tony.wirtanen 17.06.2003 11:39:06 | |
---|
The 2SHORT. ja Out of Bounds ottivat hieman takapakkia; 15.-16.06'03 klo 21-14 välisenä aika oli käynyt rosmot vierailulla (Lukkosepänkatu 3, Tku). - mikseri: Behringer Eurorack model mx1604A - basso: Maison (5-kielinen aktiivi, tumma/sininen) - pa-kaapit: Randall 100w (2kpl, erikoisen malliset 2 elementtiä/kaappi, k.~100, l.~40, s.~20) - melodiatomit+standi: Pearl (2kpl,tomit hopean väriset, ständissä omituinen 'puuneliö' varressa) - viritin: Korg (elektroninen, harmaa) - vahvistin: SoundTech (2x750w) - mikrofoni: Shure SM58-LCE (4kpl, kaksi mustaa, kaksi harmaata) *grrrr*, ne sanoo. Kaikista havainnoista olisi tuiki kiitos ja mukaan vielä löytöpalkkio. Tony Wirtanen / The 2SHORT. p. +358505417910 email: bit2short@hotmail.com web: http://the2short.tkLive fast, die young - www.the2short.tk |
Bonham 17.06.2003 11:45:08 | |
---|
Otan osaa, toi on karua:( Laitetaan vainut päälle. Poliisilla on tiedossa pari umpitolloa, jotka varastelevat bändikamoja Turun seudulla ja vielä yrittävät myydä ne paikallisille osto-ja myyntiliikkeille... Kannattaa kysellä pollareilta ja toimita myös noi listat divareihin. Tsemppiä! Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Loony 17.06.2003 12:09:54 | |
---|
Ilkeitä rosvoja. Otan osaa :( |
PuNkKi 17.06.2003 21:45:23 | |
---|
paska homma... :( vittumaisia noi varkaat on juu... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
L_Laiho 19.06.2003 16:07:50 | |
---|
Saksin kaula katkaiskaa!Mulkkuja nuo tommoset! ?_LEgSA_? |
Nimismies 22.06.2003 22:39:53 | |
---|
Toivottavasti löytävät sen Turun, ihan hyvä kaupunki kumminkin. Anteeksi, ei saisi vitsailla vakavalla asialla. Toivottavasti vehkeet löytyvät. Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |
ingle 27.06.2003 13:59:07 | |
---|
Toivottavasti löytävät sen Turun, ihan hyvä kaupunki kumminkin. Anteeksi, ei saisi vitsailla vakavalla asialla. Toivottavasti vehkeet löytyvät. Mä oon löytäny mun "vehkeet" jo aikoja sitte, sori pieni kevennys If assholes could fly, this place would be an airport. |
hanuristi 28.06.2003 16:01:49 | |
---|
Mä oon löytäny mun "vehkeet" jo aikoja sitte, sori pieni kevennys vaan mun on vielä hakusessa i always loved you.your shit´s like chocolate cake and your ass smells like a rose,i really hate you.love dumpling.now my bowels ache.STATIC-X-love dump |
Pallisti 04.07.2003 22:41:44 | |
---|
Voi vittu! Mua rupes nyt ihan oikeesti vituttamaan. Tuntuu perkele siltä, ettei mikään saa pysyä rauhassa. Kaikki lähtee, minkä irti saa. Toivottavasti löydätte varkaat ja uhraatte ne paremman maailman puolesta. Jos heitä näkyy meikäpoikien huudeilla, niin väännämme urpot solmuun ja syötämme heille omat kyrpänsä. Tsori, että tuli vähän epäkorrektia tekstiä. Saa poistaa, mutta mua vituttaa silti. |
Wiitala 06.07.2003 02:29:43 | |
---|
Palleista kattoon vaan. Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
simiha 09.07.2003 12:19:50 | |
---|
Käykäähän Veksillä kattelemassa säännöllisesti... Siis paikallisessa osto- ja myyntiliikkeessä. Sori vaan Veksi, mutta siellä on aika usein kuumaa kamaa myynnissä. Toivottavasti nää varkaat ei oo normaalia viksumpia. Palstaa ja Keltasta pörssiä kannattaa varmaan kans seurata, ellei sitten vorot tehny tilaustöitä. |
RamiS 09.07.2003 12:34:43 | |
---|
Otan osaa, voin kuvitella harmistuksen määrää. Veksiä kannattaa tosiaan tarkkailla; sieltä löytyi allekirjoittaneenkin laitteet joskus vuonna -94. Myyjä otti aiemmin kyllä tuntomerkit ja totesi vielä perään: 'juu, jos tullaan kauppaamaan jenkkistratoa ilman laukkua, niin ilmoitan heti' - ja viikon päästä komeili meitsin strato ikkunassa. Eikä vielä suostunut myöntämään (ilman poliisin paikalletuloa), että varastettua tavaraa olisi... Jälkikäteen nauratti kiltin poliisisedän kommentti: 'kannattaa vastaavissa tilanteissa aina tarkkailla Veksiä - sieltä kun niitä tavaroita tuntuu löytyvän'... Tsemppiä, toivottavasti kamanne löytyvät. |
Henga 11.07.2003 13:34:16 | |
---|
Kyllähän tuo keljuttaa,mutta tämän takia meikä herralla on täysvakuutus.On varmaan teilläkin? |
tony.wirtanen 11.07.2003 15:41:03 | |
---|
Kyllähän tuo keljuttaa,mutta tämän takia meikä herralla on täysvakuutus.On varmaan teilläkin? Kotivakuutuksen kautta laitettu. Nyt jännitetään mahtaako kattaa ... tai siis kyllähän se kattaa, mutta enemmänkin tarkkaillaan mistä kaikesta tulevat kiukuttelemaan vakuutusyhtiön suunnilta, right? Asian pitäisi selkiintyä oletettavasti alkuviikosta... Ei keikkailu oikeesti oo niin vakavaa. Ei tehdä kivistä tiedettä. Ehkä mokaat, ehkä et. So not. Tsänssit on kuitenki fifti-sixti. ;) - www.the2short.tk |
KimmoStasi 17.07.2003 20:59:11 | |
---|
Panit sitten treenarin osoitteen nettiin...Me viritettiin kerran 230v ovenkahvaan ei oo varkaita näkyny enää. |
simiha 18.07.2003 10:54:45 | |
---|
Kotivakuutuksen kautta laitettu. Nyt jännitetään mahtaako kattaa ... tai siis kyllähän se kattaa, mutta enemmänkin tarkkaillaan mistä kaikesta tulevat kiukuttelemaan vakuutusyhtiön suunnilta, right? Asian pitäisi selkiintyä oletettavasti alkuviikosta... Selviteltiin viime vuonna äänentoistokamojen vakuutuksia. Ainakin IF:n linja on se, että jos laitteita käytetään tulonhankkimiseen, eli tehdään keikkoja, joista saadaan rahaa, ei kotivakuutus korvaa. Kotivakuutusten ehdoissa puhutaan yleensä harrastusvälineistä - kannattaa tarkkaan selvittää, mitkä lasketaan harrastusvälineiksi. Siis ennen ku kamat pöllitään, nyt ei auta ku vääntää tarpeen mukaan kättä vakuutusyhtiön kanssa. |
tony.wirtanen 19.07.2003 17:57:19 | |
---|
Panit sitten treenarin osoitteen nettiin... Ei treenata enää siellä. Vietiin jäljelle jääneet kamat heti pois ku huomattiin murtsikoitumiset. Uuden treeniksen sijaintia ei tietystikään paljasteta ensinkään. :) Ei keikkailu oikeesti oo niin vakavaa. Ei tehdä kivistä tiedettä. Ehkä mokaat, ehkä et. So not. Tsänssit on kuitenki fifti-sixti. ;) - www.the2short.tk |