kid ego 11.02.2003 10:07:05 | |
---|
tulin just enkun kuuntelusta ja ihan hyvin tuntui menevän. mutta niinhän mä aina sanon, ja sitten tuleekin kuraan niskaan ;) mitenkäs te, oliko kukaan muu kuunteluissa? get the funk out! |
the jokke 11.02.2003 10:09:36 | |
---|
mä olin.. yks avo meni perseelleen. muuten ihan hyvin. paremminkin ois voinu mennä on se kumma.. |
Ali 11.02.2003 10:14:43 | |
---|
Se eka avoin oli kyllä aika vaikee, mutta muuten meni kuuntelu ihan jees. |
Juukebox 11.02.2003 10:21:07 | |
---|
Mun mielestä ne ei ees menny oikeen hyvin. Mitä te pistitte siihen barbi juttuun ja siihen lääkäri juttuun...siis niissä avoimissa..? Help me fight for what is right.. |
the jokke 11.02.2003 10:27:51 | |
---|
Mun mielestä ne ei ees menny oikeen hyvin. Mitä te pistitte siihen barbi juttuun ja siihen lääkäri juttuun...siis niissä avoimissa..? eikös se lääkärien määrä/laatu vähentänyt kuolleisuutta 15%.. tai jotain sinne suuntaan barbilla pystyi ostamaan kaikkee tavaraa silleen tietokoneen välityksellä. ja luottokorttiin piti tunkea käyttöraja. on se kumma.. |
Shirley 11.02.2003 10:28:12 (muokattu 11.02.2003 10:28:22) | |
---|
Muuten meni kai ihan hyvin, avoimet meni päin helvettiä. Mikä se barbijuttu oli? "Pitämällä enemmän lääkäreitä, sairaalassa käynti on halvempaa." Hoho. Ylpeys käy lankeamuksen edellä. |
reksa 11.02.2003 10:33:44 | |
---|
Jooh, kyllähän tuo jotenkin meni, kun kokeen sai tehdä kunnon kielistudiossa kuulokkeilla jonku hikisen mankan sijaan. |
Prowleri 11.02.2003 10:46:32 | |
---|
Aika heleppo vaikutti olevan. Monivalinnoissakaan ollut kuin kolme vaihtoehtoa, tosin sei estänyt sitä että piti arpoa ainakin kaksi vastausta :) Kirjalliset vähän arvelutti, ei oikein saanut täyttä asiaa sullottua siihen pikkuruiseen tilaan. Barbie muuten pystyi tekemään langattomasti ostoksia tietokoneen avulla ja kaipasi luottorajaa, ja Lontoon sairaaloissa oli kuolleisuus vähentynyt 15% niissä joissa oli enemmän lääkäreitä vuodepaikkoja kohti. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää.
-Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
Dr. Funkenstein 11.02.2003 13:02:17 (muokattu 11.02.2003 13:04:40) | |
---|
jos niitä tuloksia näkee jostain, niin laittakkaa linkkiä. avoimet oli kyllä suht mielenkiintoisia. mikä helvetti se ekan kohan toinen asia oli, mitä ne tekee niille maileille? barbi-kohdan pystyi päättelemään, joskin ei kovin hyvin tullut vastausta muodostettua. myöskin pari monivalintakohtaa jäivät hämärän peittoon... mielestäni ainakin yhteen kohtaan oli periaatteessa kaksi oikeaa vastausta, se kai oli tarkoituskin? edit: tarkoitan tätä kohtaa, missä pariskunta oli eri mieltä, tulisiko uusi auto hankkia vai ei. laitoin sen, että "miehen mielestä autoa ei olisi pitänyt ostaa", vaikka toisaalta oikein olisi myös se, että "pariskunnalla oli eriävät mielipiteet". tai jotain sinnepäin. |
Vilhelmus 11.02.2003 13:06:13 | |
---|
*** tätä nykynuorisoa. Tehtyäni moiset kokeet en halunnut lain kuulla niistä mitään. Ykkösellä läpi. |
dgsgsdg 11.02.2003 13:06:57 | |
---|
Hoh mullapa meni kaikki monivalinnat oikein ja kysymyksistäkin paria pistettä vaille. Siis viime vuonna. |
