Aihe: Flaming Sideburns "Sky Pilots"
1
slowdive
10.04.2003 18:04:38
Mitä mieltä ko. levystä?
Mun mielestä huikea parannus edellisestä levystä joka sekin oli ihan OK. Nyt on tehty jo oikeasti aika helvetin hyviä biisejä, eikä vaan rokkailla rokkailun takia.
Eihän siinä vanhassa matskussakaan vikaa ollut ainakaa livenä, mutta kotikuuntelussa ehkä vähän puudutti. Uudella levyllä on tuskin sitä pelkoa.
Kostello
10.04.2003 18:20:29

Keskustelua bändistä ja uudesta levystä jo tuolla:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … mp;t=24913&o=0&x=7e9d8c51dc
AoA
10.04.2003 21:12:19
Keskustelua bändistä ja uudesta levystä jo tuolla:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … mp;t=24913&o=0&x=7e9d8c51dc

No siis voihan tähän nyt silti kirjoittaa mielipiteitä pelkästään tuosta uudesta levystä. Itse tykkään kyllä.
Full Volume or Double Volume
HulluSimo
10.04.2003 21:14:46
Aivan loistava levy! Suosittelen.
Save Rock 'n' Roll
Mika Antero
10.04.2003 21:32:59
Oikein mainiota tavaraa. Aina sitä löytyy Suomesta joku bändi joka näyttää miten rokkia pitää soittaa (Hurriganes, Peer Günt, Kingston Wall, Sideburns). FS on lähtenyt laajentamaan skaalaansa, mutta ei onneksi moderniin suuntaan.

Ei Flaming Sideburnsia tarvitse selitellä, se nyt vaan toimii. Pääsinpä viimeinkin näkemään bändin myös livenä. Jos joku tykkää rokkänrollista niin se tykkää Flaming Sideburnsista.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
AoA
11.04.2003 18:09:36
FS on lähtenyt laajentamaan skaalaansa, mutta ei onneksi moderniin suuntaan.

Jep. sinäpä sen sanoit.
Full Volume or Double Volume
hellucopter
17.04.2003 13:58:11
Mitä mieltä ko. levystä?
Mun mielestä huikea parannus edellisestä levystä joka sekin oli ihan OK. Nyt on tehty jo oikeasti aika helvetin hyviä biisejä, eikä vaan rokkailla rokkailun takia.
Eihän siinä vanhassa matskussakaan vikaa ollut ainakaa livenä, mutta kotikuuntelussa ehkä vähän puudutti. Uudella levyllä on tuskin sitä pelkoa.

siis tuo uusi levyhän on ihan täyttä paskaa siihen ekaan verrattuna. Itse olin aivan innoissani hallelujah rock'n'rollahista silloin kun se tuli, ostin muuten ko. levyn ihan vaan bändin nimen takia, vaikken ollut koskaan kuullut koko rytmiryhmästä mitään ja on muuten yksi parhaita rock'n'roll levyjä, joita olen kuullut! Toi uusi levy on enemmän semmosta ns. kampus rockia, olin tosi pettynyt :(
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)