juha_korhonen 08.04.2003 23:10:03 | |
---|
Tuleeko Factoryn mikseriin käyttää tavallisia kolmireikäisiä mikkipiuhoja vai 6mm plugipiuhoja? Onko Factoryn ainoa oma mikki mistään kotoisin? Kannattaako basari mikittää siellä? |
PuNkKi 09.04.2003 00:11:17 | |
---|
Muusta minä en tiiä muutaku et se niitten mikki oli ainakin joskus aikoinaan jopa shuren sm58... ihme ja kumma... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
d-iivil 09.04.2003 01:57:49 | |
---|
XLR-liittimillä varustettuja mikkipiuhoja kannattaa varata, ellei sitten halua vetää n. 15 metriä lavalta pöytään plugi-piuhalla :) Niin ja juu, basaria ollaan ainakin me mikitelty siellä, joskus myös pari overheadia rummuille jos kunnon mökää pitää saada ;) |
Fletch 09.04.2003 02:49:30 | |
---|
XLR-liittimillä varustettuja mikkipiuhoja kannattaa varata, ellei sitten halua vetää n. 15 metriä lavalta pöytään plugi-piuhalla :) Niin ja juu, basaria ollaan ainakin me mikitelty siellä, joskus myös pari overheadia rummuille jos kunnon mökää pitää saada ;) Paitsi että ei se pöytä hyväksy silloinkaan niitä plugipiuhoja mikkikanaviin vaikka ohittais kaukokaapelin. Sori, oli pakko :) Overheadit on kyllä siinä mestassa aika turhat, pellit kun tulee kaiken yli. Saahan niillä fiilistä ;) "Gongiton bändi ei ole mitään." (Töysäläinen sanaparsi vuodelta 1257) |
fifehole 09.04.2003 09:41:20 (muokattu 09.04.2003 09:45:21) | |
---|
Tuleeko Factoryn mikseriin käyttää tavallisia kolmireikäisiä mikkipiuhoja vai 6mm plugipiuhoja? Onko Factoryn ainoa oma mikki mistään kotoisin? Kannattaako basari mikittää siellä? No jos siel on sama "mikseri" ku parivuotta sitten kannattaa ottaa oma mukaan(piuhat myös).Se oli ihan kauhee Bossin muovilaatikko n.8ch ilman liukuja/plugeilla+ että jouduttiin juottelemaan itse piuhoja kuntoon! pete ke´sti |
larinparaske 09.04.2003 10:05:16 | |
---|
No jos siel on sama "mikseri" ku parivuotta sitten kannattaa ottaa oma mukaan(piuhat myös).Se oli ihan kauhee Bossin muovilaatikko n.8ch ilman liukuja/plugeilla+ että jouduttiin juottelemaan itse piuhoja kuntoon! Muistan tuota boksia ihailleeni joskus itsekin epäuskon vallassa. Olisi ollut meille aika pieni vaiva napata oma mikseri mukaan keikalle, mutteipä kukaan saanut suutaan auki, ehkä se sitten oli henkilökunnan mielestä ihan asiallinen mikseri, olihan se boss ja kaikki. Nykyään siellä on kyllä vaihtunut tiski, en muista mihin. Kai siellä alkaa ihan hyvät kamat olemaan, en oo vähään aikaan käynyt. I want to be the king and queen of cheese |
Juntunen 09.04.2003 10:09:46 | |
---|
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta missä ja mikä on Factory? Jonkinsortin baari vissiin.. |
Jarkko. 09.04.2003 12:51:54 | |
---|
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta missä ja mikä on Factory? Jonkinsortin baari vissiin.. Kyllä, Helsingin Hakaniemessä, Siltasaarenkatu 3-5. Livemusaa, enimmäkseen antaa tilaisuuden aloitteleville bändeille. Keikkalistat löytyvät esimerkiksi http://www.meteli.net/ :stä http://kuoppamaki.cjb.net/ |
d-iivil 09.04.2003 14:47:04 | |
---|
Paitsi että ei se pöytä hyväksy silloinkaan niitä plugipiuhoja mikkikanaviin vaikka ohittais kaukokaapelin. Sori, oli pakko :) Overheadit on kyllä siinä mestassa aika turhat, pellit kun tulee kaiken yli. Saahan niillä fiilistä ;) Kyllä mä ainakin olen saanut suoraan mikkiä plugilla sinne pyötään vietyä. Ainakin vielä kuukaus-pari takaperin toimi ihan kivasti :) Niin ja sitten muutama niistä kaukokaapelin boksin liittimistä on sitten pimiä, joten jos instrumenttejä on paljon, niin kannattaa todellakin varata muutama PITKÄ plugi piuha mukaan...
|