slowdive 10.04.2003 18:04:38 | |
---|
Mitä mieltä ko. levystä? Mun mielestä huikea parannus edellisestä levystä joka sekin oli ihan OK. Nyt on tehty jo oikeasti aika helvetin hyviä biisejä, eikä vaan rokkailla rokkailun takia. Eihän siinä vanhassa matskussakaan vikaa ollut ainakaa livenä, mutta kotikuuntelussa ehkä vähän puudutti. Uudella levyllä on tuskin sitä pelkoa. |
Kostello 10.04.2003 18:20:29 | |
---|
|
AoA 10.04.2003 21:12:19 | |
---|
Full Volume or Double Volume |
HulluSimo 10.04.2003 21:14:46 | |
---|
Aivan loistava levy! Suosittelen. Save Rock 'n' Roll |
Mika Antero 10.04.2003 21:32:59 | |
---|
Oikein mainiota tavaraa. Aina sitä löytyy Suomesta joku bändi joka näyttää miten rokkia pitää soittaa (Hurriganes, Peer Günt, Kingston Wall, Sideburns). FS on lähtenyt laajentamaan skaalaansa, mutta ei onneksi moderniin suuntaan. Ei Flaming Sideburnsia tarvitse selitellä, se nyt vaan toimii. Pääsinpä viimeinkin näkemään bändin myös livenä. Jos joku tykkää rokkänrollista niin se tykkää Flaming Sideburnsista. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
AoA 11.04.2003 18:09:36 | |
---|
FS on lähtenyt laajentamaan skaalaansa, mutta ei onneksi moderniin suuntaan. Jep. sinäpä sen sanoit. Full Volume or Double Volume |
hellucopter 17.04.2003 13:58:11 | |
---|
Mitä mieltä ko. levystä? Mun mielestä huikea parannus edellisestä levystä joka sekin oli ihan OK. Nyt on tehty jo oikeasti aika helvetin hyviä biisejä, eikä vaan rokkailla rokkailun takia. Eihän siinä vanhassa matskussakaan vikaa ollut ainakaa livenä, mutta kotikuuntelussa ehkä vähän puudutti. Uudella levyllä on tuskin sitä pelkoa. siis tuo uusi levyhän on ihan täyttä paskaa siihen ekaan verrattuna. Itse olin aivan innoissani hallelujah rock'n'rollahista silloin kun se tuli, ostin muuten ko. levyn ihan vaan bändin nimen takia, vaikken ollut koskaan kuullut koko rytmiryhmästä mitään ja on muuten yksi parhaita rock'n'roll levyjä, joita olen kuullut! Toi uusi levy on enemmän semmosta ns. kampus rockia, olin tosi pettynyt :( |