Aihe: Huijareista
1 2 3 4
JarnoH
27.03.2003 16:34:46

Olipa hyvä etten mennyt rahojani antamaan eräällä jätkälle, kun sain selville että se oli huijari. Uskomattoman halvalla muka olis sähköpostin kautta myyny ja hyväkuntoisen vehkeen. Pistää vihaks kun äijä hoputteli ja sanoi jonkun toisen ostavan jos en pidä kiirettä. Vinkiksi vaan kaikille, että älkää menkö laittamaan rahojanne ihan tuntemattomien tilille ainakaan jos on suuremmista summista kyse! Eikös täällä joskus pyörinyt joku samanlainen huijari, jos ei sitten jopa sama tapaus.
W4R
27.03.2003 16:38:55
Kunnon paska. Turpaan tollasia!
PJS
27.03.2003 17:02:24

postiennakko on ainoa tapa tilata mitään, sa sittenkin voi olla feikkiä tavaraa, sun pitää puhua sen kanssa sen omaan lankapuhelimeen, sen lisäksi sun on saatava sen osoite ja muita sellaisia todisteita joilla pystyt jäljittämään kaverin tarvittaessa.
kivi ja vierähdys!!!!
Nuages
27.03.2003 17:05:21
Ristiinnaulittavaksi!!
>=(((
Kaukana väijyy ystäviä...
JarnoH
27.03.2003 17:07:02

Niin postiennakkoa ehotin mutta se sano että matkahuollon kautta ja että siinä olis kuluttajasuojalain mukainen 7:n päivän palautusoikeus. En vaan ymmärrä miten siinä joku kuluttajansuojalaki auttaa jos menee rahansa toisen tilille laittamaan.
Heissi
27.03.2003 17:10:13
Niin postiennakkoa ehotin mutta se sano että matkahuollon kautta ja että siinä olis kuluttajasuojalain mukainen 7:n päivän palautusoikeus. En vaan ymmärrä miten siinä joku kuluttajansuojalaki auttaa jos menee rahansa toisen tilille laittamaan.

Mun tietääkseni kuluttajansuojalaki koskee vain yksityishenkilön (eli kuluttajan) ja yrityksen välistä kauppaa, ei kahden yksityishenkilön välistä kauppaa. Laki kun suojaa aina heikompaa.
Uudet sivut. Älä tsekkaa.
"Ainoa mikä nousee päähän on viina." -Vesa Keskinen, kyläkauppias.
Socialite
27.03.2003 18:59:18
Joo-o...
Oon tässä tään viikkoa odotellu erästä spedua, jonka kyllä olisi jo pitänyt tulla!
Vittu jos perskele kehtas huijata, niin jäljitän jätkän ja hakkaan sen kuoliaaksi ja ajan päältä! Eikös sellaiset ketkut voi tilinumeroiden, pankkikuittien tai e-mail osoitteiden avulla saada nalkkiin?
No, ei nyt pidä vielä mennä asioiden edelle,
mutta kohtahan se selviää onko minua huijattu.
Keppi kädessä joka ilta.
Marko
27.03.2003 19:55:08
Joo-o...
Oon tässä tään viikkoa odotellu erästä spedua, jonka kyllä olisi jo pitänyt tulla!
Vittu jos perskele kehtas huijata, niin jäljitän jätkän ja hakkaan sen kuoliaaksi ja ajan päältä! Eikös sellaiset ketkut voi tilinumeroiden, pankkikuittien tai e-mail osoitteiden avulla saada nalkkiin?
No, ei nyt pidä vielä mennä asioiden edelle,
mutta kohtahan se selviää onko minua huijattu.

No etkai menny laittaan rahaa tilille ennen ku sait sen spedun.
Myö leiriyttään tähän.
ChangeOfSeasons
27.03.2003 20:05:08

spedu.

was ?
..and I smile and I'll lurn to pretend...
kalkkuna
27.03.2003 20:10:13

was ?

Pedaali.
fox
27.03.2003 20:12:59

was ?

Ich glaube dass ein fusspedal sein sollte???
Kaikkina näinä aikoina kun tämä Mnet toiminnassa on ollut, ei minulle ole kenkään vastannut että mikä on tämä "paavo", vrt. räkkipaavo, parhaita paavoja??
Kertokee!!
ChangeOfSeasons
27.03.2003 20:16:02

Ich glaube dass ein fusspedal sein sollte???
Kaikkina näinä aikoina kun tämä Mnet toiminnassa on ollut, ei minulle ole kenkään vastannut että mikä on tämä "paavo", vrt. räkkipaavo, parhaita paavoja??
Kertokee!!

cheese...paavo = lipposen pave = mikrossa räjähtänyt kananmuna ...yleisssssivistystä
..and I smile and I'll lurn to pretend...
Vilhelmus
29.03.2003 15:29:48

mikä on tämä "paavo", vrt. räkkipaavo, parhaita paavoja??
Kertokee!!

"Laite".
Born of black wind, fire and steel
Socialite
29.03.2003 20:47:29
No niin, hyväuskoista huijattiin 30e edestä!
Muusikoiden.netissä tosiaan liikkuu huijari, jolla on pari ilmoitusta torilla tälläkin hetkellä.

Esiintyy feikkinimellä "ANSSI VIRTANEN"
Puhelin numeroksi ilmoitti "0415614691", luultavasti prepaid liittymä, eikä se cissy vastaa ainakaan meikän soittoihin...
Tilinumero: 572010-2134082
Sähköposti: anssi.virtanen2@luukku.com
muusikoiden.net käyttäjänimi "anssivirtanen" YLLÄPITO! antakaa kenkää...

Vittu, että vituttaa tuollaiset paskiaiset!!!!
Summa ei ollut iso, ja tiesin riskin mutta suostuin siirtämään rahat tilille koska olen joskus ennenkin menetellyt näin kun on pienistä summista kyse ja (ainakin täällä) on ennen voinut ihmisiin sen verran luottaa!
Niinniin, oma vika isosika homopekka.
Sais edes osoitteen selville, että vois käydä puhkomassa renkaat tai kusemassa postiluukusta jne...
Keppi kädessä joka ilta.
kalkkuna
29.03.2003 20:52:34
Muusikoiden.netissä tosiaan liikkuu huijari, jolla on pari ilmoitusta torilla tälläkin hetkellä.

Puhelin numeroksi ilmoitti "0415614691", luultavasti prepaid liittymä, eikä se cissy vastaa ainakaan meikän soittoihin...

Summa ei ollut iso, ja tiesin riskin mutta suostuin siirtämään rahat tilille koska olen joskus ennenkin menetellyt näin kun on pienistä summista kyse ja (ainakin täällä) on ennen voinut ihmisiin sen verran luottaa!
Sais edes osoitteen selville, että vois käydä puhkomassa renkaat tai kusemassa postiluukusta jne...

no, autetaas edes jotenkin!
Jami
29.03.2003 21:08:24 (muokattu 29.03.2003 21:12:55)

cheese...paavo = lipposen pave = mikrossa räjähtänyt kananmuna ...yleisssssivistystä

Sinä et näköjään se yleissivistyksen jakaja ainakaan halua olla.

Edit: Niin tuohon huijaamiseen. Olisko liikaa vaivaa vai olisko mitään itua kun kysyis myyjän puhelinnumeron ja sanois että soitan sulle just takasin. Keksis vaikka tekosyyn että just nyt tulee esim. kakka housuun jos ei mee vessaan eikä kännykän laturinjohto sinne yllä.

Jos myyjä ei voi antaa numeroaan niin turha on laittaa rahaakaan menemään.

Mitään ei myöskään pidä maksaa jos ei myyjää saa edes puhelimen päähän.
Fadead
29.03.2003 21:12:18

Pistä minulle tulemaan 50 euroa, niin voin hoitaa homman. Pistä vähän lisää niin hoitelen koirankin.. TILINUMERO on 90203041056636
A Tout Le Monde
Jami
29.03.2003 21:14:42

Pistä minulle tulemaan 50 euroa, niin voin hoitaa homman. Pistä vähän lisää niin hoitelen koirankin.. TILINUMERO on 90203041056636

Sulle on vissiinkin sattunu virhe tuon tilinumeron kanssa. Mun pankkiohjelma herjaa että virheellinen numero kun yritän panna satasta sun tilille!
kalkkuna
29.03.2003 21:18:09

Sulle on vissiinkin sattunu virhe tuon tilinumeron kanssa. Mun pankkiohjelma herjaa että virheellinen numero kun yritän panna satasta sun tilille!

Hoho!
Fadead
29.03.2003 21:44:08

Oi tsori, tuo numero olikin minun salasana tänne muusikoiden.nettiin. Sattuuhan sitä.. No anyway koita pistää tuonne 572010-2134082
A Tout Le Monde
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)