Aihe: Amazon.com toimii
1
KantriKatri
10.04.2003 09:58:46

Tilasin pari viikkoa sitten ekan kerran Amazon.com:sta Visalla.Levy tuli parissa viikossa jenkeistä ja veloituskin oli oikein:-D Kivaa!!
d-iivil
10.04.2003 11:18:18
Niin? Ja tästä piti oma topikkikin tehdä :D
Olen tilannut amazonista useasti ja aina on tavara tullut viikon sisällä ja veloitettukin on oikea summa tililtä.
KoRn88.
10.04.2003 13:38:14
Olen tilannut amazonista useasti ja aina on tavara tullut viikon sisällä ja veloitettukin on oikea summa tililtä.

no oikeestaan se oli ihan hyvä että tosta teki topicin. mäki oon joskus aatellu sieltä tilata oudompia levyjä nii kiva kuulla että toimii.
------------Stampeden rumpali---------------
fox
10.04.2003 14:38:18 (muokattu 10.04.2003 14:39:54)

Ei millään muotoa mua häirinny... toki siitä myös iloa siunaantui niille jotka vielä eivät olleet ko. liikkeestä tilanneet. Sivusto jakaa hyödyllistä tietoa, eiks je? :)

Edit: Tarkoitus oli tunti Stampeden miehen jälkeen kommentoida samaa asiaa, hitto ku meni vähä yli...tunnin. *niisk*
Vilhelmus
10.04.2003 14:39:19

Vaikka tossa hymiökin on niin sanon silti, että ***. Kiva kun joku jakaa joskus tietoa kysymättäkin!
As the madmen play on words and make us all dance to their song, To the tune of starving millions to make a better kind of gun.
Basismi
10.04.2003 14:45:05

Vaikka tossa hymiökin on niin sanon silti, että ***. Kiva kun joku jakaa joskus tietoa kysymättäkin!

No sanon minäkin että ***. Mullakin toimi vatsa aamulla ja vessakin veti ihan kivasti.
pitkätukka
10.04.2003 16:17:47 (muokattu 10.04.2003 16:21:35)
Voin myös tähän hengenvetoon todeta, että käytettyjen ostaminen Amazon.comin kautta toimii myös. Eipähän tartte uutta otsikkoa avata sille.

Edit: Niin ja aina kannattaa tilata mielummin Amazon.co.uk:sta, jos mahdollista. Sieltä tulee tavara nopeammin, kuin Amerikasta.
Blue Moon
10.04.2003 16:43:01

Kyllä. :)

Sen verran usein täällä kysellään uskaltaako Amazonista tilata ja kuinka pian tavara tulee.
- It's been a long time coming -
Blue Moon
10.04.2003 16:44:06 (muokattu 10.04.2003 16:45:32)

Edit: Niin ja aina kannattaa tilata mielummin Amazon.co.uk:sta, jos mahdollista. Sieltä tulee tavara nopeammin, kuin Amerikasta.

Eikä tarvitse huolehtia mahdollisista tullimaksuista, jos tilauksen arvo on huomattava.

(Kantrikatrilla oli hyvä syy tilata jenkeistä, tiedän)
- It's been a long time coming -
Bassballs
10.04.2003 17:49:56

Jep. En o ikänäpäivänä tilannu mitään Amazon.com:ista, mutta ehkä nyt voisin tilata, ku tiedän notta se on ok.. jeezzz..
Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen.
KantriKatri
10.04.2003 18:42:02

.

No piti piti, iloitsen pienistäkin asioista:-DD
Blue Moon: Olen enemmän kun tyytyväinen Marie Clairen levyyn,mukana tuli kokonaista 4 uutta biisiä.Tämä levy on selvästikin tarkoitettu lattari markkinoille...
d-iivil
10.04.2003 21:11:37
Huih, älkää suuttuko vaikka kyseenalaistinkin ironisesti topikin "hyödyllisyyden" =) En enää keksiny kuinka saisin isomman ja leveämmän hymiön kuin tuo ":D" ja perään jopa totesin aiheeseenkin liittyen että hyvin on hommat amatsoonilla toiminu.

Nuih, ja jottei mitään jäis epäselväksi (eli tämä ei ollut avautuminen), niin pistetääs vielä =)))))) ja :-D :-D :-D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)