Aihe: ketkäs täällä on (lukion) vanhoja?
1 2
PJS
14.02.2003 15:30:35

niin että ketäs täällä on nyt sitten virallisesti vanha, siis mun lisäksi. ja kuis tanssit suju, itellä meni ihan jees, aivan saakelin kuuma siinä tosi tulee kun kaksi tuntia vetää kansandanceja.
kivi ja vierähdys!!!!
MrBungle
14.02.2003 15:43:06
No meikä poika on ainahi Wanha ja tulihan nuita tanssejahi kyllästymiseen asti veivattua...
Antti1
14.02.2003 17:24:02 (muokattu 14.02.2003 17:24:22)
Meikäpoika on kans.. On kyllä jalat ruvella, vaikka vedinkin rullan urheiluteippiä vanhasta Tae Kwon Do -tottumuksesta. Oli viisi tanssiesitystä tässä kahden päivän aikana ja nyt pitäisi 18.30 lähteä Lappiin lautailemaan. Saa nähdä jaksanko laskea vai meneekö nukkuessa koko reissu. Kaljaa.......
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Breezer
14.02.2003 17:54:39
Mun vanhojen tanssit oli jo kaks vuotta sitte. Sen verran hyvät muistot mulla vanhojen päivästä on, että tänään kävin oikeen kattoon tanssit. Varmaan kaikille muusikoille se tanssiminen käy aika helposti, kun sitä rytmiä ei tartte mitenkään erikseen keskittyä kuuntelemaan. Muut samaa mieltä? Mä tanssin oikeen niin hyvin, et liikunnan opettaja nosti mun numeron kymppiin. "Siellä oli yksi niin briliantti suoritus, että vaikutti oikeen numeroonkin..." =) Täällä haisee itsekehu... Eikö? Mä lopetan, ennen ku palaa pohjaan...
hörhö
14.02.2003 18:33:51

Hep. Olin alle puolessa treeneistä paikalla ja tuntui helpolta.
_Petri_
14.02.2003 22:57:26

Olen, mutta en danccannut.
KMT
15.02.2003 00:34:15

Olen ja en mennyt "humppaamaan". Muilla on tanssit huomenna, rumpalin kotona oli kova kiire kun vaatteita katsottiin...
Bassopalsta puuttuu muuten OK
PJS
15.02.2003 01:45:37

ne on nynnyjä jotka ei tanssi. Tulin muuten juuri jatkoilta ja pakko sanoa että vetäisi paikallinen rokkipändi lallintalolla aika hyvän setin. musaa tuli aina elviksestä tehosekoittimeen ja chris isaakkin saaka ja homma toimi noin soitannollisesti erittäin hyvin oli asennetta, tyyliä ja taitoin hieman, piristeenä tässä retro rock pläjäyksessä toimi vallan mainiot trumpetti ja yhteen ottteeseen soitettu saksofooni. jeah.
kivi ja vierähdys!!!!
Jami
15.02.2003 02:19:17

Vanhempi tyttäremme Jenni hoiti tyylikkäästi nuo tanssit. Nuorempi tytär soitti tahdit puhallinorkesterissa. Taas poksahtaa ylpeydestä isin sydän.
aleksi
15.02.2003 09:05:15
vanha.. tanssit meni hyvin.
"-Har du en cigarett komppis?
-Not for you."
BulletWithButterflyWings
15.02.2003 10:28:48
Tulin muuten juuri jatkoilta ja pakko sanoa että vetäisi paikallinen rokkipändi lallintalolla aika hyvän setin.

Hoho, meän bileissä kuunneltiin Gimmelii ja juotiin kaljaa...

Niin, wanha olen siis minäkin.
Heissi
15.02.2003 11:42:52
Wanha minäkin. Tanssit meni ihan hyvin, en edes mokailut kovin montaa kertaa. Oli muuten hikistä hommaa. Jatkoilla vietin suurimman osan ajasta wc-tiloissa ihailemassa kaunista pyttyä. Joku pisti sitten sen wc:n ovenkin paskaksi kun olin aikani siellä oleillut. Ei muita muistikuvia.
Ex-Hesmo
Spike
15.02.2003 14:33:02
Aamulla krapulanalku, oli menny torstai vähä pidempään baarissa kolmosten kanssa. Eikä ne parin tunnin yöunet kauheesti naurattanu. Maistelin pitkin päivää pikkasen ja taisin siinä baariinki eksyä ennen toista esitystä.
Sitte jatkoilla litra vodkaa, kaljaa ja jonku puolikas vinkkupullo. Aika paska meininki, jotain vitu discokamaa soi disess, eikä päässy edes humalaa. Sitte ite maksetut poket anto kaverille pamppua ja laitto loppuillaks käsirautoihin.
Paskaks vaan ja palamaan.
Kosminen
15.02.2003 14:43:08

Olin viime vuonna wanha, mutta jouduin tänäkin vuonna tanssimaan wanha-tyttöystävän kans. Siistiä touhuahan se on. Bologneesikastikkeessa vaan melkein käy aika pitkäksi kun 20 minuuttia vaan kävellään... Kalajoella ois ollu valtavat jatkobileet, sinne tulee porukkaa monesta kaupungista ja Ville Leinonen & Valumo, mutta ne on aika räkäset juhlat, tuli jo viime vuonna nähtyä kun porukka oksentaa mekoilleen.. säälittävää.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
Jorma
15.02.2003 16:23:42
Wanha
KMT
15.02.2003 16:28:46

Kyllä semmoset tanssikurssit on ihan "typeriä"...
Elintaso kilpailu kellä on kalliimmat kuteet...
Bassopalsta puuttuu muuten OK
Dumb
15.02.2003 16:30:40

Olisin, jos olisin lukiossa. 8-)
Heissi
15.02.2003 17:51:49
Elintaso kilpailu kellä on kalliimmat kuteet...

...Tai sitten kellä on halvimmalla saadut kuteet. Näin meillä poikain keskuudessa. Elintasokilpailu on muuten yhdys sana.
Ex-Hesmo
Skebaholikko
15.02.2003 17:57:33

Heps, kyllä maar ollaan. Eilen jorailtiin aikaan sun toiseenkin ja tänään 14.30 heräiltiin (suht) pirteänä päivän rientoihin. Mutta oikein mukava kokemus oli. Ensi vuonna tähän aikaan sitten vaan vielä vähän kovemmat riennot pysyyn;)
Nyt paranneltuna, myös järisyttävän hienon KUVAN kera: http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=4447 LONG LIVE SPANDEX,HAIRSPRAY & ENDLESS GUITARSOLOS!
arcana
15.02.2003 19:12:43
Minä oon vaan wannabewanha. Sain siitä oikein diplomin. Elisiis ökö olen :D Mutta silti tuli tanssittua. Jalat meni rakkuloille. Kai tuo osittain ihan hauskaa oli. Grease. Vai mikäseoli. Ainaki Oulussa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)