Skebaholikko 14.08.2003 23:00:54 | |
---|
Kappas, kaikille Foo-fanaatikoille tämä tiedoksi, soneraplazalta: Foo Fighters -keikalle voi päästä Koffin kilpailun ulkopuolelta 14.08.2003 Amerikkalainen Foo Fighters esiintyy Helsingin Tavastialla kutsuvieraille tarkoitetussa tilaisuudessa torstaina 28.8. Paikallehan pääsee periaatteessa ainoastaan siinä tapauksessa, että onnistuu voittamaan piletin Koffin kilpailussa. Tavastian ovet voivat aueta myös muutamille muille, sillä yhtyeen nettisivuilla on kilpailu, jossa jaetaan lippuja viidelle parhaalle "pukeutujalle". Tarkat ohjeet seuraavassa: "So we just announced today that the Foo Fighters will be playing a show in Helsinki, Finland on August 28th. Here is the catch, you can't buy tickets anywhere! Here at FF.com, we have FIVE pairs of tickets to give away. We thought we would have a little fun and let you guys get creative to win them. So the deal is, dress up in womens lingerie like dave in the 'LOW' video, and win a pair of tickets! We need photos by 8/20 sent to webmaster@foofighters.com. Please no nudity and everyone must be over 18 to attend the show/enter contest. BTW, men and women are welcome to participate. Get Freaky!" Elikkä kaikki epäonniset, nyt virallisille sivuille tsekkaamaan homma, Dragit peliin, kuvia perille ja sitten laulellemaan next yearia miunkin puolestani:) Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä. |
fridgebuzz 15.08.2003 09:10:09 | |
---|
No huhhuh. Omaperäinen tapa päästä keikalle.. |
Fortune 15.08.2003 10:00:53 | |
---|
No huhhuh. Omaperäinen tapa päästä keikalle.. Tuolla tavallahan naisihmiset ovat menneet ilmaiseksi keikoille iät ja ajat. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Jaristoteles 15.08.2003 10:27:31 | |
---|
Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
Larry 15.08.2003 10:39:00 | |
---|
Kiitoksia tiedosta. Ei tarvii ihmetellä että mikä helvetin Drag-juhla tavalla on kun astuu sisään =) -You Can Tune a piano but can't Tuna Fish- |
Vilppu 15.08.2003 10:45:48 (muokattu 15.08.2003 10:46:33) | |
---|
Meinaavatkohan julkaista voittajien kuvat netissä. ;-) Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!" |
pitkätukka 15.08.2003 11:00:24 (muokattu 15.08.2003 11:04:27) | |
---|
Hehe, joutuu ehkä osallistumaan tähän(kin) lippujenvoittomahdollisuuteen. Edit: lippujenvoittomahdollisuuteen, siinä melkoinen yhdyssana. |
Bonham 15.08.2003 11:01:44 | |
---|
V'ttu mitä pelleilyä. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Cornflake 15.08.2003 11:11:40 | |
---|
Skebaholikko: Amerikkalainen Foo Fighters esiintyy Helsingin Tavastialla kutsuvieraille tarkoitetussa tilaisuudessa torstaina 28.8. Paikallehan pääsee periaatteessa ainoastaan siinä tapauksessa, että onnistuu voittamaan piletin Koffin kilpailussa. Bullshit. En tiedä onko kyseessä Koff vai joku muu iso firma, mutta lippuja on jaettu ihan asiakaskontaktien perusteella. Esmes meidän rumpali menee kuuntelemaan keikkaa ja hän sai liput ihan muuta kautta. MIKÄ HAJOITTAA HIEMAN, mutten mä sinne olisi mennytkään!1! :-D nimim. Pitäkööt tunkkinsa Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
pitkätukka 15.08.2003 11:25:24 | |
---|
Skebaholikko: Bullshit. En tiedä onko kyseessä Koff vai joku muu iso firma, mutta lippuja on jaettu ihan asiakaskontaktien perusteella. Esmes meidän rumpali menee kuuntelemaan keikkaa ja hän sai liput ihan muuta kautta. MIKÄ HAJOITTAA HIEMAN, mutten mä sinne olisi mennytkään!1! :-D nimim. Pitäkööt tunkkinsa Ja sitten Koff vielä vakuuttaa, että näitä saa vain osallistumalla kilpailuun. Kyllä on kusetusta. |
Bonham 15.08.2003 11:27:04 | |
---|
