Aihe: Paul Stanleyltä soololevy
1
HaloOfFlies
24.06.2003 21:51:26 (muokattu 25.06.2003 11:40:20)

Kylläpä on Kiss-miehet nyt tuottoisina. Ensin Gene Simmons ilmoitti tekevänsä soolon ja nyt Paul Stanley seuraa perässä. Paul on tehnyt biisejä yhdessä kaverin kanssa, joka on tehnyt aiemmin biisejä Celine Dionille, N'Syncille ja Britney Spearsille. Nyt on suoraan sanoen pelonsekainen tunne levylle päätyvästä materiaalista!! Yrittääköhän Kiss samaa temppua kuin vuonna 1978? Nyt on sentään 25 vuotta kulunut siitä...
Tinmo
24.06.2003 22:19:11
valaise tietämätöntä, mitä ne teki 1978?
Onko tuo alkoholi sinulle ongelma? -Ei ole, mutta akalla on paha alkoholiongelma. Mikä? -Minä
HaloOfFlies
24.06.2003 22:26:25

valaise tietämätöntä, mitä ne teki 1978?

Vuonna 1978 Paul Stanley, Ace Frehley, Peter Criss ja Gene Simmons julkaisivat yhtä aikaa soololevynsä.
ozz3
24.06.2003 22:33:48
On se hienoa, että tulee edes jotain uutta materiaalia (uusi live albumi 22.7), mutta on minullakin vähän pelonsekaiset tunteet...ja olihan ne 1978 vuoden soolo levyt suurimaksi osaksi melkoista roskaa
"Live fast, die young I guess."
HaloOfFlies
24.06.2003 23:19:11

Ace oli muuten kaatunut viime keskiviikkona portaissa muuttotavaroita viedessään, aivotärähdyksen oli saanut.
PekkaRii
25.06.2003 08:29:41
Mä tykkään Paul Stanleyn lauluäänestä. Parempi ku Genen, mun mielestä.

Spears? Huh...
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
RawknRawl
25.06.2003 09:52:13
Mä tykkään Paul Stanleyn lauluäänestä. Parempi ku Genen, mun mielestä.

Spears? Huh...

Näin niitä samoja asioita koetaan täysin eri tavoin. Minä en voi kerta kaikkiaan sietää herran laulua. Mulle jostain syystä aivan järjetöntä tuskaa. Nyt lähti päässä "soimaan" crazy-crazy-crazy-crazy-nights... ai jumalauta että riipii. Millä tän saa pois?
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Medication
25.06.2003 14:39:18
Näin niitä samoja asioita koetaan täysin eri tavoin. Minä en voi kerta kaikkiaan sietää herran laulua. Mulle jostain syystä aivan järjetöntä tuskaa. Nyt lähti päässä "soimaan" crazy-crazy-crazy-crazy-nights... ai jumalauta että riipii. Millä tän saa pois?

Mikähän siinä on, että 90% KISSistä keskustelevista mainitsevat aina nämä 80-luvun tai sen jälkeen tehdyt hirvitysbiisit ja I was made for lovin' Youn..

Itse olen sitä mieltä, että 1978 tehdyt soolot ovat loistava lisä muuhun KISS-tuotantoon. Acen levyhän on perkeleen hyvä, Paulin loistava AOR-levy ja Genen levyltäkin löytyy pari klassikkoa. Peterin levy nyt on vähän mitä on, mutta tuo levyhän oli sellaista musiikkia, jota Peter oli tehnyt ennen KISSiä. Osa sen biiseistähän oli tuossa vaiheessa 10v aiemmin kirjoitettuja.

Toivottavasti molemmat tulevista sooloista ovat poppista eikä esim. Gene yritä puristaa mitään raskasta levyä. Psycho Circuksen We Are One ja Journey of 1000 Years osoittivat, että Genen biisintekotaito on vielä tallella. Lisää See You Toniteja ja Goin' Blindeja, kiitos :)
HaloOfFlies
25.06.2003 18:08:38

Toivottavasti molemmat tulevista sooloista ovat poppista eikä esim. Gene yritä puristaa mitään raskasta levyä.

