VÄKIPÄÄ 03.07.2003 01:04:44 | |
---|
Kertokaa mieleenpainuvimmat, legendaarisimmat läpät mitä muusikon (ystävä/kuuluisuus/sinäitse) suusta on putkahtanut! Elämän viisaudet, elämän typeryydet, sananlaskut, letkautukset.. Mitä vaan. Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON! |
Raipe 03.07.2003 01:31:09 | |
---|
Näitä nyt on aivan tuhoton määrä jo yhden henkilön suusta.. "Jos minulla olisi tyttöystävä, vetäisin sitä kokoajan perseeseen." "Miksi tehdä se nyt, kun sen voi jättää myöhemminkin tekemättä." "Anaaliseksi on miesten hommaa." "Mun kalsarit ovat edestä keltaiset ja takaa ruskeat." "Häiritsijä häiritsee häiriintynyttä." "Mä olen rakettiii!!" (Juoksee kännissä ympäri asuntoa Pringles purkki otsassa) "Ynkkä on jumala." "Mun unelma on oppia soittamaan kitaraa niinku tuulimylly ja rikkoa äänivalli siinä samalla." "Soitetaan se K-vireestä." "Vähän te ootte hyvä yleisö, vittu mä rakastan teitä." (Keikan lopuksi sanottua passiiviselle yleisölle) |
kid ego 03.07.2003 01:39:25 | |
---|
"Anaaliseksi on miesten hommaa." Homoilu on miesten hommaa. Remun suusta kuultua: "Laitetaan vähän Dolbya". Do you really want to funk with me? Hirvi on petoeläin. |
k1mm0 03.07.2003 01:54:50 | |
---|
Jouni Hynyseltä noita on melkoinen lista tullut. Itse asiassa niin paljon, että on vaikeaa poimia muutamia. No, yritetään: - allekirjoitukseni - "Kaikki naiset pitäisi tappaa." - "Ime paskaa." - http://www.ilosaarirock.fi/ ja sieltä "kohti rokkia". Sieltä löytyy mm. Hynysen syvällisiä mietiskelyjä. - http://www.kotiteollisuus.com/rip.htm Tuolta löytyy ne kaikista parhaat jutut. Yksi suosituimmista kysymys & vastaus -palstoista. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta. |
VÄKIPÄÄ 03.07.2003 04:47:42 | |
---|
Kyllä on KT:n sivut mulla tarkassa vartioinnissa! On tullut parikertaa naurettua oikein kunnolla Hynyisen juttusia lukiessa! =D Okei... Meidän kitaristi: " Vi***, mä soitan kitaraa pändissä, mulla on moottoripyörä ja koira. Ja en saa naista! Mikä Vi*** mua vaivaa?" Meidän toinen kitaristi: Makaa sammuneena keittiön pöydän ääressä pää kiinni pöydässä. Yhtäkkiä arvon kitarasankari päättää toeta ja nostaa päätään siteeratakseen Kotiteollisuuden Tuomittua. "TUUMITTU!"- möläys ja sitten takaisin nukkumatin maille! =) Kitaramies on tiedemies! xD Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON! |
Nixxx 03.07.2003 04:56:57 | |
---|
Homoilu on miesten hommaa.
Tai jotensakin: Nussiminen on homojen hommaa, mutta homoilu, se on miesten hommaa. Ihan päin vittua |
Raipe 03.07.2003 11:10:21 | |
---|
Jouni Hynyseltä noita on melkoinen lista tullut. Itse asiassa niin paljon, että on vaikeaa poimia muutamia. No, yritetään: - allekirjoitukseni - "Kaikki naiset pitäisi tappaa." - "Ime paskaa." - http://www.ilosaarirock.fi/ ja sieltä "kohti rokkia". Sieltä löytyy mm. Hynysen syvällisiä mietiskelyjä. - http://www.kotiteollisuus.com/rip.htm Tuolta löytyy ne kaikista parhaat jutut. Yksi suosituimmista kysymys & vastaus -palstoista. Joo, Hynyseltä lähtee hyviä. Eikös ne joskus kauhistuttanut ihmisiä siellä MTV3n chat show ohjelmassa.. |
randy 03.07.2003 12:11:45 | |
---|
Rumpalin suusta kuultua: "Vittu kun en osaa laskea neljään!" Lumiukolla on valkonen perse. |
Unworthy Knight 03.07.2003 12:16:40 | |
---|
Barathrumin laulaja Sova on todennut seuraavaa: "minä nain mitä vain lämmintä...ja mieluiten perseeseen" "...So croak the king of Grey." |
ganesha 03.07.2003 13:21:22 | |
---|
