Aihe: Kuinka moni treidaa?
1 2 3 4
Heavy Metal Machine
05.04.2003 14:42:00 (muokattu 05.04.2003 14:42:37)
olen itse treidannut 1.5 vuotta lähinnä vain yhtä (lempi) bändiä. live keikkoja, videoita ym ym.. saaliina noin 1300 cdr levyä ja noin 40 videota (vain yhtä bändiä)
olen tässä pohtinut että kuinka paljon suomessa on muiden bändien treidaajia??

kyllähän varmaan aika moni imuttaa jotain mp-3 paskaa. mutta ketkä haluaa live keikkansa "puhtaina"
Blue Apocalypse
05.04.2003 14:54:53
olen itse treidannut 1.5 vuotta lähinnä vain yhtä (lempi) bändiä. live keikkoja, videoita ym ym.. saaliina noin 1300 cdr levyä ja noin 40 videota (vain yhtä bändiä)
olen tässä pohtinut että kuinka paljon suomessa on muiden bändien treidaajia??

kyllähän varmaan aika moni imuttaa jotain mp-3 paskaa. mutta ketkä haluaa live keikkansa "puhtaina"

Muutama vuosi on tullut keikkoja keräiltyä ja pääsääntöisesti cdr:llä. Videoita on jonkun verran VCD/SVCD:inä. Toi 1300 on aika hillitön määrä, mulla ei ole kuin about pari sataa keikkaa.
Kuudesta ällästä hän on tietysti iloinen. Iloa korostaa vielä sen, että hän joutui talvella auto-onnettomuuteen, jossa katkesi niin käsi kuin jalkakin.
Heavy Metal Machine
05.04.2003 14:56:59
on mulla tooliakin!
hurme
05.04.2003 16:41:22

myönnetään.
wellu
06.04.2003 09:56:24 (muokattu 06.04.2003 09:58:28)

noin 80 keikaa löytyy.
jos joku haluaa vaihtaa pistäköön postia.
Lyrics.Wasted time between solos.
propaganda
06.04.2003 13:52:22
minä myös keräilen
James Mc Brown
06.04.2003 16:23:23 (muokattu 06.04.2003 18:20:25)

on mulla tooliakin!

No voihan himpuran simpura... En huomannut tuota silloin, kun noita selailin. Kyllä olisi tuo Toolin provinssikeikkakin vaan ollut kova pistää samaan pakettiin. nyyh. :(

Mutta kyllä on sinulla varsin kunnioitettava määrä tuota materiaalia nauhalla. Kuinka paljon oikein olet pistänyt noihin rahaa?
If it's weak, either ignore it or kill it. Anything else honours it
rockpock
06.04.2003 23:51:13
meikä treidaa, nykyään lähinnä SHN muodossa, niin ei tule digitaalisia generaatioita...aluksi treidasin vaan yhtä bändiä (aloitin -97, silloin jengi vaihteli vielä kasetteja!), mutta nykyään useampaa, ei mulla keikkoja oo kuin joku 100 yhteensä...

Oon aina ihmetelly niitä vaihtajia, joilla on tuhansia keikkoja ja koko ajan "coming soon" listalla joku 50-100 keikkaa, että eihän niitä ehdi/jaksa kuunnella koskaan. Eli onko järkeä kerätä vaan keräämisen vuoksi...Mä ainakin pyrin kuuntelemaan kaiken minkä saan.

Kylhän tää netti on oiva laitos vaihtelijoille, tradepiirit ovat varmasti kasvaneet räjähdysmäisesti sen jälkeen kun treidaus siirtyi nettiin.

Onhan se kivaa, kun saa jonkun oikein hyvän keikan ja fiilistelee sitä sitten monta päivää ja spesiaalia on just se, että sitä ei saa kaupasta.
jabaa_
07.04.2003 00:07:14
selvittäkää mitä tää juttu tarkoittaa?
Beowulf
07.04.2003 02:56:06
Joo kertokaa miten treidaamisessa pääsee alkuun. Miten homma toimii käytännössä. Onko jotain tiettyjä (kirjoittamattomia) "sääntöjä"?

Kiinnostaa...
I´ve been locked in a cage, created by myself...
Blue Apocalypse
07.04.2003 10:05:56
Yleensä treidaaminen alkaa kuudennen kuukauden kuudentena päivänä, aamulla kello kuusi. Sillon suoritetaan ensimmäiset uhrimenot, jos siitä selviää kunnialla niin..

ei maar.

Osoitteessa:
http://www.fivehorizons.com/feature/trading.shtml
on aloittelijan opas, siellä nyt on viitattu jatkuvasti PJ:hin mutta silti pääosin ihan yleispätevää tekstiä.
Kuudesta ällästä hän on tietysti iloinen. Iloa korostaa vielä sen, että hän joutui talvella auto-onnettomuuteen, jossa katkesi niin käsi kuin jalkakin.
wellu
07.04.2003 10:56:56

muistakaa aloittelijat olla varovaisia,treidaamiseen jää helposti koukuun.
hoho!
Lyrics.Wasted time between solos.
Blue Apocalypse
07.04.2003 11:15:14
muistakaa aloittelijat olla varovaisia,treidaamiseen jää helposti koukuun.
hoho!

Porttiteoriaa voi kyllä soveltaa tähän. Ihan tavallisesta audiosta se lähtee ja pikkuhiljaa mennään eteenpäin, loppuje lopuksi ihan kaikki käy, jopa DAT-nauhat. Kunhan vaan jotain saa. :=)

www.rehab_for_trade_addiction.org
Sebastian
07.04.2003 14:14:23
Mä oon yrittäny jonkun verran treidata 80's glamrock videoita ja Japanilaisia Visual Kei bändien bändien videoita, mut toistaiseksi on ollu aika laihat tulokset. Yks 3 tunnin Video jossa oli 3 ihan jees videota.

Kaikkein eniten (vaikka ne nyt ei ookkaan suoranaisesti glämmiä) oon yrittäny löytää Extremen tai Steve Vai:n aikaisen David Lee Roth bandin aikaisia livevideoita, mutta Niistä on aina pyydetty hintaa. Alkuun pääseminen tuntuu helvatan vaikeelta kun itsellään ei kuitenkaan oo kun pääasiassa kaupasta saatavia tai tv:stä nauhotettuja keikkoja. Onneks on tv:stä kertynyt sellasta Hanoi/Monroe/McCoy matskua jota ulkomaan elävien on vaikeempaa saada.
KoRn88.
07.04.2003 16:01:52
hmm, viittiskö joku selittää et mitä tuo treidaus niinku meinaa? jos sitä nyt jotenki sillee lyhyesti pystyy selittään.
------------Stampeden rumpali---------------
Heavy Metal Machine
07.04.2003 17:30:53
Kuinka paljon oikein olet pistänyt noihin rahaa?

en todellakaan tiedä.... ehkä jotain 2000 euroa + kaikki muut aidot harvinaisuudet siihen päälle (kuten tämä: http://www.geocities.com/siamesegod/golddisk.html)

vittu et keräily on mukavaa puuhaa!
Heavy Metal Machine
07.04.2003 17:36:54
hmm, viittiskö joku selittää et mitä tuo treidaus niinku meinaa? jos sitä nyt jotenki sillee lyhyesti pystyy selittään.

>sulla on bootlegi mitä jollain muulla fanilla jossain päin maailmaa ei ole> ja sillä on kans jotain mitä sulla ei ole> niin te sovitte että poltatte kopiot niistä> ja lähettätte ne postissa toisillenne.> sillai se niinku menee... ja mitä enemmän bootlegejä poltatte toisillenne sitä suuremmaks bootlegi lista kasvaa!

get it?
KoRn88.
07.04.2003 19:01:17

>sulla on bootlegi mitä jollain muulla fanilla jossain päin maailmaa ei ole> ja sillä on kans jotain mitä sulla ei ole> niin te sovitte että poltatte kopiot niistä> ja lähettätte ne postissa toisillenne.> sillai se niinku menee... ja mitä enemmän bootlegejä poltatte toisillenne sitä suuremmaks bootlegi lista kasvaa!

get it?

jaaaa se on semmosta... juu käsitin.
kitoosshh
------------Stampeden rumpali---------------
Ussr
07.04.2003 20:43:08

Minäkin olen treidaillut tässä jonkin aikaa, keikkoja ei vielä ole hirmuisesti mutta kokoelma kasvaa koko ajan.

Jos joku haluaa treidata jotain niin laittakaa vaan listaa tulemaan sähköpostilla tai sitten pikaviestiä!
Rok rok.
Marlowe
07.04.2003 21:42:57
Jos tietokoneessa olisi polttava asema, niin mielellänihän tuota treidaamista harrastaisin. Esimerkiksi the Grateful Deadin (näitähän on saatavilla tuhansittain ja taas tuhansittain), Bruce Springsteenin 1970-luvun keikat ja luonnollisesti the Beatlesin nauhat kiinnostaisivat, wink wink nudge nudge.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)