Aihe: U.S Bombs perui..
1
Blenderhead
07.07.2003 14:40:35 (muokattu 07.07.2003 14:41:34)

...keikkansa Ilosaarirockissa. Ja nyt vituttaa. Kyllä ottaa aivoon kun tuolleen viimetingassa perutaan. Mutta minkäs sille voi. Harmittaa silti.

Edit: vähän lisää
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
KooMikko
07.07.2003 15:07:11

...keikkansa Ilosaarirockissa. Ja nyt vituttaa. Kyllä ottaa aivoon kun tuolleen viimetingassa perutaan. Mutta minkäs sille voi. Harmittaa silti

Ja tilalle ruotsalainen Bombshell Rocks. Ja jo aikaisemmin peruuntuneen Opethin tilalle The Haunted.
Blenderhead
07.07.2003 15:14:28

Ja tilalle ruotsalainen Bombshell Rocks. Ja jo aikaisemmin peruuntuneen Opethin tilalle The Haunted.

No nih. En jaksanu noita ruveta äsken arvostelemaan, mutta kyllä tuo Bombshell rokkaa ihan kohtuullisesti. Tosin ei oikein kyllä korvaa U.S Bombsia.

Nuo kaks muuta bändiä on mulle täysin mitään sanomattomia, joten antaa olla.
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
SiwamieS
08.07.2003 01:26:20
Bombshellit korvaa mun mielestä us bombsin aika kevyesti.. tai no siis ainakin mun mielestä.

"kaikki on hyvin kunhan RF ei peru"
Jabbe
08.07.2003 01:30:35
Millaisias nämä korvaavat bändit on, en ole koskaan kuullutkaan..?
Äh.
Blenderhead
08.07.2003 18:38:23

Millaisias nämä korvaavat bändit on, en ole koskaan kuullutkaan..?

Bombshell Rocks on ruåtsalainen pynk pändi. sellasta poppi-punkkia on se uus. vanhempi rokkaa. Kato lisää sieltä Ilosaarirockin kotisivuilta

Tuosta toisesta korvaajasta en tiiä kyllä mitään.

Mutta nyt viikonlopun lohduksi sitten ootellaan RF:n keikkaa. Minun tuurilla varmaan peruuvat. Ja sitten on rokki pilalla.
Vimpo
10.07.2003 14:26:28

Ja nyt sitten vielä Outlandish perui... Paska säkä järjestäjillä. Henkilökohtaisesti nuo kaikki peruneet ovat onneksi olleet evvk-tasoa, mutta monelta menee varmasti suru puseroon.
Jabbe
10.07.2003 14:57:40
JES! Tulenkantajat korvaa Outlandishin.. ei huono!
Äh.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)