tee1 22.07.2003 19:51:12 | |
---|
Nyt kun kaikki on lomalla ja toimettomina hiekkarannoilla tai terasseilla, niin tässä olisi vähän oheistekemistä: http://www.humanbeatbox.com/ Eli tuolta vinkit, jos homma ei vanhastaan luonnistu. Tähän threadin vaan jatkoksi linkit omiin tuotoksiin. Paras voittaa ainakin mainetta ja kunniaa. (sori, jos tämä linkki on miljoonatta kertaa täällä esillä, mutta en muista että olisi ainakaan yli kymmentä kertaa esiintynyt:) |
kassu_90 22.07.2003 20:09:38 | |
---|
|
Makuupussimies 22.07.2003 23:27:51 | |
---|
Ihmisiskulaatikko "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
Intohimo 22.07.2003 23:55:36 | |
---|
Ihmisiskulaatikko Harrastaako tota human voice drums hommaa moni suomessa? Onko joku levyttäny suomessa jotakin noita juttuja? Itte oon harrastellu toisinaan rumpuääntelyä omalla suulla.. Jos pistää cool editissä jotain efektejä lisäksi saapi aika jänniä juttuja tehtyä. "Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä". |
Juho L 22.07.2003 23:59:09 | |
---|
Itte oon harrastellu toisinaan rumpuääntelyä omalla suulla. Minäkin olen harrastellut tuota lainasuulla. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jeesus Nieminen 23.07.2003 09:29:08 | |
---|
Ihmisiskulaatikko 'inhimillinen iskulaatikko' jo vuodesta 1989 Kimin pääsy McLarenille ei vaikuttanut päätökseemme, eikä suhteemme kariutuminen ollut mikään yhtäkkinen juttu. |
Fortune 23.07.2003 09:31:43 | |
---|
Nyt kun kaikki on lomalla ja toimettomina hiekkarannoilla tai terasseilla, niin tässä olisi vähän oheistekemistä:
Etsi viisi virhettä :) "Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori. |
jogo3000 23.07.2003 09:38:33 | |
---|
Etsi viisi virhettä :) Yritetään. Nyt kun kaikki Olen töissä on lomalla Viittaan edelliseen ja toimettomina Edelleen töissä hiekkarannoilla Töissä tai terasseilla Joopa joo. No kuitenkin, nuita kannattaa kokeilla studiossa, sillä saa hienoja juttuja tehtyä biisiin lisäksi. Jimikin tuota aikanaan harrasti muutamassa biisissä. Ja soitti kampaa. Ihmettelin aikanaan pitkään, miten Crosstown trafficissa on saatu aikaan se kitarasaundi. Sitten dokumentissä sanottiin, että se soitti kammalla! I'm a whiskey rock'n'roller. |
Lähikauppias 23.07.2003 09:54:50 | |
---|
Ihmettelin aikanaan pitkään, miten Crosstown trafficissa on saatu aikaan se kitarasaundi. Sitten dokumentissä sanottiin, että se soitti kammalla! Itse asiassa kazoolla. |
jogo3000 23.07.2003 09:57:12 | |
---|
Itse asiassa kazoolla. Dokussa just selittivät, en muista kuka se oli, tuottaja vai Redding vai Mitch, sanoi että Jimi otti palan muovia, taittoi kamman päälle ja soitti sen jutksan silleen nauhalle. Tuo dokumentti tuli sillon ykköseltä muistaakseni pari vuotta sitten. Voihan olla, että muistan väärin. Ei olisi ensimmäinen kerta. I'm a whiskey rock'n'roller. |
Lähikauppias 23.07.2003 11:21:04 | |
---|
Dokussa just selittivät, en muista kuka se oli, tuottaja vai Redding vai Mitch, sanoi että Jimi otti palan muovia, taittoi kamman päälle ja soitti sen jutksan silleen nauhalle. Tuo dokumentti tuli sillon ykköseltä muistaakseni pari vuotta sitten. Ai, no enpä minä sitten vannomaan voi ruveta. Jostain tuon kazoo -hommankin olen lukenut. No, samaltahan ne molemmat kuulostaa. |
Ossi 23.07.2003 23:56:01 | |
---|
Nyt kun kaikki on lomalla ja toimettomina hiekkarannoilla tai terasseilla, niin tässä olisi vähän oheistekemistä: http://www.humanbeatbox.com/ Helevetin inspiroivaa palata töihin huomenna, keskellä viimeistä lomaviikkoa. Eipä ole tarvetta oheistekemiseen. Sairaustapauksille ei tietenkään voi mitään eikä niitä voi ennakoida, mutta lomanrippeille olisi ollut muutakin käyttöä. No, viimeikaiset kesäkelit näyttävät onneksi jatkuvan.. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |