Aihe: Mikä ihmeen järki gallupeissa?
1 2
pwallin
07.07.2003 20:57:53

Puuduttaa lukea noita galluppeja kun ei ne johda yleensä mihinkään. Menee ehkä hetki kun joku taas jatkaa listaa ja hommassa pitäis olla oikeasti jokin takaraja tai nerokkaampi idea. Nykyisellään ne ovat pahempaa turhuutta kuin lukea tämä kirjoitus.

Ylläpito voisi puuttua ideaan!
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
superfly
07.07.2003 20:59:06
Mikäs pakko niitä lukea on?
Harppu on alaston piano
Bonham
07.07.2003 21:00:43

Kun ne kuitenkin on omalla tavallaan viihdyttäviä (joo, mä tiedän, siellä on kohta varmaan parikymmentä mun aloittaamaa ketjua. Yritän hillitä). :)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jabbe
07.07.2003 21:22:02
Olis edes musiikkiaiheisia, mut joku "minkä merkkisen polkupyörän omistat?" on IHMO aika turha..
Äh.
pwallin
07.07.2003 21:39:46

No enhän minä lukeaan...
Bonham
07.07.2003 21:41:11
Heh, otsikon mukaan tämäkin on gallup:)
Jabbe
07.07.2003 21:44:08

Eikä ole. Kysymyshän tuo on, eikä ollenkaan gallupmuotoinen. Äläs nyt yritä puolustella. :)
Äh.
Bonham
07.07.2003 22:07:57
Eikä ole. Kysymyshän tuo on, eikä ollenkaan gallupmuotoinen. Äläs nyt yritä puolustella. :)

Gallup; mielipidetutkimus, kiertokysely.

Mites niitä muuten saadaan ihmisten mielipiteitä selville kuin kysymällä. Eli kyllä tämä on gallup (joo, nyt saa mun puolesta lopettaa) :)
pwallin
07.07.2003 22:10:43

Ei siis todellakaan ole kuten aiemmin jo todettiin. Yhtä järjetön "rumba" varmaan odotettavissa jos ei ylläpitäjät älyä tehdä saamaansa "palkintonsa" eteen edes vähintä mahdollista. Eli tyhmyydessään tietenkin lukitsee mun aloittaman ketjun tai osoittavat älykkyyttä ja laittavat homman kondikseen.
KooAa
07.07.2003 22:12:50
Ei siis todellakaan ole kuten aiemmin jo todettiin. Yhtä järjetön "rumba" varmaan odotettavissa jos ei ylläpitäjät älyä tehdä saamaansa "palkintonsa" eteen edes vähintä mahdollista. Eli tyhmyydessään tietenkin lukitsee mun aloittaman ketjun tai osoittavat älykkyyttä ja laittavat homman kondikseen.

Mitä, onko oraakkeli keskuudessamme. Osaa kertoa mikä on oikein ja mikä väärin, mikä viisasta ja mikä tyhmää. Tuohon ei moni pysty muusta kuin omasta mielestään ....
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Jabbe
07.07.2003 22:21:02 (muokattu 07.07.2003 22:21:17)
Äh.
Bonham
07.07.2003 22:24:33
Eikös nämä menisi Galluppeihin:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=1&t=32446&o=0&co=0
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 2&o=0&x=a6bd65e97c&co=0
?

Mutta sitten ne häviää kun koko gallup osasto on ihan järjetön ja se poistetaan...
pwallin
07.07.2003 22:42:01

Mitä, onko oraakkeli keskuudessamme. Osaa kertoa mikä on oikein ja mikä väärin, mikä viisasta ja mikä tyhmää. Tuohon ei moni pysty muusta kuin omasta mielestään ....

Ei vaan tervejärkinen ihminen joka viitsii vähän ajatellakin. En sano mitään mikä on oikein, vaan mikä mättää...
pwallin
07.07.2003 22:43:06

Mutta sitten ne häviää kun koko gallup osasto on ihan järjetön ja se poistetaan...

Tai perustetaan järkevämpi otsikko...
superfly
07.07.2003 22:43:33
No enhän minä lukeaan...

No jos sä et lue gallupeita, niin miksi ihmeessä sitten jaksat kiukutella niistä? Ihme touhua...
Harppu on alaston piano
vaiktutus
07.07.2003 22:54:08
Mikä ihmeen järki gallupeissa?

Jos minä vaikka haluaisin tietää, minkä väriset verhot muilla ihmisillä on, voisin tehdä verho-gallupin ja näin saisin vastauksen mieltäni vaivaavaan kysymykseen ja pystyisin taas elämään rauhassa. Onhan siinä järkeä.
Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät...
Kitaranraiskaaja
07.07.2003 22:55:20

Jos minä vaikka haluaisin tietää, minkä väriset verhot muilla ihmisillä on, voisin tehdä verho-gallupin ja näin saisin vastauksen mieltäni vaivaavaan kysymykseen ja pystyisin taas elämään rauhassa. Onhan siinä järkeä.

Nimenomaan.
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Bonham
07.07.2003 22:59:24
Mulla on vahva käsitys, että tämä palsta on jumalattoman suuren informaation lisäksi myös ajanvietettä ja näiden yhditymisestä syntyy suuri suosio ja toimivuus. Tähän pakettiin kuuluu ainakin mulla myös gallup osasto. Mutta sivujen luonteen mukaisesti jokainen voi kertoa oman näkemyksensä, eli homma toimii.
pwallin
07.07.2003 22:59:30

No jos sä et lue gallupeita, niin miksi ihmeessä sitten jaksat kiukutella niistä? Ihme touhua...

Siis aiheena hyvä ihminen! Yritin kyllä joskus lukea mut kun ne ei johda mihinkään...
Bonham
07.07.2003 23:00:40
Siis aiheena hyvä ihminen! Yritin kyllä joskus lukea mut kun ne ei johda mihinkään...

No mä oikeesti jo tossa ylhäällä vastasinkin, mutta miksi kaiken pitäisi johtaa johonkin? Viihdettä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)