JoUmAn 01.04.2003 21:22:41 | |
---|
Eli porin jazzin yhteydessä oleva leiri on kyseessä. Se maksaa 410 euroa kestää vissiin 10 päivää se sisältää kaiken. Kaks keikkaa toinen NAKKILASSA ja toinen porin jazzissa. Onko kellään kokemuksia tosta leiristä mitenkä tiukkaa siel on? Niinku noitten nukkumaan meno aikojen ja soittamisen kanssa. Ku toi JAZZ ei kuulosta mun korvaan hyvältä eikä kyllä POP kaan. Onko siel hyvää opetusta? Kannattaako lähtee iha näin yksin? Tai no lähen varmaa joka tapaukses sinne. Iha vaan mainoksena kaikille tästä. Viittiskö joku ettii ton leirin netti sivut? Zirp |
haist vittu sit 01.04.2003 21:35:20 | |
---|
muistaakseni siel jossain konsertissa nää soitti ainaki yhen biisin deftonesia tai jotain sellasta... ei se mun käsittääkseni mitään pelkkää poppia ja jazzia ainakaan oo... en ollu kyllä siellä leirillä enkä konsertissa, mut kuuleman perusteella se on kait suht rento leiri. |
drumm 02.04.2003 08:48:52 | |
---|
|
Mika_o 02.04.2003 19:15:36 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tosta leiristä mitenkä tiukkaa siel on? Niinku noitten nukkumaan meno aikojen ja soittamisen kanssa. Ku toi JAZZ ei kuulosta mun korvaan hyvältä eikä kyllä POP kaan. Onko siel hyvää opetusta? Kannattaako lähtee iha näin yksin? Tai no lähen varmaa joka tapaukses sinne. Tuli oltua leirillä silloin kun se järjestettiin Kullaalla. Ei siellä kukaan tekemisiä valvo, mutta ruoka-ajat ja oppitunnit (teoria ja instrumentti) on säännölliset, että aamuherätys kannattaa, jos haluaa jotain talon puolesta syödä. Jos sattuu hyvä porukka olemaan paikalla niin ei kavereita tarvii omasta takaa viedä sinne, kaikki ikäryhmät olivat edustettuina ainakin silloin kun itse sielä olin. Mutta hyvän menon varmistamiseksi suosittelen nalle perheen mukaan ottamista. Näin ovat isot pojat kertoneet. |
JoUmAn 02.04.2003 21:09:51 | |
---|
Minkäs laista kitara opetusta siellä saa ja nostelen tätä vähä ylemmäs ku pitäs päättää kohta menenkö. Zirp |
FakeAssGay 02.04.2003 21:14:45 (muokattu 02.04.2003 21:24:52) | |
---|
Nakkila! Mä muuten asun siellä tai siis täällä! Pitäkää kamoistanne huoli ku viime vuon joku punaniskaidiootti oli pölliny jotai kamoi niilt leiriläisilt ku ne oli jättäny ne johonki sopivasti! Niit punaniskoi tääl muuten riittää...iha vaa varotuksena! Eikä se kai iha pelkkää jazzii oo mitä ny satuin kuulemaan ku ajelin nurtsii siin mis se järjestetää eli nakkebyy ylä asteel...kiva kesähomma muute! FakeAssGay and F.A.G. are trademarks of My ass
Pictures, lyrics and opinions are property of their respective owner(ME!).
All rights reserved.
