Aihe: Muutos. Kaikkea sitä..
1
maelstrom
24.01.2003 17:57:51
Minä olin kaksi viikkoa poissa ja koko maailma on kääntynyt ylösalaisin. Naapurin lähikauppa on hommannut ikkunoihinsa uudet tarrat ja Mnetin 3.0 -versio on netissä. Tämä vaikuttaa kiinnostavalta. Toivottavasti tämä toimii, mutta toivottavasti tämän toiminta ei aiheuta liikaa rajoituksia minunkaltaisilleni vapaamman tyylin surffaajille.

Jos tämä oli turha kirjoitus, poistakaa. Sen vain sanon, että armeija ei ole se paikka, missä loppuelämäni vietän.

Suurin ongelma tässä on se, että on pudonnut keskustelusta ulos ja nyt tämä paikka on täynnä uusia viisisivuisia keskusteluja, joista olen jäänyt paitsi. Hana soikoon.
Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti. Kotisivut täällä
Lennu
24.01.2003 18:06:41

Ei se mitään. Tervetuloa vaan takaisin. Ai ei kantakessun hommat innosta? Ne pääsee aikasin eläkkeelle.
www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills"
Fortune
24.01.2003 18:25:54
Ei se mitään. Tervetuloa vaan takaisin. Ai ei kantakessun hommat innosta? Ne pääsee aikasin eläkkeelle.

Lennulla on vanhat faktat kehissä.

a)kersantin arvolla ei palvele enää kantahenkilökuntaa, ylikersantit ovat alimpia ja määräaikaisia nekin

b)eläkeikä on uusilla kantapeikoilla 60 vuotta entisen 45 sijaan (tarkat vuodet voivat heittää)
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)