Aihe: Painatus CD-levyn pintaan
1
Pieni rumpalipoika
11.02.2003 10:39:39

Osaisiko joku sanoa mistä voisi kysellä painatusta cd-levyn pintaan. Eli muutaman sadan kappaleen erästä olisi kyse. Ja yksiväristä tekstipohjaista matskua on haussa.

Muutamaan painoon soitin, mutta ainakaan niissä ei oltu moista touhua aiemmin toteutettu.

Ja nämä romppuja polttavat lafkat ainakin tuntuvat vetävän hommasta sellaista överihintaa, ettei niitä välttämättä kannata ehdotella : )

Kiitos.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
kusve
11.02.2003 11:11:57

tapasi tulla bändin sähköpostiin kaiken maailman tarjouksia koskien just levyjä, niiden kopioita ja nuita painatuksia... en muista mistä osotteesta niitä tuli mutta mielestäni ne hinnat oli aika rajut... toisaalta olihan niitten levyjen määrätki aika suuria että jos ois laskenu nii ei se välttämättä ois maksanu kovinkaan paljoa... luulen että (kun kerran olit jo kysellyt) oot jo sen talon tarjoukset kysyny mutta kerron sen osotteen sitten joskus jos saan kaivettua jostain...
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Pieni rumpalipoika
11.02.2003 11:13:20

Mäkin voin kertoa sen. Se oli Kaustar Trading ; )

Hoho.
Uli Con Carne
11.02.2003 12:12:09

Jöy PRP --

Antemeridiemin kans ainakin ollaan Kaustarilla teettämässä, kallista jos onkin -- jahka saadaan se tuottajanretku aisoihin... illalla Rapu-herran kans tosiaan Joensuuhun setää kädestä pitämään että saadaan miksaus loppuun. Ilmeisesti torstaina tuut miksaileen?
poppamies
11.02.2003 12:40:07 (muokattu 11.02.2003 12:44:21)

Osaisiko joku sanoa mistä voisi kysellä painatusta cd-levyn pintaan. Eli muutaman sadan kappaleen erästä olisi kyse. Ja yksiväristä tekstipohjaista matskua on haussa.

Muutamaan painoon soitin, mutta ainakaan niissä ei oltu moista touhua aiemmin toteutettu.

Ja nämä romppuja polttavat lafkat ainakin tuntuvat vetävän hommasta sellaista överihintaa, ettei niitä välttämättä kannata ehdotella : )

Kiitos.

Varsinaiseen CD levyynhän painatus tehdään silkkipainomenetelmällä (seripano).
Voisit kysyä mistätahansa silkkipainosta tuosta asiasta.
Tai soita suoraan Kaustar Trading, Antulle 040-5569104
"G-strings are for strippers"
kusve
11.02.2003 13:50:18

Mäkin voin kertoa sen. Se oli Kaustar Trading ; )

Hoho.

heh, nii oli... äsken tuli uus mainos sieltä... x)
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Pieni rumpalipoika
11.02.2003 14:13:45

Edelleen kaivataan ihan noita silkkipainoja. Noi lafkat (myös Kaustar Trading) vetää ihan sikahintoja pelkistä painotöistä.

Oon nyt soittanut about 10 silkkipainoon ja ainoastaan yksi tekee noita jatkuvasti (ja vieläpä todella halvalla), mutta perkele kun sillä on niin kovat ruuhkat just nyt ettei se ehdi meidän aikatauluun.

Sen lisäksi osa mestoista ei suostu painamaan noita ilman jotain vitun lupaa Teostolta. Tässä tapauksessa saa Teosto haistaa vitut. Paskaako se niille kuuluu, jos mä haluan painattaa logon jonkin rompun kanteen. Noh pitää selvitellä.

Hmph.
Teijo K.
11.02.2003 14:21:03

Edelleen kaivataan ihan noita silkkipainoja. Noi lafkat (myös Kaustar Trading) vetää ihan sikahintoja pelkistä painotöistä.

Oon nyt soittanut about 10 silkkipainoon ja ainoastaan yksi tekee noita jatkuvasti (ja vieläpä todella halvalla), mutta perkele kun sillä on niin kovat ruuhkat just nyt ettei se ehdi meidän aikatauluun.

Sen lisäksi osa mestoista ei suostu painamaan noita ilman jotain vitun lupaa Teostolta.

http://www.cdlinja.fi/levyt_cdr.htm

Jos kymmenestä silkkipainosta yksi tekee noita hommia niin sillä on todennäköisesti aina hirveä ruuhka päällä. CD linja ainakin tekee painatusta mutta hinta on kysymysmerkki. Pistäpä tänne palstalle sen sillkipainon nimi. Olen itsekin tässä katsellut sopivaa vaihtoehtoa ja mulla ei ole niin kiire...
PekkaRii
11.02.2003 17:46:14
Epsonilla (ainakin) on semmonen musteruisku tulostin, joka osaa tulostella cd-levyn pintaan.

Laadusta en osaa sanoa mitään, enkä kuinka paljon se kuluttaa multaa esim. sataan levyyn.

Kannattaa varmaan tutkia sekin vaihtoehto.
Vilhelmus
11.02.2003 20:32:31

PRP, heitäs viestiä tuolla lukijana epäaktiiviselle nimerkille ArtoSurf!! Häiskä pystynee heittään jonkinlaisen tarjouksen!
Ykkösellä läpi.
ArtoSurf
12.02.2003 02:00:21

Aktiivinenpas. Minulle voi pistää tilauksia. Hinnottelu on yksinkertaista: CD-R, poltto, kotelo (slim tai norm.) ja CD-R:n labelointi = 2,5e/kpl. Ja jos haluaa paperikannet (etu-, sisä- ja takakansi) hinnaksi tulee 3,5e/kpl. Öri.

Erä voi olla yhdestä levystä muutamaan sataan ja toimitus about viikossa. Ja kyseessä on printtaus CD-R:n päälle, ei painatus.
Pieni rumpalipoika
12.02.2003 11:04:33 (muokattu 12.02.2003 11:06:57)

Aktiivinenpas. Minulle voi pistää tilauksia. Hinnottelu on yksinkertaista: CD-R, poltto, kotelo (slim tai norm.) ja CD-R:n labelointi = 2,5e/kpl. Ja jos haluaa paperikannet (etu-, sisä- ja takakansi) hinnaksi tulee 3,5e/kpl. Öri.

Erä voi olla yhdestä levystä muutamaan sataan ja toimitus about viikossa. Ja kyseessä on printtaus CD-R:n päälle, ei painatus.

Paatkos mailia mulle asap. Taidetaan ottaa sulta läjä noita, jos vaan aikataulu natsaa. Niiin joo...ja laita osoitteeseen elo@kronik.net

Tossa tk.osoitteessa on ollut jotain hässäkkää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)