Ja sitten Koff vielä vakuuttaa, että näitä saa vain osallistumalla kilpailuun. Kyllä on kusetusta. Tästä oli jo yksi aihe, oliko konserrti osiossa... ja mä vakuutin jo silloin, että tupa tulee vilisemään kaiken maailman julkkuja, jotka eivät taatusti ole raaputelleet sixpäkien kylkiä. Pelkkää kallista vittuilua koko homma. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Cornflake 15.08.2003 12:18:36 | |
---|
Bonham: Tästä oli jo yksi aihe, oliko konserrti osiossa... ja mä vakuutin jo silloin, että tupa tulee vilisemään kaiken maailman julkkuja, jotka eivät taatusti ole raaputelleet sixpäkien kylkiä. Pelkkää kallista vittuilua koko homma. Näin teit ja olet tasan oikeassa. Mutta olisin mä sinne voinut silti vaivautua... Yx lippu tänne heti nyt! Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
patonki 15.08.2003 16:34:03 | |
---|
Kuulin, että Koffi on pitänyt melkoisen tiukkaa linjaa sen suhteen, että keikasta ei tule mitään seurapiiritapahtumaa. Esim. Tavastian omaa henkilökuntaakaan ei päästetä paikalle, elleivät satu olemaan työvuorossa ja muutenkin linja on melkoisen nihkeä. Eli pintaliitäjiä sinne ei pitäisi juurikaan eksyä. Paitsi yksi entinen turha julkkisbimbo sinne taitaa päästä, tuoreimpien voittajien listassa nimittäin oli Satu Lappi Helsingistä. Huvitti kovasti nähdä tuon onneksi jo unholaan jääneen neitokaisen nimi tuolla listalla... |
hjukke 15.08.2003 16:56:19 | |
---|
joo koffia ei kyllä tueta. tämäkin vielä! Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
MC Dirty Lady 16.08.2003 13:05:43 (muokattu 16.08.2003 13:08:38) | |
---|
Eli pintaliitäjiä sinne ei pitäisi juurikaan eksyä. Paitsi yksi entinen turha julkkisbimbo sinne taitaa päästä, tuoreimpien voittajien listassa nimittäin oli Satu Lappi Helsingistä. Huvitti kovasti nähdä tuon onneksi jo unholaan jääneen neitokaisen nimi tuolla listalla... Julistin tätä jo siellä toisessakin samaa aihetta käsittelevässä ketjussa: jopa minä tiedän yhden Satu Lappi -nimisen helsinkiläisen, eikä kyseessä todellakaan (onneksi) ole se blondi. Jotenkin en jaksa uskoa että sen blondi-Lapin harrastuksiin kuuluisi Koffin kisoihin osallistuminen, vaikka mistäs minä tiedän. En myöskään ole selvillä siitä, onko tuo em. tuttuni mahdollisesti osallistunut / voittanut. Pointtini on se, että jos voittajalistassa lukisi esim. Paavo Lipponen, niin olettaisivatko kaikki automaattisesti että eduskunnan puhemies ilmaantuu paikalle? Edit: Luetunymmärtämisen helpottamiseksi yhteen lauseeseen lisätty predikaatti. |
waldemarx 16.08.2003 20:43:44 | |
---|
vähäks turhaa... ylipäätään ko. tapahtuma jo vituttaa mua kaupallisuutensa vuoksi...niinkus (hommataan ff suomeen nii kansa rupee juomaan koffia.) waldemarx |
Raipe 16.08.2003 20:55:44 | |
---|
Pusiness on syvältä. |
Cornflake 16.08.2003 22:01:03 | |
---|
patonki: Esim. Tavastian omaa henkilökuntaakaan ei päästetä paikalle, elleivät satu olemaan työvuorossa Tuo nyt on ymmärrettävää, jos Koff on näin toivonut. Ja miksi ei olisi. Vievät vaan turhaa tilaa, tuostahan pitää saada kaikki hyöty irti. Näin se menee. Kylmä bisnes. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Sebastian 16.08.2003 23:38:44 (muokattu 17.08.2003 00:00:17) | |
---|
(Poistinpahan linkin yhteen hassuun kuvaan) |
Vilppu 17.08.2003 00:27:53 | |
---|
Nyt vähän realismia peliin. Vaikka FF tulisi Suomeen ihan tavallisellekin keikalle, niin kaupallistahan se silti olisi. Bändi ja koko muu taustaorganisaatio tekevät sitä hommaa työkseen ja haluavat & ansaitsevat siitä rahansa. Kun Koff kerran haluaa tuottaa bändin Suomeen, niin eiköhän ole ihan niiden oma asia miten sinne keikalle niitä lippuja jaetaan. Ollaan ennemmin iloisia, että FF ylipäänsä edes tulee Suomeen ja toivotaan että tulisi toistekin. vähäks turhaa... ylipäätään ko. tapahtuma jo vituttaa mua kaupallisuutensa vuoksi...niinkus (hommataan ff suomeen nii kansa rupee juomaan koffia.) Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!" |