Miluh 16.07.2003 00:24:52 | |
---|
Juups elikkäs.. :D Oon aika Nirvanafani ja se on kyllä tullut huomattua tässä viimeaikoina. :P seinille pitää laittaa julisteita yms. sanoituksia.. :D Et haluisin kysyy et tykkääkö kukaan enää Nirvanan biiseist tai edes vähäsen kuuntelee Nirvanaa?? :) Kommentoikaa.. :D Its Better To Burn Out Then To Fade Away... |
Jaska 16.07.2003 00:34:37 | |
---|
ei (tähän täytyy kirjttaa jotain pitempää) |
Dumb 16.07.2003 00:42:48 | |
---|
Kyllähän Nirvanaa tulee edelleenkin kuunneltua jonkin verran vaikka on tullutkin muita bändejä, jotka ovat menneet hieman Nirvanan "ohi". Ei se hyvä musiikki siitä silti miksikään muutu. |
Ali 16.07.2003 01:04:40 | |
---|
En. Mutta kyllä bändi herättää lämpimiä muistoja yläasteajalta, kun aloitin kitaransoiton. |
Makuupussimies 16.07.2003 02:34:09 | |
---|
Mä en muuta oikeen kuuntelekkaan. "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
Jalle_l 16.07.2003 06:55:03 | |
---|
Todella satunaisesti. Eilen viimeksi mutta sitä ennen saattoi olla pari kuukautta väliä. Olen vähän niinkö kuunnellut loppuun osan biseistä että niitä vaan ei jaksa kuunnella. Tietää mitä ne sisältää eikä saa mitään fiiliksiä enään. Tai päissään tietty. Ehdoton ehkä! |
Antti* 16.07.2003 08:46:25 | |
---|
Kuunneltua tulee aina silloin tällöin kun sille päälle saattuu " Tiede ei ole jumalainen dokumentti " |
vexu 16.07.2003 09:01:26 | |
---|
Tulee sitä aina välillä kaivettua levyt hyllystä ja kuunneltua läpi ja samalla todettua jälleen kerran, että kuinka loistavia tuotoksia pojat kerkesivät saamaan ulos. Levyt tuli kieltämättä pyöritettyä läpi silloin joskus sen verta monesti, että jatkuvaan kuunteluun ei oikein ole enää tarvetta. |
Bonham 16.07.2003 10:43:09 | |
---|
Täytyy myöntää, että en ole ikinä kuunnellut vapaaehtoisesti yhtä biisiä enenmpää kerrallaan. En ymmärrä miksi tämä bändi on niin kova juttu, olen ilmeisesti aika pahasti kohderyhmän ulkopuolella. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Lähikauppias 16.07.2003 10:54:33 | |
---|
In Uteroa aina välillä. Muita Nirvanan levyjä en omista, mutta In Utero onkin niistä hyvin pitkälti paras. |
mikko1 16.07.2003 11:50:58 | |
---|
tuleehan sitä aina välillä kuunneltua... "We don't care what you say, fuck you!" The Germs - Fuck You |
krushing 16.07.2003 11:59:27 | |
---|
tuleehan siihen aina silloin tällöin palattua, kuten muihinkin saman aikakauden juttuihin (löysin just soundgardenin louder than love -vinyylin halvalla)...oli aika oleellinen vaihe mun musiikinkuuntelukehitystä tuo 90-luvun ensimmäinen puolisko. |
Lennu 16.07.2003 12:06:15 | |
---|
Täytyy myöntää, että en ole ikinä kuunnellut vapaaehtoisesti yhtä biisiä enenmpää kerrallaan. En ymmärrä miksi tämä bändi on niin kova juttu, olen ilmeisesti aika pahasti kohderyhmän ulkopuolella. Samat sanat. Smells Like Teenspiritissä oli ihan hauskat rummut, siinähän se sitten olikin. |
Fadead 16.07.2003 12:11:55 | |
---|
Kyllä joskus tulee kuunneltua, mutta lähinnä vain taustamusiikkina. A Tout Le Monde |
Kitaranraiskaaja 16.07.2003 12:24:51 | |
---|
Silloin tällöin, juu. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Juho L 16.07.2003 12:27:21 | |
---|
Samat sanat. Smells Like Teenspiritissä oli ihan hauskat rummut, siinähän se sitten olikin. Siinä kappaleessa muuten on sama riffi kuin muissakin Nirvanan kappaleissa! Aika sattuma! Minäkään en jaksane käsittää mikä teki Nirvanasta sitten niin suuren ja legendaarisen. Ehkä se antoi angstaukselle kasvot. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Lähikauppias 16.07.2003 12:58:39 (muokattu 16.07.2003 12:59:34) | |
---|
Siinä kappaleessa muuten on sama riffi kuin muissakin Nirvanan kappaleissa! Aika sattuma! On muuten kuunneltu aika vähän Nirvanaa vai? Ainoa biisi, jossa on edes jotenkin vähän samantyylinen riffi, on Rape Me. Kyllä Nirvana oli kuulkaa aika perkeleen kova juttu. Niillä oli oikeasti aivan helvetin loistavia biisejä, tarpeeksi "rankkoja" mutta kuitenkin sisältä mukavan pop-melodisia ja tarttuvia. Ja ennenkaikkea, soittajilla oli kasapäin sellaista asennetta, jota nykypäivänä harvoilta löytyy. Sellaista "Me ollaan ihan tavallisia ihmisiä ja paskat me mitään rokkitähtiä olla. Kunhan tehdään musaa. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti." -asennetta. Ja räkäisen indiepoprockin nouseminen mainstreamiin jo sinänsä oli melkoinen, kunnioitusta herättävä ja nykyäänkin hyvin toivottava juttu. |
Bonham 16.07.2003 13:05:35 | |
---|
Nouseminen vai nostaminen. Sä kiroilet muuten aika paljon:) Onko aihe kipeä? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Lähikauppias 16.07.2003 13:17:51 | |
---|
Nouseminen vai nostaminen. Itse asiassa nostaminen. Hups. Sä kiroilet muuten aika paljon:) No nyt kun katson tuota tekstiä, niin saattaapa ollakin niin. Pahoittelen. En huomannut kirjoittaessa. Onko aihe kipeä? Vähän. Nirvanan dissaaminen (yo man) on kuulia. Toisin olisi jos Nirvana olisi jäänyt kulttisuosikiksi. Menestys tappoi ensin bändin laulajan ja sen jälkeen fanien katu-uskottavuuden. |
booster 16.07.2003 13:18:16 | |
---|
Minäkään en jaksane käsittää mikä teki Nirvanasta sitten niin suuren ja legendaarisen. Loistavat biisit? Loistava laulaja ja loistava rumpali? Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato Fender, Squier, Tokai, mielellään T:reen alueelta
Super Overdrive tai Blues Driver |