Aihe: Bändi
1
Makuupussimies
30.03.2003 01:34:05
Perustin yhden kaverin kanssa bändin(koulubändi). Mä soitan sähkökitaraa, ja se laulaa. Meillä on koulujen välinen bändikatsaus joka lukukausi(bändit näyttää taitonsa). Ajateltiin soittaa Nirvana:Smells like teen spirit koska se on helppo soittaa(en ole hirveän hyvä kitaralla).
Nyt ongelma on että miten ne rummut menee siinä laulussa? Basisti löytyy mutta se ei vielä tiedä tuleeko se vai eikö, kysymys siis on:onko se rumpu osuus vaikea?
rather be dead
30.03.2003 02:04:07
Ei ole rumpu osuus vaikea. Mutta biisi valinnasta on pakko vähän kommentoida.. Soittakaa herranjumala joku omaperäisempi piisi!
"I could have died with you"
Makuupussimies
30.03.2003 11:41:49
Joo, tossa sitä ajattelin että se on varmaan aika suosittu... Olisko mitään ehdotuksia?
Aerodactev
30.03.2003 11:52:02 (muokattu 30.03.2003 11:52:18)
Joo, tossa sitä ajattelin että se on varmaan aika suosittu... Olisko mitään ehdotuksia?

Jethro Tull - Aqualung
Black Sabbath - Paranoid

Eivät oo vaikeita aloittelijoille, paitsi sooloissa voi tulla ongelmia.

EDIT: No tuo alempikin on kyllä melko suosittu.
Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä.
Ei eläinkokeille!
PlasmaDemon
30.03.2003 15:14:17

Jethro Tull - Aqualung
Black Sabbath - Paranoid

Eivät oo vaikeita aloittelijoille, paitsi sooloissa voi tulla ongelmia.

EDIT: No tuo alempikin on kyllä melko suosittu.

Soittakaa ihmees The Devil I A Loser,
Ajattara:Yhdeksäs tai vaikka Iron Maidenin biisei,mutta suosittelen kyllä Children Of Bodomin Bodom Beach Terroria tai Needled 24/7,jos te osaatte yhtää soittaa.
Toi sun Nirvanas ei mun mielest oo kovinkaa hyvä biisi...

EDIT:(JOKU OMA PERÄISEMPI).
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
Blue Note
30.03.2003 15:21:45
Jos teistä joku osaa laulaa niin vetäkää vanha kunnon Johnny B. goode! Hevimusiikki haisee..
S.i.r.
30.03.2003 15:32:27
Jos teistä joku osaa laulaa niin vetäkää vanha kunnon Johnny B. goode! Hevimusiikki haisee..

Toivottavasti tämä oli provo.

No, ainakin hevimusiikki haisee huomattavasti tuoreemmalta kuin "vanha kunnon Johnny B. Goode". Puhkikuluneempaa/-soitetumpaa biisiä on vaikeampi löytää. Paitsi ehkä Sweet Home Alabama. ;)
- Ei ole sellaista päänsärkyä, jota .357 ei parantaisi. -
Arry
30.03.2003 15:36:29

Judas Priest on levyttänyt version Johnny B. Goodesta, samalla tyylillä kun vedätte niin pisteet kotiin.
Kaikki on hyvin niin kauan kun voi syyttää muita.
Gozmog
30.03.2003 15:50:06
Perustin yhden kaverin kanssa bändin(koulubändi). Mä soitan sähkökitaraa, ja se laulaa. Meillä on koulujen välinen bändikatsaus joka lukukausi(bändit näyttää taitonsa). Ajateltiin soittaa Nirvana:Smells like teen spirit koska se on helppo soittaa(en ole hirveän hyvä kitaralla).
Nyt ongelma on että miten ne rummut menee siinä laulussa? Basisti löytyy mutta se ei vielä tiedä tuleeko se vai eikö, kysymys siis on:onko se rumpu osuus vaikea?

The Surferis: Wipe out. siinä on helppo piisi. ehkä rumpalille alussa vaikee. jos ette tunne piisiä se löytyy ainaski siitä air guitar levyltä siltä tuplalta.
Jamma Jamma=)
Skebaholikko
30.03.2003 16:08:37 (muokattu 30.03.2003 16:10:23)

Ehdottaisin biisiksi Judas Priestin Breaking The Law, kun teen spiritti on auttamattomasti puhkikulunut tälläisissä tilaisuuksissa. Helppo biisi aloittelijoille, helpporytmiosuus, ei pahaa tilusooloa ja äänialakin on helppo pitää alkuperäisen mitoissa kun tässä biisissä Robkaan ei niitä upeita Painkiller-kiekaisuja vetele.

Anteeksi etten vastannut alkuperäiseen kysymykseen, mutta jätän sen tekemisen viisaammilleni.
LONG LIVE SPANDEX,HAIRSPRAY & ENDLESS GUITARSOLOS!
Tapani L
30.03.2003 19:33:46
Itse kysymykseen: Ei ole. Paitsi mä en osaa sitä kunnolla, mutta siihen nyt on monia syitä, eikä niistä sen enempää...
Jos te haluatte jonkun vähän originellimman biisin vetää, niin mä suosittelen Nirvanan Rape Me. Helppo (helpompi kuin Smells like teen spirit), ei niin tunnettu mutta tunnettu kuitenkin ja ennen kaikkea LOISTAVA biisi. Siinä mun ehdotukseni.
Anteeksi häiriö...
PJS
30.03.2003 21:48:06

taas tässä sorrutaan liian helppoihin. Jos yhteis soittone sujuu saumatta ja tiedätte että kaikki muut vetää räkäistä punkkia säröt täysillä, niin erottukaa eduksenne ja soittakaa vaikka akustisesti, ehdotan esim. gunnareiden I used to love her/youre crazy kappaleita, tai jos haluatte väksin soittaa sähköisemmmin niin soittakaa vaikka pretty woman, tosin "asenteella". Ja älkää ottako sitä liian tosissaan vähän huumoria peliin niin että teillä on itelläkin hauskaa, yleisö nimittäin huomaa sen ja se on hyvä juttu.
kivi ja vierähdys!!!!
JeeVes
31.03.2003 10:24:33
Älkää ihmeessä soittako sitä Smells like teen spirit....kaikki on sen joskus soittnut. Minusta se tulisi pistää pannaan koko laulu. Se on jo niin käytetty että hermoille käy. Soittakaa vaikka jotain Apulantaa kun sekin on vähemmän käytettyä ja välillä jopa parempaa...please...säästäkää ihmisiä.
Suck my error!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)