Genen soololevystä on tulossa todella monipuolinen paketti. Mukana on Beatles-vaikutteista musaa, progevaikutteita ja sitten Dylanin ja Zappan kanssa tehtyjä biisejä. Zappan kanssa tehdyllä biisillä soittavat Frankin pojat ja Frankin ääntäkin kuullaan.
Kinnus-Ville
26.06.2003 14:54:42
Mukana on Beatles-vaikutteista musaa, progevaikutteita ja sitten Dylanin ja Zappan kanssa tehtyjä biisejä. Zappan kanssa tehdyllä biisillä soittavat Frankin pojat ja Frankin ääntäkin kuullaan.

Järisyttävää, en ole moisesta yhteistyöstä qllutkaan. Täytyy päästä qntelulle.

Lisääntynyt Zappa-tietoisuus on ilahduttanut tässä kesän alussa, taitaa Frankin kuolemasta olla kulunut tarvittavan pitkä aika "uuteen aaltoon". 10 vuottahan siitä näemmä tuleekin joulun alla.
Setä Groove
26.06.2003 16:17:49
Mikähän siinä on, että 90% KISSistä keskustelevista mainitsevat aina nämä 80-luvun tai sen jälkeen tehdyt hirvitysbiisit ja I was made for lovin' Youn..

samaa oon miettiny minäki. Mikshän kukaan ei juuri mainitse esim dressed...ä? (tai vielä parempi: tee samankaltaista musaa. Sellasta rokkia lähtisin kyllä kuunteleenki, muutoin en oikeen enää vaivaudu tsekkaileen noita rokki juttuja.)

Itse olen sitä mieltä, että 1978 tehdyt soolot ovat loistava lisä muuhun KISS-tuotantoon. Acen levyhän on perkeleen hyvä, Paulin loistava AOR-levy ja Genen levyltäkin löytyy pari klassikkoa. Peterin levy nyt on vähän mitä on, mutta tuo levyhän oli sellaista musiikkia, jota Peter oli tehnyt ennen KISSiä. Osa sen biiseistähän oli tuossa vaiheessa 10v aiemmin kirjoitettuja.

Mieshän puhuu asiaa. Acen soolohan on kyllä vuosien mittaan ollu ylivoimasesti suosituin, enkä ihmettele syytä... Genellä meni hommat ehkä liianki kokeiluksi, vaikka pari hyvää kyllä löytyy... Peterin levystä oon tosin tykänny ehkäpä toisex eniten, mukavaa aikuis rokkia.

jepjep. kiss army elää ikuisesti. Jos ei muualla ni mielissä?
Winner-of-Entertainer-of-the-REAR-award!!!
Jeesus Nieminen
27.06.2003 17:54:20
Mikshän kukaan ei juuri mainitse esim dressed...ä? (tai vielä parempi: tee samankaltaista musaa. Sellasta rokkia lähtisin kyllä kuunteleenki, muutoin en oikeen enää vaivaudu tsekkaileen noita rokki juttuja.

Miten olis Hellacopters. 1970-luvun Kiss tulee kovasti mieleen High Visibility ja By The Grace Of God-levyjä kuunnellessa.
"Youth is wasted on the young"- George Bernard Shaw
HCW
28.06.2003 20:19:50
Vuonna 1978 Paul Stanley, Ace Frehley, Peter Criss ja Gene Simmons julkaisivat yhtä aikaa soololevynsä.

Mitkä oli aika huonoja Kissiin verrattuna.Tai no meikäläiseen ei purrut.Ideanakin se oli todella typerä.
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
slowdive
29.06.2003 13:17:44
Lisää See You Toniteja ja Goin' Blindeja, kiitos :)

Ihan samaa mieltä, loistobiisejä nuo.

Itse kyllä sitä Gene Simmonsin sooloa odotan innolla, mutta se Paul Stanley oli jo ennestään vähän siinä ja siinä, lopullisesti into lopahti kun luki biisintekijöistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)