Aihe: Tampereen yössä
1
-J
18.08.2003 10:53:49
Lauantai-iltaa viettäessäni, kävelin Tampereen keskustassa ja pistipä silmään pari persoonallista katusoittajaa.
Hämeensillalla eräs kaveri soitteli yksikseen sähköbassolla kuvioita pienen vahvistimen lävitse. Kuullosti periaatteessa ihan hyvältä.
Toinen kaveri soitteli säkkipillillä, myöskin hämeenkadulla. Ensireaktioni oli "Huhheijaa,mikä ääni", mutta tarkemmin kuullosteltuani, kyseinen kaveri soitteli pillillään Black Sabbathia!

Joskus sitä yllättyy kun pitää silmät auki ja heristää korviaan :)
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
Vilhelmus
18.08.2003 10:55:44

Heh, mikä biisi?
Smash is the way you deal with your life Like an outcast you're smashing your strife
Karlsson
18.08.2003 11:07:18 (muokattu 18.08.2003 11:17:24)
Varmaankin sama basisti joka peukutteli kesäpäivän ratoksi Helsingissä Hakaniemen torin kulmilla alkukesästä. Onkohan se eksyny bändistään?

edit: Sen säkkipillibiisin on pakko olla Paranoid. Jotenkin säkkipilli ja kyseinen kappale ovat kummallisesti viehätävä yhdistelmä.
Elämä on riffii!
-J
18.08.2003 11:15:12
Heh, mikä biisi?

Täytyy myöntää, että sävel oli tuttu ja Black Sabbathiksi sen tunnistin, mutta biisin nimeä en muista kuolemaksenikaan. Tunnetumpaa tuotantoa jokatapauksessa.
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
Veikko
18.08.2003 16:32:33
Rickenbacknin bassolla on joku nuori paukutellut ehtoisin melkein koko suven Hämeenkadulla. Samoin se säkkipillitaiteilija. Pari vuotta sitten täällä useinsoitteli etelä-amerikkalainen ryhmä panhuiluineen. Kiitos The Fast Shown kyseistä ryhmää ei voinut nauramatta kytätä.
Suojele Suomen metsiä. Tapa tikka(Picoides arcticus).
Fortune
18.08.2003 16:33:36
. Pari vuotta sitten täällä useinsoitteli etelä-amerikkalainen ryhmä panhuiluineen. Kiitos The Fast Shown kyseistä ryhmää ei voinut nauramatta kytätä.

Hoho, lienevätkö nuo Kolmen Sepän patsaan vaki-inkat samaa porukkaa? Huvitti silloin kun muutin tänne ruuhkahelvettiin.
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
-J
18.08.2003 17:06:04
...by the way, nyt sain selville. Säkkipillin soittaja veti Sabbathin Iron man:ia kyseisellä hetkellä :)
Makuupussimies
18.08.2003 18:23:07
Itse näin kesän aikana 3 katusoittajaa täällä turussa:
2 katusoittajaa soittivat haitaria ja toinen muistaakseni huuliharppua, no autum leavesia ainakin yhdessä vaiheessa soittivat. Tämä oli yliopistonkadulla anttilan sisäänkäynnin vieressä.

1 katusoittaja soitti anttilan vieressä scandic hotellin edessä klassista kitaraa ja lauloi.
"It's better to burn out than to fade away" -Neil Young
Basismi
19.08.2003 13:00:21
Laukontorilla satuin pongaamaan 30 asteen helteessä kitaristi-fonisti -duon joka soitteli jazz standardeja. Jotenkin tuli itsellekin tuskainen olo, vaikka hyvin kyllä vetivät.
booster
19.08.2003 13:38:09
Heh, en muista kyllä biisiä mutta olen bongannut katusoittaja-kitaristin 17 asteen _pakkasessa_.
Plekukädessä oli sormikas, vasemmassa ei mitään.
Sitkeä sälli.
Shoot me again, I ain't dead yet!
-J
19.08.2003 15:36:52
Laukontorilla satuin pongaamaan 30 asteen helteessä kitaristi-fonisti -duon joka soitteli jazz standardeja. Jotenkin tuli itsellekin tuskainen olo, vaikka hyvin kyllä vetivät.

Juu, itsekkin olen havainnut kyseisen duon, mutustaessani mustaamakkaraa. Pojilla taisi todellakin olla hieman kuuma. Hyvin tosin soittelivat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)