Aihe: Soittokunnan testeistä
1
tarrasque
25.03.2003 09:37:26

Olen pyrkimässä soittokuntaan ja testit olisi ens kuussa. Kertokaahan klarinetistit/fonistit kokemuksia. Minkä tyyppisiä Prima vistoja ne lyö eteen, klassista vai marssia vai jazzia -tyyliin?

Niin ja paljonko sinne yleensä noita puhaltajia (em. soittimet) hakee? Minkälainen taso pitää olla? Olen suorittanut 2/3 -tutkinnon ja soitonopettajan mukaan olen tolppa ykkösen tasoa. Olen soittanut 8 vuotta klarinettia, josta about 5 vuotta aktiivista soittelua. Foniin siirryin viime kesänä. Minkäköhänlaiset tsäänssit sinne on noin niinku kaiken kaikkiaan päästä soittelemaan.

Niin ja montako Prima vistaa ne lyö soitettavasi?

Kiitos kaunis jos vastaajia löytyypi.
Ihiminen kylyvää, Suatana korjaa
WelmerX
25.03.2003 14:22:33
Olen pyrkimässä soittokuntaan ja testit olisi ens kuussa. Kertokaahan klarinetistit/fonistit kokemuksia. Minkä tyyppisiä Prima vistoja ne lyö eteen, klassista vai marssia vai jazzia -tyyliin?
Niin ja montako Prima vistaa ne lyö soitettavasi?

No itte soitin testeissä (1999 tai jotain..) klarinetilla Lutoslawskin dance prelude I:n (kesto n. 40 sekuntia :), sitten herra Kapteeni käski soittaa vielä kromaattisen asteikon. Prima vista oli siitä keleen marssikirjasta jota kyllä oppii vihaamaan siinä laitoksessa. Eli ei kannata ottaa mitään paineita.... jooooo
KMT
25.03.2003 20:57:04

Mitä ihmeen testejä ne tarttee, mä menin suoraan...
Mä olen vain tyhmä...
Fortune
25.03.2003 20:58:18
Mitä ihmeen testejä ne tarttee, mä menin suoraan...

Nyt puhutaan varusmiessoittokunnasta, Lahdessa.

Niinkuin et olisi sitä tajunnut.
Ostetaan midipedaali. Katso tori.
Kitarakamakaavio.
KMT
25.03.2003 23:02:22

Nyt puhutaan varusmiessoittokunnasta, Lahdessa.

Niinkuin et olisi sitä tajunnut.

Jaa, olen vähän puolinukuksissa, enkä tajua tässä tilassa
pahemmin ja vähän on siideriä juotu...
Mä olen vain tyhmä...
tarrasque
26.03.2003 08:29:23

No itte soitin testeissä (1999 tai jotain..) klarinetilla Lutoslawskin dance prelude I:n (kesto n. 40 sekuntia :), sitten herra Kapteeni käski soittaa vielä kromaattisen asteikon. Prima vista oli siitä keleen marssikirjasta jota kyllä oppii vihaamaan siinä laitoksessa. Eli ei kannata ottaa mitään paineita.... jooooo

Jaa vain niin, että siellä saattaa joutua soittamaan asteikkojakin?

Itselläni on tuo Tchakovskyn Russian Dance minkä ajattelin soittaa vapaavalintaisena kappaleena tms.

Prima vista ei näemmä siten ollut mitenkään vaikea? :)
Ihminen kylvää, Saatana korjaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)