Aihe: matkahuollolla kitaran lähetys
1
Hugh Jarse
08.04.2003 17:20:17
Kuinka varovaista on matkahuollon käsittely?
Jos lähettäis sähkökitaran matkahuollolla niin mahtaako kitara päästä ikinä perille yhtenä kappaleena? Kovaa koteloa ei ole eikä edes gig-baggia vaan pitäs jotenkin muuten suojata.
lxi
08.04.2003 17:26:49
Olen kuullut lähinnä pahoja tarinoita Matkahuollon "helläkätisyydestä", olivat ne totta tai ei.

Basson olen saanut Matkahuollon kautta toimitettuna, se oli kääritty suureen määrään sanomalehtipaperia ja oli kunnossa (tosin tuo rakkine kestäisi varmaan vaikka seinäänlyömisen). Kitaraa en kyllä suosittelisi lähettämään ilman kovaa laukkua, vaikka särkyvän kuljetusvaihtoehdon saakin ekstraa maksamalla.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
fox
08.04.2003 18:14:00

Kuinka varovaista on matkahuollon käsittely?
Jos lähettäis sähkökitaran matkahuollolla niin mahtaako kitara päästä ikinä perille yhtenä kappaleena? Kovaa koteloa ei ole eikä edes gig-baggia vaan pitäs jotenkin muuten suojata.

Mulle on vuosien mittaan tullu laittoon tahi hoitoon MH:n kautta parikymmentä kitaraa. Yhtään ei ole onnistuttu tärväämään kuljetuksessa. Tosin kaikki on tullu "särkyvää" laput päällä. Talvella kovilla pakkasilla tuli puoliakustinen ilman casee tahi gigbaggia, tosin oli lähettäjä hakenu soitinkaupasta pahvilodjun johon oli pehmuksia laittanut. Ei tähän asti mitään sanomista. Puoliakustinenkin sanoi viihtyneensä eikä ollut edes kovin kylmissään. =)
Terok
08.04.2003 18:28:24

Yli viikko sitten lähetin kitaran vaahtomuoviin ja roskapussiin käärittynä ja eikä ole tullut valitusta ostajalta, enkä edes maksanut ekstraa särkyvästä paketista...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)