funkylord 11.02.2003 01:07:34 | |
---|
nälkästä.. tein tuossa huomion, että palstalla "kitarakamat" on lähes yhtä paljon kirjotuksia, kun "yleistä" palstalla, mikä on jo miltei hälyttävää.. no okei, vaikka tämä on hieman ironisesti tehty heitto, niin on tässä tosiasiakin.. Miks noita komppareita on noin pirusti.. isojussin lisäks en oo nähny ainuttakaan blosaria.. (kunnioitusta isojussille) Selvää on, että kitara on halpa, ja pikku pojat saa helposti idoleiks kitaristia.. mutta ylikansoittuva kitarismi ei ole ongelma.. tiijjän että blosareita on jo harrastus pohjalla lähes yhtä paljon kun täällä on jäseniä yhteensä.. miks kukaan ei levitä tietoo.. näin loistava paikka, ja mahdollisuus.. Minä ainakin omille oppilailleni kerroin kyseisestä paikasta.. Omasta mielestäni yks parhaista saiteista netissä.. eli lyhennettynä Kertokaa blosari kavereillennekin tästä saitista.. olis kiva saaha lisää blosari juttuja (addiktois enemmän) ja tulevaisuudessa kukaties oma blosari palsta. (mikäli kehittelijä ja muokkaaja antaa periksi) PORKKANA! |
funkylord 11.02.2003 01:55:35 | |
---|
Ainiin sellainen pitää sanoa, että komppareita vastaan minulla ei mitään ole... tuli vaan mieleen, kun järkyttävästi näin tuon yleistä- kitarakamat juttumäärien suhteen. PORKKANA! |
Jaz 11.02.2003 09:58:07 | |
---|
Miks noita komppareita on noin pirusti.. isojussin lisäks en oo nähny ainuttakaan blosaria.. (kunnioitusta isojussille) Tunnustan tyhmyyteni ja ihmettelen itsekseni mikähän mahtaa olla blosari? |
Ossi 11.02.2003 10:02:50 | |
---|
tein tuossa huomion, että palstalla "kitarakamat" on lähes yhtä paljon kirjotuksia, kun "yleistä" palstalla, mikä on jo miltei hälyttävää Kieltämättä kitarakeskeisyys ylipäänsä alkaa käydä pitkäveteisyydessään sietämättömäksi. "Toi oli hyvä, briljanttia. Mutta otetaan vielä kerran." |
jj86 11.02.2003 10:06:07 | |
---|
No mulla onkin vähä semmonen kutina peräaukon ympärillä että voi olla että joskus ilmestyy hyvinkin joku esim. Kitaristien.net |
funkylord 11.02.2003 11:14:10 | |
---|
mikä on blosari? blosari tulee sanasta blow= puhaltaa, eli näin ollen blosari on puhaltaja PORKKANA! |
 11.02.2003 11:33:24 | |
---|
blosari tulee sanasta blow= puhaltaa, eli näin ollen blosari on puhaltaja Eli soolokitaristi? Komppareita(komppikitaristeja) on liikaa, blosareita(soolokitaristeja) liian vähän. Näin minä ainakin käsitin... |
Lennu 11.02.2003 11:54:54 | |
---|
Eli soolokitaristi? Komppareita(komppikitaristeja) on liikaa, blosareita(soolokitaristeja) liian vähän. Näin minä ainakin käsitin... No nää. Blosari on puhallinsoittaja. On niitä soolokitaristejakin liikaa.
www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills" |
funkylord 11.02.2003 17:29:52 | |
---|
No nää. Blosari on puhallinsoittaja. On niitä soolokitaristejakin liikaa. aivan ja komppareilla tarkoitin Komppi ryhmää.. rummut, kitara, basso, piano.
PORKKANA! |
Fortune 11.02.2003 17:35:10 | |
---|
aivan ja komppareilla tarkoitin Komppi ryhmää.. rummut, kitara, basso, piano. Ai vallitseeko maailmassasi noin tyly jako? Kaikki nuo soittimet ovat vain komppaamassa puhaltajia? "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Uffe-vaatekerääjä 11.02.2003 18:00:07 | |
---|
eikös elämässä yleensäkin ole vaan komppaavia liikaa ja toimijoita valitettavasti(?) vähemmän.. nojoo:) |
lxi 11.02.2003 18:03:45 | |
---|
eikös elämässä yleensäkin ole vaan komppaavia liikaa ja toimijoita valitettavasti(?) vähemmän.. nojoo:) Heh, ei ihan huono analogia. |
paulinho 11.02.2003 18:18:31 (muokattu 11.02.2003 18:18:48) | |
---|
No mulla onkin vähä semmonen kutina peräaukon ympärillä että voi olla että joskus ilmestyy hyvinkin joku esim. Kitaristien.net Tai syynä voivat olla myös kihomadot tai jotkut, luin niistä bilsan kirjasta... |
Juho L 11.02.2003 18:28:34 | |
---|
piano Näitähän on liikaa. Joka puolelta tunkee silmille. Ja mitä tarkoittanette sillä, että pianisti komppaa? Ehei! Pianisti/kosketinsoittajahan on koko bändin sielu ja elämä... Kyllä. Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
KMT 11.02.2003 20:20:41 | |
---|
Eihän täällä näy jousien soittajiakaan pahemmin... Tekis kyllä mieli ruveta soittaan alttoviulua ihan senkin takia että on hieno nuottiavain Bassopalsta puuttuu muuten OK |
funkylord 11.02.2003 20:21:16 | |
---|
tuosta tulimieleen... että komppareita on ne jotka soittaa rytmistä mattoa pohjalle, blosaritkin voi olla komppaajia, mutta yleisimmin jos bändissä on blosari, niin se on aika soolo painotteinen... PORKKANA! |
funkylord 11.02.2003 20:22:49 | |
---|
Eihän täällä näy jousien soittajiakaan pahemmin... Tekis kyllä mieli ruveta soittaan alttoviulua ihan senkin takia että on hieno nuottiavain niinno sanoppa ootko käyny klassinen puolella? sano minulle oletko käynyt klassinen osastolla *tapittaa silmiin tuimasti* on kai niitä.. en oo minäkään siellä käynyt, mutta luulis nyt ainakin... PORKKANA! |
KMT 11.02.2003 20:24:17 | |
---|
niinno sanoppa ootko käyny klassinen puolella? sano minulle oletko käynyt klassinen osastolla *tapittaa silmiin tuimasti* on kai niitä.. en oo minäkään siellä käynyt, mutta luulis nyt ainakin... Niin tuolla klassinen palstallako? Olen käynyt...
Bassopalsta puuttuu muuten OK |
Notefix 11.02.2003 21:43:05 | |
---|
Eihän täällä näy jousien soittajiakaan pahemmin... Eiks sovittajat käy...? |
Vilhelmus 11.02.2003 21:45:36 | |
---|
Eiks sovittajat käy...? Ja plussaa napsahti, oli sen verran hoho. Ykkösellä läpi. |