dgsgsdg 11.02.2003 13:17:46 | |
---|
Kun sä oot yksin siellä yo -kirjotuksissa, niin sun täytyy tehdä itse kaikki monivalinnat. Sä oot ihan up yours. |
Dr. Funkenstein 11.02.2003 13:24:57 | |
---|
Kun sä oot yksin siellä yo -kirjotuksissa, niin sun täytyy tehdä itse kaikki monivalinnat. Sä oot ihan up yours. no shit! |
R B 11.02.2003 13:52:51 | |
---|
*** tätä nykynuorisoa. Tehtyäni moiset kokeet en halunnut lain kuulla niistä mitään. Joo. Kehitys on mennyt täysin väärään suuntaan. |
zernobyl 11.02.2003 13:55:33 | |
---|
Kun sä oot yksin siellä yo -kirjotuksissa, niin sun täytyy tehdä itse kaikki monivalinnat. Sä oot ihan up yours. Eih! Jos menis toisen kerran sinne, ni tulis varmaan semmonen bon voyage -fiilis. Huh. :/ |
jukka 11.02.2003 14:06:13 | |
---|
jos niitä tuloksia näkee jostain, niin laittakkaa linkkiä. avoimet oli kyllä suht mielenkiintoisia. mikä helvetti se ekan kohan toinen asia oli, mitä ne tekee niille maileille? barbi-kohdan pystyi päättelemään, joskin ei kovin hyvin tullut vastausta muodostettua. myöskin pari monivalintakohtaa jäivät hämärän peittoon... mielestäni ainakin yhteen kohtaan oli periaatteessa kaksi oikeaa vastausta, se kai oli tarkoituskin? edit: tarkoitan tätä kohtaa, missä pariskunta oli eri mieltä, tulisiko uusi auto hankkia vai ei. laitoin sen, että "miehen mielestä autoa ei olisi pitänyt ostaa", vaikka toisaalta oikein olisi myös se, että "pariskunnalla oli eriävät mielipiteet". tai jotain sinnepäin. Oikea vastaus tuossa autokysymyksessä oli C, eli se, missä sanottiin että parilla oli erimielisyyttä. Olin vasta kolmannessa kuunteluryhmässä. Saimme odottaa kaksi tuntia hikisessä luokassa ennen kuin pääsimme kuunteluun... Noh, monivalinnoissa oikein 26/30! (Kävimme opettajan kanssa hänen mielestään oikeat vastaukset läpi kuuntelun jälkeen.) Eiköhän ne vastaukset tule taas pian osoitteeseen www.sukol.fi |
Jokunen 11.02.2003 14:14:34 | |
---|
*** tätä nykynuorisoa. Tehtyäni moiset kokeet en halunnut lain kuulla niistä mitään. Näinhän se on. Koko nykynuoriso pyörii Muusikoiden.netissä ja Vilhelmus taasen edustaa menneen polven nuorisoa. Siis mie en ymmärrä! |
Vilhelmus 11.02.2003 14:18:42 | |
---|
Näinhän se on. Koko nykynuoriso pyörii Muusikoiden.netissä ja Vilhelmus taasen edustaa menneen polven nuorisoa. =D Nyt iskettiin pahaan.
Ykkösellä läpi. |
Toveri 11.02.2003 15:34:51 | |
---|
No joo, minulla oli saksan kuuntelu. Meni paremmin kuin yleensä. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
SinTrade 11.02.2003 15:50:20 | |
---|
Oikea vastaus tuossa autokysymyksessä oli C, eli se, missä sanottiin että parilla oli erimielisyyttä. Olin vasta kolmannessa kuunteluryhmässä. Saimme odottaa kaksi tuntia hikisessä luokassa ennen kuin pääsimme kuunteluun... Noh, monivalinnoissa oikein 26/30! (Kävimme opettajan kanssa hänen mielestään oikeat vastaukset läpi kuuntelun jälkeen.) Eiköhän ne vastaukset tule taas pian osoitteeseen www.sukol.fi haha ON TÄMÄ maailma sitten epäreilu. meillä riitti kaikille omat kuulokkeet ja kaikille on myös vara kuulokkeet jos omat eivät toimineet :) |