Aihe: Paidat valmiita, pk-seudun miittipaikkoja?
1 2 3
Fortune
14.02.2003 17:09:14
Elikä painosta tupsahti infoa, että rättiläiset ovat valmiit.

Niinkuin ketään kiinnostaisi ;)

Nyt pk-seutulaiset sitten tänne listaamaan itsellenne sopivia jakopaikkoja ja ajankohtia, viikonloppuisin sopii minulle parhaiten, viikolla varauksella.

Eli laittakaa nyt niitä paikkoja (Espoossa Iso omena, Hgissä jokin keskustan paikka, ihan mikä vain seutulipun tavoitettavissa oleva paikka, ei nyt mielellään missään Nöykkiön perukoilla, olen autoton mies ja tekstiilikin painaa) ja ajankohtia tänne niin koetetaan löytää kaikille sopivat paikat.

Maksuosoitteen pistän kaikille maililla/pikaviestinä, kunhan tässä kerkiän ja saan paidat sekä laskun käteeni (viikonlopun aikana).

Maksun kanssa tehdään nyt niin ja määrään tämän ihan tyrannina, että _kaikki_ maksavat tilille, ei poikkeuksia.

Syynä se, että sitä rahaa liikkuu kuitenkin kohtuullinen summa, en viitsisi niitä 10 euron seteleitä yksi kerrallaan juoksuttaa pankkiin ja maksaneiden/ei maksaneiden tilastointi on paljon helpompaa tiliotteen mukaan kuin omien epämääräisten muistiinpanojen avulla.

Pistän tosiaan jokaiselle tilanneelle viestinä infoa, sunnuntaina voitte odotella aikaisintaan (älkää hätäilkö ja spämmätkö postilaatikkoani tukkoon :)

Eli niitä paikkoja!
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Jabe
14.02.2003 18:49:33

Well done, AFIL. Tulisin mieluusti noutamaan omani Ravintola Ilveksestä (Urho Kekkosen katu, Helsinki). Joku ilta ensi viikolla (17. - 23.2.2003) voisi natsata, jos sinulle sopii. Jos valitset perjantai -illan 21.2., niin saavun paikalle myöskin särpimään olutta, ja kertomaan sankaritarinoita humppakeikoilta.

Ei mutta vakavissaan: Ilves olisi hyvä, jos sopii ...
Fortune
14.02.2003 18:52:34
Well done, AFIL. Tulisin mieluusti noutamaan omani Ravintola Ilveksestä (Urho Kekkosen katu, Helsinki). Joku ilta ensi viikolla (17. - 23.2.2003) voisi natsata, jos sinulle sopii. Jos valitset perjantai -illan 21.2., niin saavun paikalle myöskin särpimään olutta, ja kertomaan sankaritarinoita humppakeikoilta.

Ei mutta vakavissaan: Ilves olisi hyvä, jos sopii ...

Ilves olisi varmaan yksi hyvä vaihtoehto (siis useampikin miitti käy ja lienee vähän pakkokin), esimerkiksi juuri viikon päästä perjantaina (ei pitäisi olla mitään ihmeempiä itselläni).

Voin tosin kuvitella, että reissu päättyy 3 promillen humalaan, tyhjään paitasäkkiin ja toisen kengän hukkumiseen, mutta se riski on otettava.
Possu.
Vilhelmus
14.02.2003 19:08:34

Voin tosin kuvitella, että reissu päättyy 3 promillen humalaan, tyhjään paitasäkkiin ja toisen kengän hukkumiseen, mutta se riski on otettava.

Toisaalta, mainosarvo voisi olla huomioitavaa luokkaa, kun paidat päätyisivät mitä erilaisimmille ihmisille.

"Matti Nykänen bongattu muusikoiden.net -paidassa"
Ykkösellä läpi.
Kore
15.02.2003 13:05:22
"Matti Nykänen bongattu muusikoiden.net -paidassa"

Hoho.

Oman paitani hakisin kätevästi Isosta Omenasta. Ajasta ei ole niin väliä, kun tässä vietetään kesä... ei kun lukulomaa. Jos Fortune itse ilmoittaisi hänelle hyvin sopivan ajankohdan, niin eiköhän ala "sopii mulle" -ilmoituksia tulemaan. Luulisin näin.
Follow your instinct - it usually takes you home...
Dumb
15.02.2003 13:23:06

Jollei kuume nouse enää uudelleen tässä viikonlopun aikana niin olen maanantaina lähdössä Helsinkiin viemään toisen Ibaneesin Kristian Oeschille ja haen sen sitten luultavasti perjantaina pois. Eli jompi kumpi noista päivistä sopisi sitten minulle.
Fortune
15.02.2003 18:33:53

Hoho.

Oman paitani hakisin kätevästi Isosta Omenasta. Ajasta ei ole niin väliä, kun tässä vietetään kesä... ei kun lukulomaa. Jos Fortune itse ilmoittaisi hänelle hyvin sopivan ajankohdan, niin eiköhän ala "sopii mulle" -ilmoituksia tulemaan. Luulisin näin.

Sanotaanko lauantai 22.2.2002 klo 14 Iso Omena?

Siinä on nyt siis yksi.

Ja toinen Ilves pe 21.2.2002, klo 20-> (?)
Saakohan sinne kiikutettua sitä paitasäkkiä sisään, kuinka ankara ovivalvonta siellä on? Olen kyllä hyvä selittämään :)

Otaniemeen voin kanssa arkipäivisin tuoda paitoja, olihan täällä jokunen sielläpäinkin vaikuttava.

Ja Posti tuo sitten teille ihmisten ilmoilla asuville.

Pistän infoa kunhan tässä kykenen.
Possu.
HB
16.02.2003 12:31:24
Joo Omena käy hyvin. Sitten pitäis vielä sopia tarkempi paikka. Joku kuppila?
Fortune
16.02.2003 14:21:58
Joo Omena käy hyvin. Sitten pitäis vielä sopia tarkempi paikka. Joku kuppila?

Joku näistä?

ARNOLD'S

BOOM BAR & RESTAURANT

CAFÈ PREZZO

COFFEE HOUSE

ROBERT'S COFFEE

SPORTS ACADEMY

WAYNE'S COFFEE
Possu.
BaariMikko
16.02.2003 14:38:20 (muokattu 16.02.2003 14:46:53)

Ilveksessä on vaan se vika, ettei tällainen juniori pääse sisään vaikka täysi-ikäinen olenkin. Isoon Omenaan taas ei oikein viitsisi lähteä, kun sinne on täältä keskeisestä Helsingistä jonkun verran matkaa.

EDIT: Niin ja vielä semmoinenkin, että olen kaiken lisäksi mainittuina ajankohtina ruotsinlaivalla herättämässä yleistä pahennusta, joten en pääse tulemaan oli paikka mikä hyvänsä.
Taon yksin sieluni mustaa varjoa...
Dumb
16.02.2003 14:44:50

Ilveksessä on vaan se vika, ettei tällainen juniori pääse sisään vaikka täysi-ikäinen olenkin. Isoon Omenaan taas ei oikein viitsisi lähteä, kun sinne on täältä keskeisestä Helsingistä jonkun verran matkaa.

Tuossa oli puhetta Fortunen kanssa, että ehkä ensi viikon perjantaina saisin oman paitani jossain päin Helsinkiä, joten tule sinäkin silloin noutamaan omasi?
Fortune
16.02.2003 16:04:14

EDIT: Niin ja vielä semmoinenkin, että olen kaiken lisäksi mainittuina ajankohtina ruotsinlaivalla herättämässä yleistä pahennusta, joten en pääse tulemaan oli paikka mikä hyvänsä.