All text written above will be denied in case of public humiliation. |
haist vittu sit 03.04.2003 12:51:56 | |
---|
HEI VILLLE!!!!!!!! onko sulla sama leikkelyhomma ens kesän loppupual? |
Ben 03.04.2003 17:09:33 | |
---|
Varmaan hyvä leiri. Piti viime vuonna mennä, mutta kirkon menot(konfirmaatio) tuli esteeksi. Lähtiskö tänä vuonna... Muistan, että täältä oli jotku ollu siellä, ja huippu leiri oli ollu. |
Mika_o 03.04.2003 20:18:39 (muokattu 03.04.2003 20:19:47) | |
---|
Minkäs laista kitara opetusta siellä saa ja nostelen tätä vähä ylemmäs ku pitäs päättää kohta menenkö. Saa ihan millaista opetusta haluaa. Vuonna 2000 siellä oli kaksi aivan erilaisen musiikkityylin kitaristia, tunteja sai kummalta halusi. Teoriaa oli muistaakseni tunti päivässä/kurssi, samoin bänditreeniä/bändi. Tunti päivässä kitaraopetusta ja mitä opettajiin tulee, niin konservatorion opettajat ovat parhaasta päästä. Näin ovat isot pojat kertoneet. |
sähkö 08.04.2003 14:33:07 | |
---|
Eli porin jazzin yhteydessä oleva leiri on kyseessä. Onko kellään kokemuksia tosta leiristä mitenkä tiukkaa siel on? Niinku noitten nukkumaan meno aikojen ja soittamisen kanssa. Ku toi JAZZ ei kuulosta mun korvaan hyvältä eikä kyllä POP kaan. Onko siel hyvää opetusta? Kannattaako lähtee iha näin yksin? Tai no lähen varmaa joka tapaukses sinne. Itse olen kolme kertaa leirillä ollut ja eipä ole paljoa negatiivista sanottavaa. Opetus on tasokasta ja hauskaa. Kyllä sielä on soitettu myös esim. DreamTheateria, IronMaidenia, Slayeria, Dioa ja vaikka mitä joten ei kannata säikähtää vaikka ei jazzista tykkäisikään. Leirillä saa soittaa kaikenlaista musiikkia. Leirille voi aivan hyvin tulla yksin. Leiriltä löytyy kavereita todella nopasti. Onhan siellä kaikilla yhteinen harrastus joten kukaan ei jää yksin. Ja mitä tuohon tiukkuuteen tulee, niin leirillä ei todellakaan ole mitenkään tiukkaa. Leirillä on tietenkin omat säännöt ja niitä pitää noudattaa, mutta ei siellä mitään tiukkapipoisia nipottajia olla. |
Hermanni 08.04.2003 17:42:35 | |
---|
toi pop/jazz on vaan se termi millä tarkotetaan kyllä oikeestaan kaikkee musiikkia kansanmusiikin ja klassisen ulkopuolella... kyl noi leirit on todella hyviä. eihän siinä ajassa nyt ihan kehity, mutta yleensä noilta leireiltä saa hyvän kipinän treenaamiseen ja paljon ideoita soittoon. |
Peki 08.04.2003 21:40:24 | |
---|
oon ollut tuolla kyseisellä leirillä kahtena viime vuotena ja kyllä siitä on tullut ihan kesän kohokohta. Että menkää ihmeessä jos vaan rahaa tuohon on. Opetus on erittäin laadukasta, suurin osa opettajista on jostain sibiksestä tai joltain konsalta. Lisäksi on bänditunteja, eikä siellä tosiaankaan soiteta vaan poppia ja jazzia. Saapi soittaa mitä ite tykkää. Eikä tarvi ottaa kavereita mukaan, kyllä varmasti löytyy soittokavereita sieltä. Jos jotain kysyttävää niin voitte kysyä multa, niin vastailen parhaani mukaan. Meen tänäkin kesänä, näkyillään. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Ville81 09.04.2003 00:23:43 | |
---|
Ilmoittauduin... |
Vilhelmus 09.04.2003 00:26:47 | |
---|
oon ollut tuolla kyseisellä leirillä kahtena viime vuotena ja kyllä siitä on tullut ihan kesän kohokohta. Soittelitkonää ton Forssin Villen kanssa? Born of black wind, fire and steel |
Peki 09.04.2003 08:15:40 | |
---|
Soittelitkonää ton Forssin Villen kanssa? ööö... oliko se se äetsän poju? jos oli niin mä en soittanu mut kaverit soitti sen kans. Vähän mutta ne nakkilan mopopojat ja autotuunaajat kävi kovistelemaan.. niin kun tuossa jo sanottiinkin.
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |