Aihe: Teoston nettisivujen osoite?
1 2
arancia
03.04.2003 19:14:08
Viitsisikö joku ystävällinen ihminen kertoa teoston nettisivujen osoitteen?
Jos et itse tiedä niin ei sitä kukaan puolestakaan päätä...
Vilhelmus
03.04.2003 19:15:10

Mystinen teosto.fi =D
Born of black wind, fire and steel
Herra Rapu
03.04.2003 19:16:18

Viitsisikö joku ystävällinen ihminen kertoa teoston nettisivujen osoitteen?

Onko hakukone tuntematon käsite? :)
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
MacGyver
03.04.2003 19:19:59

Onko hakukone tuntematon käsite? :)

Onko suomalainen domainlogiikka tuntematon käsite? Suomessa saa toistaiseksi rekisteröidä vain yhdistyksen tai yrityksen virallisen nimen. Teoston virallinen nimi on Teosto. Loogisesti http://www.teosto.fi

Ja mitä helvetin vaivaa siitä on kokeilla vaikka .fi, .com, .net ja .org vaikka peräkanaa?

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
arancia
03.04.2003 19:24:18
Joo ihan rauhassa vaan... :) Löysin kyllä mutta oli aika kiirellinen asia ja ensimmäiseksi tuli mieleen että täällä joku kuitenkin tietää. Kiitos nyt kuitenkin.
arancia
03.04.2003 19:28:56
Niin ja sitten vielä tällänen yleinen kysymys, että kuinka paljon etuja on Teostoon liittymisellä?
jannu
03.04.2003 19:38:26
Niin ja sitten vielä tällänen yleinen kysymys, että kuinka paljon etuja on Teostoon liittymisellä?

Lue sieltä sivuilta. Eiköhän ne ole ne edut ihan itse punnittava...
enhän minä mitään soittimista ymmärrä...
Herra Rapu
03.04.2003 19:53:42

Kannattaa tsekata Musiikkibisnes-alue ja käyttää vaikka hakua..
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
Jami
03.04.2003 20:13:05

Nyt herrasmiestä esiin. Käykääs kattomas jäsen 8288:n sievä omakuva. Kommentteihin hieman "hieno säätö":ä

Vaikka kyseessä ei olisikkaan sievä tyttö ja vieläpä basisti, kannattais uusille nikeille vastata vähän vähemmän kärkkäästi. Toki ystävällistä neuvoa ja ohjausta Muusikoiden.netin hienouksiin tarvitaan mutta kyse onkin neuvojen sävystä.

Se ei ole koskaan tyhmä joka ei tiedä, se on tyhmä joka ei opi.
coffeemaker
03.04.2003 20:18:54

Noh, ainakin se on elinikäinen jäsenyys ja vieläpä kuolemasi jälkeenkin jälkipolvi saa rokkitähti rahaa :)
'I am too lazy to live and too afraid to die'
arancia
03.04.2003 21:32:17
Nyt herrasmiestä esiin. Käykääs kattomas jäsen 8288:n sievä omakuva. Kommentteihin hieman "hieno säätö":ä

Vaikka kyseessä ei olisikkaan sievä tyttö ja vieläpä basisti, kannattais uusille nikeille vastata vähän vähemmän kärkkäästi. Toki ystävällistä neuvoa ja ohjausta Muusikoiden.netin hienouksiin tarvitaan mutta kyse onkin neuvojen sävystä.

Se ei ole koskaan tyhmä joka ei tiedä, se on tyhmä joka ei opi.

Kiitos Jami.. Alko tulla itelle vähän samanlainen tunne että eikö siksi kysytä että oppisi ja että saisi vastauksia.
lxi
03.04.2003 21:52:31
Kiitos Jami.. Alko tulla itelle vähän samanlainen tunne että eikö siksi kysytä että oppisi ja että saisi vastauksia.

Kaikella kunnioituksella:

Tietysti kysytään. Mutta kysymisen ei pidä olla ensimmäinen ja itsestäänselvä ensimmäinen vaihe. Hieman pitää kyetä vaivaamaan omaakin päätään.

Se siitä.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Jami
03.04.2003 22:14:30

Nyt psykologia esiin.

Kysytkö Nahkis tytöltä ensimmäisenä tavatessasi esim. että kuinka kitaralla otetaan gismajassmolli tai jotain? Luulen kuitenkin että kysyt ensin jotain typerää tyyliin että "on ilmoja pidelly vai mitä?"

Leikin kotipsykologia ja arvelen että tänne ekakertaa kirjoittava kysyy ekaksi jotain aika olematonta. Ihan vaan kysyäkseen ja ekakertaa kirjoittaakseen. Kuullostelee sitten että miten porukat ottaa vastaan ja uskaltaako kirjoittelua jatkaa.

Toivoisin porukoiden olevan niin fiksua että tämän huomioonottaen vastais tälläiselle varovasti kontaktia ottavalle ystävällisesti ja hyväksyvästi. Toivotettais näin uudet tervetulleeksi. Neuvoja toki tarvitaan ja on syytä antaa mutta sävyn olis kyllä oltava myönteinen.

Mulle kyllä sopii sekin että lyödään luukku kiinni ja ollaan päinsä. Me vanhat kirjoittelijat. Pannaan vielä muutama poliisi joka paiskii loppujakin häiritsijöitä pellolle ja ulos meidän hienosta keskustelustamme.

No tosissaan vois sanoa että kyllä munkin pattiin ottaa jotkut uudet kirjoittajat. Eivät perkeleet osaa kunnioittaa riittävästi meitä vanhoja. Koitan heitä sietää siksi että jos täällä ei sana ole vapaa niin ei täällä mua kiinnostavaa sanaa sitten olekkaan.