kaikki mitä Jimi Pääkallo yleisesti suustaan päästää pistää nauramaan vatsa kippurassa. viimeksi arvon herra loisti Nöjesguidenin haastattelussa... "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Wiitala 03.07.2003 14:10:27 | |
---|
Eräs oman tien kulkija laukoi mm. "Kyllä se Miles Davis oli tyhmä kun opetteli soittamaan pitkiä ääniä ja ukkonooaa. Olis vaan heti alkanu soittamaan Free Jazzia." Ja tämäkin Remun suusta kuultuna: "V*ttu, kahen muijan daisarit on mun suussa!!" (Remu jatkoilla Kaustisen Musiikkilukion asuntolassa vuonna 2001. Terveisiä asuntolanvalvojalle!!) Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
Bluesmies 03.07.2003 19:22:06 | |
---|
Näitä nyt on aivan tuhoton määrä jo yhden henkilön suusta.. "Jos minulla olisi tyttöystävä, vetäisin sitä kokoajan perseeseen." "Miksi tehdä se nyt, kun sen voi jättää myöhemminkin tekemättä." "Anaaliseksi on miesten hommaa." "Mun kalsarit ovat edestä keltaiset ja takaa ruskeat." "Häiritsijä häiritsee häiriintynyttä." "Mä olen rakettiii!!" (Juoksee kännissä ympäri asuntoa Pringles purkki otsassa) "Ynkkä on jumala." "Mun unelma on oppia soittamaan kitaraa niinku tuulimylly ja rikkoa äänivalli siinä samalla." "Soitetaan se K-vireestä." "Vähän te ootte hyvä yleisö, vittu mä rakastan teitä." (Keikan lopuksi sanottua passiiviselle yleisölle) Mitä helvettiä, näähän on hyviä!! Kuka nää on sanonu? Mullontele. |
reijoteppo 03.07.2003 19:29:18 | |
---|
Mun ehdoton suosikki on kyllä tämä; Ile Kallio oli soittanut Hurriganesien treeneissä korvatulpat päässä, niin Remu oli hermostunu ja sanonu sille, että: "Ota nyt vittu noi sienet pois päästäs!" |
mathias 03.07.2003 19:43:09 | |
---|
Jouni Hynyseltä noita on melkoinen lista tullut. Itse asiassa niin paljon, että on vaikeaa poimia muutamia. Jouni Hynynen on verbaalinen nero. Kuunelkaa vaikka Kotiteollisuuden lyriikoita. Myös minun allekirjoitus on lähtöisin k.o. nerolta. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Bluesmies 03.07.2003 19:45:28 | |
---|
Mun ehdoton suosikki on kyllä tämä; Ile Kallio oli soittanut Hurriganesien treeneissä korvatulpat päässä, niin Remu oli hermostunu ja sanonu sille, että: "Ota nyt vittu noi sienet pois päästäs!" Tää oli kans aivan huippu, repesin!! Mullontele. |
jannu 03.07.2003 19:55:16 | |
---|
Peer Güntin keikalla Jyväskylässä, pari vuotta takaperin, Twist Twist repi aika tiukkaa huumoria yleisön joukossa heiluneesta Pumpattavasta Barbarasta. Joku tumppasi röökin kumityttöön ja luonnollisesti velttous iski. Erkinharju tokaisi välispiikkinä: "Puhalla nyt saatana ilmaa siihen naisees!" Myöhemmin, oliskohan ollut encoren aikoihin, Barbara oli taas täpösen täynnä. No mitäs se Twist Twist siihen: "Kato! Siskossakin on taas virtaa!" No joo... mua ainakin nauratti. |
reijoteppo 03.07.2003 19:56:49 | |
---|
Näitä nyt on aivan tuhoton määrä jo yhden henkilön suusta.. "Jos minulla olisi tyttöystävä, vetäisin sitä kokoajan perseeseen." Tää on ihan jokeri! HOHO! |
Basismi 03.07.2003 22:21:52 | |
---|
Remun suusta kuultua: "Laitetaan vähän Dolbya". Ei vaan (kasetille äänittäessä): - laitanko dolbyä? - no pistä ihan vähän Toinen vastaava Remulta on: "laita balanssia lisää" |
R.Cooley 03.07.2003 23:03:40 | |
---|
Toinen vastaava Remulta on: "laita balanssia lisää" 2x Hoho Satriani on voittamaton |
Ossi 03.07.2003 23:54:20 (muokattu 03.07.2003 23:56:16) | |
---|
Vaikka en perusta miehestä muuten sen kummemmin, muistelen Remun tokaisseen joskus jotain tämmöistä: "Jos ne osais, niin nää saatanan punkbändit soittas varmaan paljo paremmin." "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |