chico_miguel 01.04.2003 21:25:59 | |
---|
Elikä suosikkiyhtyeeni, NOFX, vetää kaksi keikkaa Ruotsissa (paskiasiet jättävät Suomen välistä). Osaako joku neuvoa miten ja mistä tilata lippuja? Ideoita! Onko kukaan lähtenyt tsekkaamaan lempibändiään ulkomaille? Kokemuksia! |
fridgebuzz 02.04.2003 11:28:20 (muokattu 02.04.2003 11:29:49) | |
---|
Ruotsalainen Ticketmaster tms. niminen lafka, eli vastaa suomalaista Lippupalvelua tms., sinne voi soittaa ja tilata liput, tai sitten varata ja ostaa paikan päältä. Itse kävin katsomassa pari vuotta sitten Tukholmassa erästä yhtyettä. Ostin liput jo kuukausia ennen, ensin tuli lasku ja kun sen maksoi, tuli postissa liput. Englannilla selvisi puhelimessa säätö, eikä ollut turhan monimutkaistakaan. Toisaalta tuli mieleen, että saakohan NOFX:n keikalle lippuja paikallisen lippupalvelun kautta ennakkoon.. Vai myyvätköhän vaan lippuja esim. Globeniin? EDIT: Puhuin läpiä päähäni, tilasin liput suoraan Globenin omasta lippupalvelusta. Joten en tiedä sitten miten muut paikat. "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |
mrk 02.04.2003 11:46:32 | |
---|
http://www.ticnet.se myy lippuja suurimmalle osalle keikkoja Ruotsissa, näköjään myös NOFX:n Tukholman keikalle. Netin kautta voi varata tai soittaa +46 77 1707070 |
Jen 02.04.2003 18:05:09 | |
---|
Olin pari vuotta sitten Bon Jovin keikalla Stokiksessa, ja muistaakseni tuon Ticketmasterin kautta hommattiin liput, ja oli kyllä aika ihme säätäminen. Netin kautta varattiin, pankkisiirrolla maksettiin. Loppujen lopuksi kyllä toimi ihan ok. The crowd waits and turns their faces towards you expectantly. You give them what they need, but their useless criticism makes you die a bit more inside. |
KMT 02.04.2003 18:09:42 | |
---|
Mua ainakin kiinnostais mennä kattoon McCartneyn keikan Tukholmaan kesällä... Mä olen vain tyhmä... |
chico_miguel 02.04.2003 20:47:35 | |
---|
http://www.ticnet.se myy lippuja suurimmalle osalle keikkoja Ruotsissa, näköjään myös NOFX:n Tukholman keikalle. Netin kautta voi varata tai soittaa +46 77 1707070 Jeah! Thanks! Liput on tilauksessa! :) |
fridgebuzz 03.04.2003 09:13:48 | |
---|
http://www.ticnet.se myy lippuja suurimmalle osalle keikkoja Ruotsissa, näköjään myös NOFX:n Tukholman keikalle. Netin kautta voi varata tai soittaa +46 77 1707070 Sepä se olikin. Kiitos vaan minunkin puolestani reikäisten tietojeni paikkailusta. Näin se homma etenee. "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |
Anarkiapurilainen 03.04.2003 11:04:44 (muokattu 03.04.2003 11:10:06) | |
---|
Voi paska. Provinssin jälkeen ei oikein varmaan rahat riitä tuonne lähtemiseen, kun pitäis laivaliput ja yöpyminen jotenkin rahoittaa. Ei ole reilua, 14.6 NOFX soittaa jossain vitun Berlinova-festareilla Saksassa vaikka Provinssi olisi samaan aikaan täällä.. No, pitää sitten tyytyä Martti Servoon ja Napanderiin. EDIT: Niin, ja lämppäreistä vielä. Deconstruction Tourilla tuota ennen NOFX:n kanssa kiertää BOUNCING SOULS, THRICE, T.S.O.L., THE REAL MCKENZIES, FABULOUS DISASTER ja STRUNG OUT. Jos noista tulee Thrice tai Strung Out Ruotsiin niin mulla palaa käämit lopullisesti, jospa siellä olis vain jotain paikallisia lämmittelemässä. Ja itse olen käynyt kahdesti Ruotsissa keikkoja katsomassa, 1998 Hultsfredissä festareilla ja samana syksynä Bad Religionia ja Unwritten Law:ta Tukholmassa. Netin kautta tuolloinkin tilattiin, mutta siinä oli jotain kauheaa säätämistä ja hässäkkää, nykyään toiminee varmaan paremmin. "Free your mind and your ass will follow" |