Aihe: Lake of tears - Neonai
1
Kore
04.02.2003 18:30:33
No nyt sain vihdoinkin pöllittyä tän levyn netistä! Puoli vuotta olen odottanut, enkä ole mistään levyä löytänyt. Hyvältä kuulostaa. Varsinkin toi piilobiisi, jossa on osia viime levyn kappaleiden melodioista(?).

Onko kukaan nähnyt levyä missään _myynnissä_.
Follow your instinct - it usually takes you home...
manix
05.02.2003 10:39:54

Kyllä tuota Oulun Äxästä näyttää saavan. Itse taisin silloin aikoinaan tilata sen Swamp Musicista.

On kai se ihan ok levy, ei kuitenkaan mikään mestariteos. Odotin Danielilta jotain parempaa viimeisen levyn kunniaksi.
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
manix
05.02.2003 14:21:11

Nojoo, ei Headstones mun mielestä mitenkään huono ole. Varsinkin nimikkobiisi on hieno ralli. Onhan se levy kyllä... miten sen sanois... rokki-asenteella tehty, kunhan on sinnepäin soitettu jne. :)
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
Kore
05.02.2003 18:28:03
On kai se ihan ok levy, ei kuitenkaan mikään mestariteos. Odotin Danielilta jotain parempaa viimeisen levyn kunniaksi.

Mitäs mitäs. En tunne bändin vaiheita tai nykyistä tilaa tarkemmin, mutta onko siis niin, ettei Lake of Tears enää julkaise levyjä?

Hmm. Tää taitaa olla sellainen levy mitä saa kuunnella kerran jos toisenkin, ennen kuin voi oikeastaan sanoa arviota suuntaan tai toiseen. Tällä hetkellä (parin kuuntelun jälkeen) kuulostaa mielenkiintoiselta. En ole vielä ihan varma pitääkkö tästä vai ei. Yleensä kuitenkin mielenkiintoiselta kuulostavat levyt osoittautuvat loistaviksi...

Forever autumn on kyllä huippu. En ikinä uskonut, että niin hyvän levyn voi kuunnella puhki, mutta valitettavasti olen osittain niin tehnyt. Vaikka kyllä siitä pystyy edelleenkin nauttimaan kunhan ei kuuntele liian usein.
manix
05.02.2003 22:01:15

Mitäs mitäs. En tunne bändin vaiheita tai nykyistä tilaa tarkemmin, mutta onko siis niin, ettei Lake of Tears enää julkaise levyjä?

Näin on.

Nyt kun Lake of Tears pääsi Black Markin riistodiilistä lopultakin irti (viiden levyn diili) niin bändi lyö hanskat tiskiin. Rumpali kaikkosi jo ennen viimeistä The Neonai-levyä (tai potkittiin pois, tiedä häntä...)

Brennare jatkaa uuden projektin parissa, jotain dark-ambientia ilmeisesti. Projektin nimi on myöskin Neonai.
Kore
06.02.2003 10:49:00
Brennare jatkaa uuden projektin parissa, jotain dark-ambientia ilmeisesti. Projektin nimi on myöskin Neonai.

Mitähän tuo "neonai" tarkoittaa?
manix
06.02.2003 11:24:31

Mitähän tuo "neonai" tarkoittaa?

Ei mitään tietoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)