Jaska 18.07.2003 00:49:59 | |
---|
hieno geigga. näytti olevan hyvä meininki. jos vaikka jaksais ittekki ens vuonna taas raahautua, viimevuonna olin, mutta nyt en. on se aika kallis siihen nähden ettei käytännössä mitään oikeastaan opi, tosin tutustuu ihmisiin jne. (lupa vapaaseen kommenttiin myönnetty) |
Ben 18.07.2003 14:28:28 | |
---|
Kertokaas nyt kaikki ko. leirillä olleet mielipiteitä. Huonot ja hyvät puolet leirityksestä. |
Ossi 18.07.2003 15:37:01 | |
---|
Jos kyseessä on tää Nakkilan juttu, kävin minäkin kuokkavieraana katsomon puolella. On selvästi nousemassa uusi musikanttisukupolvi. Ukkosilma vaan harmillisesti keskeytti keikan eikä aikataulullisista syistä ollut mahdollisuutta jäädä katsomaan loppurytistystä. Mainiota meininkiä :) "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Peki 18.07.2003 17:20:55 | |
---|
Jos kyseessä on tää Nakkilan juttu, kävin minäkin kuokkavieraana katsomon puolella. etkä tullu morjestamaan! vedettiin sentään ennen ukkosta ;) se pori jazz -keikka meni ainakin meidän toisen bändin kohdalta paremmin, toisen ei.. mut vaan sillä on väliä, mikä meni hyvin. Enivei, sairaan kivaa oli leirillä taas. Tosin jäi vaivaamaan leiriläisten passiivisuus viimeisenä yönä. oli niin kämänen meininki että oikein hävetti. varsinkin kun itse silmät nakilla ja meno päällä. ihan sama, ens vuonna uusiks. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
meskalita 18.07.2003 19:30:01 | |
---|
Valitettavasti en itsekään tänä vuonna päässyt paikalle. Vähän harmitti. Kertokaa leirillä olleet minkälaista matskua tänä vuonna tarjoiltiin Pori Jazzeilla? Mitään kokeellisempia juttuja..? |
Ville81 18.07.2003 21:06:01 | |
---|
Hmm, puhutteko nyt jazz-kadun keikasta vai siitä Villilän huvilan keikasta? Jazz-kadulla oli taas monta hienoa pumppua, oli jazz-trioja ja ihan popmusaakin jokunen biisi. Varsin kovatasoisia bändejä. Itse leiristä pidin, musaa oli taatusti riittävästi. Vikoina päivinä tosin treenaaminen jäi vähälle, koska ainakin minä aloin olla jo aika poikki koko kuviosta. Lisäksi ohellani parikymmentä muutakin taisi saada ruoasta(?) jonkun ihme vatsapöpön (nytkin vatsaa polttelee, kolmatta päivää). Meininki oli rentoa ja opetus monipuolista sekä laadukasta. Ens kesänä uudelleen. |
Vilhelmus 18.07.2003 23:40:17 | |
---|
Jos kyseessä on tää Nakkilan juttu, kävin minäkin kuokkavieraana katsomon puolella. Etkä mitään puhunut, olisi voinut lähteä sitten porukoiden matkaan. Rumpalimmekin siellä oli heilumassa. Uskon, että olit kyllä täysillä messissä, kun tyypit vetivät Sepulturaa :) Vichy maistuu tutulle. |
Peki 19.07.2003 12:07:52 | |
---|
Etkä mitään puhunut, olisi voinut lähteä sitten porukoiden matkaan. Rumpalimmekin siellä oli heilumassa. Uskon, että olit kyllä täysillä messissä, kun tyypit vetivät Sepulturaa :) hehe, Villehän siellä eniten sekaisin taisi olla... ja mä muuten olin vetämäs mm. Sepulturaa XD "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Jaska 20.07.2003 01:16:50 | |
---|
Vähän harmitti se jazzkadun keikassa että näytti olevan paljon samaa väkeä lavalla... |