jannu 10.04.2003 13:44:27 (muokattu 10.04.2003 20:11:13) | |
---|
En tiedä onko tästä jo kirjoitettu. En ainakaan haulla löytynyt. Hivenen pääsi eilen nolottamaan Loven puolesta kun Anttilan levyhyllyssä zoomailin näiden vanhojen levyjen remastereita ja sattui käteen Pekka Pohjolan Harakka Bialoipokku. Etu- ja takakannet olivat ihan ok, mutta sitten katsahdin cd-kotelon "päätyihin".. Niissäpä luki sitten Harakka Pialoipokku. En vahingoniloiselta naurultani malttanut katsastaa, oliko muissa julkaisuissa mitään vastaavia... Eihän tuommoinen pikku typo tietystikään musiikkia huononna, mutta olishan nyt jo nykyaikana suotavaa että ei moisia mokia satu, on kuitenkin pelit ja vehkeet. Noissa uudelleenjulkaisuissa oli muutamia muitakin helmilevyjä, että luultavasti painun ostoksille tilipäivän koittaessa... Hmm... Että näin. enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Peki 10.04.2003 20:58:21 | |
---|
Mitä tähän pitäis kirjoittaa? kirjoitan: Julkaisisivatpa jo Ajatuslapsen! "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
1960-1980 10.04.2003 21:14:13 | |
---|
Itse kävin viime perjantaina hakemassa nuo Strengin remasterit. Hyvää tavaraa. |
The Duke 10.04.2003 21:27:58 | |
---|
Tämä on oma mielipiteeni mutta Loven levyt PITÄÄ olla vinyylinä =) It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Kostello 10.04.2003 21:40:20 | |
---|
Tämä on oma mielipiteeni mutta Loven levyt PITÄÄ olla vinyylinä =) Joo, kun vaan jostain löytyis. Ja ihmismäiseen hintaan. On niitä kotona muutamia, isän vanhoja ja itsekin oon muutaman ostanut, mutta hyvin vähän silti. |
BaariMikko 10.04.2003 22:05:09 (muokattu 10.04.2003 22:06:30) | |
---|
Juu, Ajatuslapsi pitäisi julkaista. Tosin nämä uudet remasteritkin ovat ihan tervetulleita, esim. Fairyportilla Losing Hold kuulostaa moninkertaisesti paremmalta kuin ennen. Rave-up For The Roadiesin kamalille soundeille ei näköjään ole saatu tehtyä mitään. Ja Loven vinyylit tosiaan ovat niin kovissa hinnoissa, että paha on mennä hankkimaan. Ajatuslapsi oli kerran Popparienkelissä, jäi ostamatta kun hintaa oli 50 euroa. I'll follow the sun... |
Lennu 10.04.2003 22:12:02 | |
---|
Lost In Tears nimisen heviorkesterin levyn päädyssä luki "lost in teras", mutta se taisi olla tarkoituksella? www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills" |