Aihe: Innostusta riittää, mutta vain vähän aikaa.Samanlaisia kokemuksi
1
hanipai
20.07.2003 14:35:52
Mua voi kuulemma kuvailla höyryveturiksi joka vetää innostuessaan yötä päivää ja sitten hiipuu jonkin ajan kuluttua. Hiipuminen johtuu siitä, että joku tankkaa muhun "uudenlaista kerosiinia" ja sitten taas uuden jutun kimppuun täysillä. Mua ottaa päähän, etten kykene keskittymään pitkiä ajanjaksoja johonkin yhteen juttuun ja niinpä kehittyminen aina hiipuu. Oppii jotakin jostain, mutta ei mitään kunnolla. Onko jollain samanlaisia kokemuksia.
Roland SPD-20, myynnissä rumpukamaa katso
Bantuteurastaja
20.07.2003 19:30:57
Sama vika, paitsi ettei se vaikuta erityisemmin oppimiseen yms, sitten puoliteholla pikkuhiljaa omaksutaan loputkin aineistosta. On kyllä joskus varsin turhauttavankin häilyväistä tämän innostumis/taantumis-prosessin kanssa.
Gandhi
20.07.2003 20:42:03
Samasta viasta olen kärsinyt koko elämäni. Ikävää, mutta niin totta.
"Turha sun on mennä levyliikkeitä kiertään. Sä kuuntelet niin outoo musiikkia, ettei semmosta edes tehdä!" - Tommy da Hill
Bonham
20.07.2003 20:43:05
Kai tuota pitkäjännitteisyyttä tässä yhteydessä voisi kuvailla ammattimaisuudeksi, jota voi ja kannattaa opetella.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
hanipai
21.07.2003 02:43:33
Kai tuota pitkäjännitteisyyttä tässä yhteydessä voisi kuvailla ammattimaisuudeksi, jota voi ja kannattaa opetella.

Joo niinpä kai. Toiset on vaan niin impulsiivisia, mutta silti pitäis osata säilyttää kiinnostus pitempään kun pari kuukautta:)
hanipai
21.07.2003 02:46:28 (muokattu 21.07.2003 02:46:45)
Joo niinpä kai. Toiset on vaan niin impulsiivisia, mutta silti pitäis osata säilyttää kiinnostus pitempään kun pari kuukautta:) Vaikka kyllä Bonhamin iässä jo varmasti osaa suhtautua kypsemmin asioihin vai osaakohan sittenkään, ei varmaankaan kaikki. Osaan mäkin suhtautua kypsästi, mutten toimia siten...hehehehheh. Sellasta se on, kunhan tilittelin aikani kuluksi ja kiinnostuksen vuoksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)