
---|
Mulla tulee "Tahroja Paperilla"-kappaleesta aina mieleen, että muija on löytänyt miehen spermapaperin jostakin. "Vain tahroja paperilla, älä siis suutu, ei siitä asiat miksikään muutu, ei siitä että meillä oli hetkemme..." Loistava kappale kyllä, eikä todellakaan Epuissa mitään vikaa. Minun päässäni pikemminkin. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Progressor 20.01.2006 11:42:41 | |
---|
Tämä Smakin säe särähtää aina korvaan: "alleen talvi harsoaa maan, jälleen taas" Eihän siinä muuten olisi mitään vikaa, mutta tuo "jälleen taas" jotenkin torpedoi koko homman. Olisiko kenties tullut kiire saada sanoitus valmiiksi? Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Sertzo S 20.01.2006 11:49:11 | |
---|
Mieleen tulee Markku Suomisen Hän (1968), joka on sanoitukseltaan todella..uskomaton. En muista kuka on suomeksi tuon sanoittanut, mutta tuo on ehdoton suosikki tässä kategoriassa. Kannattaa kuunnella. Bob Russelin 'Honey'-biisi. Suomalaiset sanat J. Lindström. |
Jäärä 20.01.2006 11:54:02 (muokattu 20.01.2006 11:57:40) | |
---|
Suurlähettiläiden "Pitääks sun aina" vaimikäsenyolikaan: "...Olen nIIiii-iin onneton, ei autossani ole edes nastoja talvella ja...." Pää meinaa räjähtää aina kun tuon kuulee. Bändin nimeä en tiedä, tuntui soivan paljon radiossa viime syksynä, semmosta mökämusaa: edit: Googletin Bändi on Smak ja biisi on "Nousen" Sinä olet silti ihminen Vaikka olet hauras vielä Huomaat sen Kun kiitoon nouset Haaveillen katsotaan Kun sinä Sinä luot tulevaisuuden Sinä olet silti ihminen Sinä tahtoisit kertoa minulle Tahtoisit kertoa Minä olen silti ihminen Aion nousta laillasi vielä kerran Kiitoon nousen Haaveillen katsotaan Taas minä Minä puen itseni yllesi Minä olen silti ihminen Minä tahtoisin kertoa sinulle Tahtoisin kertoa sinulle Minä olen silti ihminen Minä tahtoisin kertoa sinulle Tahtoisin kertoa sinulle Tunnemme nosteen Kuljemme Matkaa eteenpäin Minä olen silti ihminen Sinä olet silti ihminen Minä luon tulevaisuuden Minä luon tulevaisuuden Jos annat mahdollisuuden Minä olen silti ihminen Minä tahtoisin kertoa sinulle Tahtoisin kertoa sinulle Minä olen silti ihminen Minä tahtoisin kertoa sinulle Tahtoisin kertoa sinulle Auto meinaa väkisin ajautua ojaan, kun tommosta kuulee. Kertoisi sen sitten, mitä pitää kertoa (mitä ikinä se sitten mahtaa ollakaan), eikä valittaisi. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |