Täällä on tullut nyt jonkun verran uudistuksia, mm. keskustelualueita jaettu uusiksi jne. Kiitos näistä ylläpidolle!! Pari usein kuultua toivomusta kaikkien tietoon: - rekisteröitykää jos sitä ette ole vielä tehneet - kiinnittäkää huomiota, mille alueelle kirjoitatte - omalle sivulle lista omista kamoista/soittimista jotta kaikki voisi niitä sieltä etsiä, ei tarvitsis kamagalluppeja niin paljon - lopettakaa turha paskan jauhaminen, tai keskittäkää se edes tuonne turhuudet osastolle. näin säästämme kaikkien (varsinkin ylläpidon) aikaa ja kaikilla on kivempaa.. En tiedä miksi minä näistä asioista jaksan jauhaa, mutta hyvistä sivuista kannattaa kyllä tehdä vielä paremmat, vai? :) "Eiku..." |
- rekisteröitykää jos sitä ette ole vielä tehneet Olen tehnyt. - kiinnittäkää huomiota, mille alueelle kirjoitatte Pyrin kiinnittämään. - omalle sivulle lista omista kamoista/soittimista jotta kaikki voisi niitä sieltä etsiä, ei tarvitsis kamagalluppeja niin paljon Juuri äsken tein moisen listan sinua ajatellen. - lopettakaa turha paskan jauhaminen, tai keskittäkää se edes tuonne turhuudet osastolle. näin säästämme kaikkien (varsinkin ylläpidon) aikaa ja kaikilla on kivempaa.. Paska tulee aina pää edellä. En tiedä miksi minä näistä asioista jaksan jauhaa, mutta hyvistä sivuista kannattaa kyllä tehdä vielä paremmat, vai? :) Kyllä vaan näin on. Sano EI lehtimyyjille. |
- omalle sivulle lista omista kamoista/soittimista jotta kaikki voisi niitä sieltä etsiä, ei tarvitsis kamagalluppeja niin paljon Mutta missä sitten puhutaan uusista ostoksista yms. hankinnoista ja harkinnoista? "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |