Nimismies 19.06.2003 11:32:43 | |
---|
Moniko bongasi sen tänä aamuna Summerissa? Aika mainio pätkä, etenkin joraava Pertti Sveholm veti suupielet hymyyn. Se pikkuhoppari söi vähän tatsia, mielestäni aika tarpeeton elementti muuten hyvässä videossa. Kylläpä taas tuli ilmi sen tummatukkaisen Heikki - haastattelijan typeryys: "Ehdittekö harrastaa yhtään kulttuuria, esimerkiksi lukemaan kirjoja?" Lindgren purskahti helvetinmoiseen nauruun ja totesi: "No onko se nyt jotain kulttuuria jos lukee kirjoja?" Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |
KooMikko 19.06.2003 12:01:47 | |
---|
Perhana, tuli missattua. Töiden takia ei hirveesti kerkee aamulla telkkua tuijottamaan. Noh, eiköhän sen jossain vielä ehdi näkemään. |
paikkakunta 19.06.2003 14:12:58 | |
---|
Siis joo loistava video. Suorastaan naurettava, siis positiivisessa merkityksessä. Mukava herätys sinänsä kun tuon heti ensimmäiseksi aamulla katsoi. Antoi positiivisen latauksen koko päiväksi :) mä oon mie |
qfleax 19.06.2003 15:48:31 | |
---|
No sattui olemaan aamulla telkkari päällä. Täytyy rehellisesti IMHO sanoa, että ei tuon videon kanssa kyllä kehtaisi ulkomaille lähteä. Tylsä, kliseinen, mielikuvitukseton idea ja tylsät väärinkohdistetut leikkaukset jne. Toki pitää ottaa huomioon, että budjetti on monesti kotimaisissa tiukka. Mutta paljon tiukemmillakin on Suomessa parempaa jälkeä tehty. |
Mimi 19.06.2003 18:52:30 | |
---|
Kyllä näin on että tän bändin biisit (kaikki kaks mitä oon kuullu...) saa hyvälle tuulelle vaikka kuinka olis huono päivä... Myös videon katsoin (puoliksi) ja olihan se ihan...no veti suun virneeseen, mutta ei se nyt muuten mikään loistelias ollu, mutta ehkä se ei ole tarkoituskaan... jos ton musan muuten kategoriois jotenkin ni mihin se luokitellaan? per aspera ad astra |
Marlowe 21.06.2003 12:13:08 | |
---|
Don Johnson Big Band on kohtalaisen hyvä yhtye ja tämä videokin oli kaikessa kaurismäkeläisyydessään (ne lakonisella äänellä lausutut repliikit keskellä videota pudottivat tuolilta!) varsin mainio. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Jabbe 21.06.2003 23:35:49 (muokattu 21.06.2003 23:37:07) | |
---|
Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |