Aihe: Virroille opiskelemaan
1
Diz
01.04.2003 09:48:42

Niin, olisin liittymässä tähän legendaariseen hörhökaartiin toivottavasti jo syksyllä, tuskinpa moni nyt mun mainioita ennakkotehtäviä ja murskaavaa työkokemusta hakkaa (lievä itsekehu..)

Mutta mitä siellä niinkuin maksaa tuo asuminen opiskelija-asuntoloissa? Entä ne muut vaihtoehdot? Onko siellä lukukausimaksuja? (muistaakseni sellaiset oli tullut joskus tuossa mut varma en ole..) Nyt ne päättäjät ovat kiskomassa vielä opintotuenkin pois niin eipä valoisalta näytä. Tervemenoa hauskat viikonloput ja jokapäiväinen kalja..äh.

Mutta valaisisiko joku minulle että paljon siellä noihin peruskuluihin uppoaa rahaa, omia kokemuksia? Minä kun aina olen asunut mutsini luona, kuten jossain räpätyksessä sanotaan..

Kiitos paljon!
Korzen
01.04.2003 14:33:09
Virroilla opiskelleena muistelisin, että asuntolan kahden hengen opiskelijasolu maksoi meikäläiselle n. 1400 vanhaa rahaa, eli paikkakuntaan suhteutettuna melko kallista asumista. Aika suuri osa muistakin vapaista vuokrakämpistä oli saman huijari-isäinnöitsijän hallussa...Eli kalliiseen hintaan.

Jokunen halvempikin mesta löytyi, olikohan se yksi jossain vanhassa meijerissä tai muussa sellaisessa.

Jonkin verran jengi perusti myös kommuuneja eli vuokrasi isomman kämpän ja tunki sinne niin monta asukasta kuin mahdollista. Tällöin päästiin melko vähäisiinkin asumiskustannuksiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)