Aihe: Layne Staley - Angry Chair
1
miscage
06.07.2003 20:35:05
Onko kukaan lukenut kyseistä Adriana Rubion kirjoittamaa kirjaa? Mielipiteitä?

Itse olen lukenut ja pidin kovasti..
-mice-
rockpock
06.07.2003 21:53:02
joo olen lukenut ja en juuri koostunut siitä mitään...Rubiota on kritisoitu voimakkaasti, hän teki kirjaa vissiin useamman vuoden ja kyllähän se lopputulos on melkoista paskaa.

Olisin odottanut yksityiskohtaisempaa ja tyhjentävämpää teosta...Kuvat on kopioituja ja näyttävät huonoilta ja itse tarina ei etene jotenkin loogisesti ollenkaan. Kirja on kokoelma pieniä tarinoita joita on ripoteltu miten sattuu sinne tänne...Lisäksi kirja on todella ohut ja sen lukee muutamassa tunnissa....

Jos miettii sitä kaikkea materiaalia mitä kirjailijalla oli käytössä (mm. hän haastatteli Laynen äitiä ja siskoa ja sai nähdä Laynen taideteoksia yms. vanhoja kuvia) niin olisi luullut, että kirjasta tulee vähintään saman tasoinen kuin Charless R Cross:n Kurt Cobain kirjasta "Heaven and Hell", joka on muuten todella hyvä kirja.

Nykyään kirjailijan omat promootiosivut kirjalle eivät ole enää pystyssä, liekö saanut liikaa kritiikkiä. Myöskään Laynen äiti ja sisko eivät lopullisen kirjan nähtyään halunneet olla missään tekemisissä kirjailijan kanssa.

Tilasin Angry Chairin jenkeistä ja onhan se ihan kiva olla. Ainoa uusi juttu oli Laynen viimeinen "haastattelu", jonka voi lukea netistäkin. Surullista kuinka lahjakas artisti ajautuu niin totaalisesti sivuraitelle.

*AiC roks!!*
Huevos
06.07.2003 23:13:08 (muokattu 06.07.2003 23:13:26)

Paskat. Itse aiheutti sen itsellensä.

...tosimiehet ei itke.
Tompsi
07.07.2003 22:37:32
Kuka se on? Keitä ne on?
JM
08.07.2003 10:38:04
Layne Staley oli Alice In Chains nimisen grunge/rock pumpun laulaja. Kuoli speedball-nimiseen huumekoktailiin noin vuosi sitten.
"Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää!" T.Rautianen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)