Ehdottakaa muita paikkoja prkl. Eivät ne paidat ilmaan häviä ensi viikolla, myöhemminkin ehtii ja muualla. En vain mitenkään kykene arvaamaan kaikkia sopivia paikkoja ja ajankohtia.
Possu.
BaariMikko
16.02.2003 17:01:31 (muokattu 16.02.2003 17:02:17)

Ok. Miten olisi täällä keskustassa vaikkapa Painobaari(Sanomatalo), Chaplin(Mannerheimintie), Meet In Bar(Malminrinne), mbar(Lasipalatsi), Cafe Giovanni(Mikonkatu) tai Wayne's Coffee(Kaisaniemenkatu)?

Ensimmäiset kolme K-18 ja jälkimmäiset ikärajattomia.
viltsu77
17.02.2003 06:31:32
Alcatraz, Mikado, Lehtovaara, Alppimaa, Vaahtera jne.
BaariMikko
17.02.2003 13:33:03

Itse asiassa mikä tahansa paikka keskustassa käy, kunhan sinne ei ole ikäraja enemmän kuin 18. Ajankohdat pl. ti-la tällä viikolla myös ok.
kivi
17.02.2003 13:36:35
Alcatraz, Mikado, Lehtovaara, Alppimaa, Vaahtera jne.

No huh huh :-D

Hm, mä ilmoittelen kun olen tulossa stadiin. Mulle käy noutaa paita ihan mistä vaan. Pistä se tilinnumero, että saan maksaa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Fortune
17.02.2003 13:37:57 (muokattu 17.02.2003 13:38:58)
Kävisikö näin:

Mbar ma 24.2. klo 17

tai

Wayne's Coffee ma 24.2 klo 17

Logistisista syistä en viitsisi keskustaa pidemmälle lähteä, kun junalla/bussilla kuljen.
Possu.
Fortune
17.02.2003 13:45:43 (muokattu 18.02.2003 11:15:23)
Kivi:

Hm, mä ilmoittelen kun olen tulossa stadiin. Mulle käy noutaa paita ihan mistä vaan. Pistä se tilinnumero, että saan maksaa.

Pistän, kunhan saan tilauksen lopullisen summan tietooni, paidat tulivat mutta laskua ei. Lienevätkö ilmaisia :)

Eli hinta ei siis nouse, mutta tarkistan varmuuden vuoksi kuitenkin tarkan pyyntihinnan. Ja käyn punnitsemassa Postissa noita paketteja jne.

Gimme 2 days :)

Nyt olisi seuraavia paikkoja ehdolla siis hakupaikoiksi:

Mbar Lasipalatsi ma 24.2. klo 17

tai

Wayne's Coffee Kaisaniemi ma 24.2 klo 17

lauantai 22.2.2003 klo 14 Iso Omena (Wayne's vai Robert's Coffee? Kumpi halvempi :)

Ilves pe 21.2.2003, klo 20-> (HUOM! Tämä kyllä kusee mahdollisesti, ikäraja näyttää olevan 22, ja minä olen 3 kuukautta vaille sen luvun... muita ehdotuksia, Stella Star ehkä?)
Possu.
battery
17.02.2003 13:48:29
tuliks halutun näköset paidat?..
Brian May soittaa kitaraa
kivi
17.02.2003 13:48:57 (muokattu 17.02.2003 13:52:37)
Ilves pe 21.2.2002, klo 20-> (vai pitäisikö mennä aiemmin? Saako sinne kuskattua paitasäkin sisään?)

Saa aivan varmasti kuskattua, varsinkin jos tilanteen selittää. Ilveksessä on totuttu ihmeellisempiinkin matkatavaroihin, onhan tavastian edestä varsin mukava esim. lähteä kiertueelle.

EDIT: vastauksena kysymykseesi ja sen muokkaukseen - voidaanhan sopia varamestaksi Meet Inn seuraavassa korttelissa, sä voit perustaa sinne halvemman kaljan ääreen paitajakelun ja 18-22 -vuotiaiden oman seuran:-)

Meet Inn, jos se on se entinen Zero, on ihan ok. Viihdyt siellä varmasti paremmin kuin esim mun suosikissani Boot Hillissä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)