Ymmärtäkäämme uusia kirjoittajia. Suhtautukaamme heihin kärsivällisyydellä ja myötämielisesti. Niin ääliömäisiä kuin heidän avauksensa kulloinkin ovatkin.

Oon taas erittäin puolueellinen kun niin tykkään tytöistä eikä heitä täällä liikoja kirjoittele. Elikkäs pankaas jatkossakin uusille poikeroisten turvat tukkoon tyyliin "vitun tyhmä" mutta tytöille ollaan hunajaa. hähähähäh.
Tapani L
03.04.2003 22:14:50 (muokattu 03.04.2003 22:15:28)

Kaikella kunnioituksella:

Tietysti kysytään. Mutta kysymisen ei pidä olla ensimmäinen ja itsestäänselvä ensimmäinen vaihe. Hieman pitää kyetä vaivaamaan omaakin päätään.

Se siitä.

En nyt tiedä, kuinka paljon nimimerkki anarcia on tänne kirjoittanut (en ole aiemmin huomannut kyseisen nickin kirjoituksia täällä), mutta aika useilla ihmisillä on sellainen juttu (minulla ainakin), että kysytään ehkäpä jotain mikä nyt tulee ekana mieleen, vaikka melko tyhmääkin, ihan vain sen takia, että huomataan miten porukat suhtautuu uuteen keskustelijaan... eka kerta on aina vaikeeta ja siitä ihmiset haluavat päästä nopeasti yli... jopa tälläisessäkin asiassa.

EDIT: Jami ehti ensin.
Anteeksi häiriö...
arancia
04.04.2003 07:07:21

En nyt tiedä, kuinka paljon nimimerkki anarcia on tänne kirjoittanut (en ole aiemmin huomannut kyseisen nickin kirjoituksia täällä), mutta aika useilla ihmisillä on sellainen juttu (minulla ainakin), että kysytään ehkäpä jotain mikä nyt tulee ekana mieleen, vaikka melko tyhmääkin, ihan vain sen takia, että huomataan miten porukat suhtautuu uuteen keskustelijaan... eka kerta on aina vaikeeta ja siitä ihmiset haluavat päästä nopeasti yli... jopa tälläisessäkin asiassa.

EDIT: Jami ehti ensin.

Hmm... Olen kyllä ottanut osaa keskusteluihin ja en todellakaan aloittanut tätä keskustelua siksi että kunhan nyt jotain kysyn..
lxi
04.04.2003 08:14:45
Leikin kotipsykologia ja arvelen että tänne ekakertaa kirjoittava kysyy ekaksi jotain aika olematonta. Ihan vaan kysyäkseen ja ekakertaa kirjoittaakseen. Kuullostelee sitten että miten porukat ottaa vastaan ja uskaltaako kirjoittelua jatkaa.

Jatka toki psykologiaa; entäs kun joku kirjoittaa 85. kertaa keskusteluun, kuten nyt?

Edelleenkin -- no hard feelings. Olen vain elitistipaskiainen jota moiset "itsestäänselvyydet" häiritsevät. Lyökää sitä miinusta ihan vapaasti.

Over and out.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Tapani L
04.04.2003 09:47:00 (muokattu 04.04.2003 09:48:34)

Jatka toki psykologiaa; entäs kun joku kirjoittaa 85. kertaa keskusteluun, kuten nyt?

Sitten on (minulle) eri asia... mistä ton muuten näkee?

Hmm... Olen kyllä ottanut osaa keskusteluihin ja en todellakaan aloittanut tätä keskustelua siksi että kunhan nyt jotain kysyn..

Ei sitten mitään...
Anteeksi häiriö...
Pallisti
04.04.2003 13:00:25
Jos nyt palataan siihen kyskään.. Mielestäni teostoon ei ehkä kannata liittyä siinä tapauksessa, jos bändi on vielä alkutaipaleellaan, eikä kukaan tiedä bändistä mitään. Aluksi ehkä kannattais lähteä siitä, että rekisteröisi bändin nimen. Jos aluksi saisi musiikkia vähän levitettyä ennen kuin liittyisi teostoon.. Vaikka ei kuuluisikaan teostoon, niin se ei tarkoita sitä, että kuka tahansa saisi tehdä musallanne mitä vaan.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Jabe
04.04.2003 16:43:07

Olen Pallistin kanssa samoilla linjoilla - ei Teoston asiakkaaksi kannata huvikseen liittyä. Vasta sitten kun oikeasti julkaisee jotain omaa musaa.

Olen myöskin Jamin kanssa samaa mieltä siitä, että kohtelias pitäisi jaksaa olla, ja että tytöille ollaan kilttejä :-)

Ärsyyntyneiden kanssa olen samaa mieltä siitä, että lievästi uusavutonta, jos ei löydä teoston nettisivuja itse n. kymmenessä sekunnissa joko hakukoneella tai suoraan osoiteriville kokeilemalla. Ei millään pahallla, arancia :-)

Ja vielä, jos arancia kyselet siksi, että haet tietoa julkaisemisesta, säveltäjän oikeuksista tms. niin yksi tsekkamisen väärti tietolähde on Muusikojen liiton sivut: http://www.musicfinland.com/sml/ Sieltä kannattaa erityisesti luke ne faq -jutut: http://www.musicfinland.com/sml/faq.html

Kaupan päälle vielä näitä "alan sivuja":
http://www.musicfinland.com/sml/
http://www.teosto.fi/
http://www.gramex.fi/
http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/rockdata.html (portaali, josta linkkejä moniin hyödyllisiin musasivuihin)
Veikko
04.04.2003 16:55:19
Mitenkäs jos tänne sivustoille väsäisi paikan, johon laitettaisiin kaikki oleelliset ja tarpeelliset linkit pysyvästi?
Otan asiasta täydellisen poliittisen vastuun...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)