Aihe: Levyjen kopiosuojaus??
1
JJJ
17.02.2003 18:15:08
Mikäs ihmeen suojaus noissa levyissä nykyään on? Veli vaan kerto uusimmasta Knopflerin levystä että sen kotilaitteet ei sitä edes soita. Autossa kuuluu, mutta kotona ei.. On siinä hyvä suojaus kun ei levyä voi edes kuunnella.
Toivottavasti minulla kuuluis niin vois sitten varmaan tietokoneen kautta sen kopioida että veli poloinen saisi levynsä soimaan.
Ei sitä varmaan normaalilla poltto-ohjelmalla saa kopioitua vai miten on?
Blues raikaa ja elämä kulkee...
Ibanez RX
17.02.2003 18:18:57
Mikäs ihmeen suojaus noissa levyissä nykyään on? Veli vaan kerto uusimmasta Knopflerin levystä että sen kotilaitteet ei sitä edes soita. Autossa kuuluu, mutta kotona ei.. On siinä hyvä suojaus kun ei levyä voi edes kuunnella.
Toivottavasti minulla kuuluis niin vois sitten varmaan tietokoneen kautta sen kopioida että veli poloinen saisi levynsä soimaan.
Ei sitä varmaan normaalilla poltto-ohjelmalla saa kopioitua vai miten on?

No joissain on taas et vaikka on kopiosuojaus nii
sen pystyy polttaa ja kuuntelee missä haluu. Mut tossa sun tapauksessa ei voi polttaa eikä pysty kuuntelee koneella.
Mut en sit tiedä, jos sitä ei voi kotona kuunnella ?
Outo juttu.
Lämpimikseni soittelen
Woc
17.02.2003 18:29:25

Oon sitä mieltä että kannattaa jättää hyllyyn nuo kopiosuojatut levyt ja ostaa joku muu levy. Jos on aivan välttämätöntä saada juuri se yksi levy ja siinä on kopiointi suojaus, niin lataa sen netistä ja polttaa cd:lle.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)