Iso D 05.04.2003 17:07:48 (muokattu 05.04.2003 17:09:45) | |
---|
Itselleni egotrippi oli melkeimpä kirosana, kunnes kuulin tuon loistavan biisin. Biisin melodia on suorastaa maaginen. Mustat verjot voisin nostaa jo yhdeksi kaikkien aikojen parhaista kotimaisista biiseistä. Ja mikä parasta, kappalehan on melkein progea :). Muiden mielipiteitä? Onko egotripillä muita yhtä loistavia biisejä, kuin musta varjot? Itse en ole kuullut juuri muita kuin näitä koivuniemen herroja, joita ei ainakaan omat korvani pysty sulattamaan. |
Hermanni 05.04.2003 18:52:03 | |
---|
"Ja mikä parasta, kappalehan on melkein progea " sittenhän sitä saa tosimuusikkokin jo kuunnella... egotrippi kyl aina olllut kova pändi mut uus on aivan mahtavaa.. |
Villa 05.04.2003 19:00:28 | |
---|
Tämä uusi "Hei älä koskaan..." on kyllä mainio biisi. Ja komean kuuloista stemmalaulua, niin kuin Egotripillä on aina ollutkin... |
JCM 05.04.2003 19:05:13 | |
---|
Pirun hyvä biisi. On tullut jonkin verran Egoja kuunneltua, mitään suurempaa kiinnostusta ei oo koskaan herättänyt, mutta päteviä raitoja ovat tehneet muutaman. |
jabaa_ 06.04.2003 02:01:25 | |
---|
joo, kuulin biisin perjantaina kun olin ajamassa kotiinpäin, meni ne muutamat minuutit aika koomassa, ihan uskomattoman hieno biisi. Egotripin Unihiekkaa ja Ulkopuolella on mun mielestä kans mielettömän hyviä, mutta kyllä toi mustat varjot on yli niitten. pitää ostaa levy. |
JeeVes 06.04.2003 02:23:53 | |
---|
Voi ei en ole kuullut tätä biisiä ja diggaan kuitenkin Egotripin edellisistä mazkuista. Pakko kuulla tää...argh! Suck my error! |
Sa,kke 06.04.2003 11:08:34 | |
---|
Joo täytyy ostaa levy, onki ollu jo harkinnassa vähän aikaa! Niin mutta miksette puhu mitään siitä polkupyörä biisistä? Sehän on aivan mahtava biisi!! Mikäs sen uuden levyn nimi on? Jäähyväiset aseille |
hyvoti 07.04.2003 11:20:50 | |
---|
Tuossa "Hei älä koskaan..." biisissä olin kuulevinani hyvin vahvoja Procol Harum kaikuja.Hyvä biisi! |
Isodee 07.04.2003 12:33:48 | |
---|
Itselleni egotrippi oli melkeimpä kirosana, kunnes kuulin tuon loistavan biisin. Biisin melodia on suorastaa maaginen. Mustat verjot voisin nostaa jo yhdeksi kaikkien aikojen parhaista kotimaisista biiseistä. Tervehdys arvon nimikaima! Biisin melodia on minunkin mielestä parasta mitä Suomessa on pitkiin aikoihin tehty. Se on nyt soinut päässäni (ja CD-soittimessa) lähes tauotta yli kaksi viikkoa. Vedetään nyt vähän överiksi ja sanotaan että pojat lunastivat tuolla biisillä paikkansa suomirokin/popin historiassa... |