Aihe: deep purple & uriah heep
1
elina_kerttu
10.08.2003 13:03:05
onko joku menossa kuuntelemaan deep purplea ja uriah heepia marraskuussa? minä idiootti myöhästyin lipunmyynnistä ja kysyisin, että onko jollain yhtä ylimääräistä lippua tuohon konserttiin? olisin hyvin kiitollinen jos myisit sen minulle! kiitoos.
Velko
10.08.2003 19:47:21
Eipä ole, ei. Siihen kesäkuun keikkaan (Purple ja Lynyrd Skynyrd) oli kyllä liput, mutta kun menivät perumaan, perkeleet (mitä nyt yhdestä sydänleikkauksesta!), niin tarkemmin miettimättä palautin ja otin rahat pois. Sitten kävi ilmi, että olisi voinut myös vaihtaa tähän Purple & Heep -keikkaan. Vähänkös vituttaa. Hyvähän sinun on, kun et ole mokaamalla menettänyt varmaa tilaisuutta! :(
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
elina_kerttu
10.08.2003 20:44:01
Eipä ole, ei. Siihen kesäkuun keikkaan (Purple ja Lynyrd Skynyrd) oli kyllä liput, mutta kun menivät perumaan, perkeleet (mitä nyt yhdestä sydänleikkauksesta!), niin tarkemmin miettimättä palautin ja otin rahat pois. Sitten kävi ilmi, että olisi voinut myös vaihtaa tähän Purple & Heep -keikkaan. Vähänkös vituttaa. Hyvähän sinun on, kun et ole mokaamalla menettänyt varmaa tilaisuutta! :(

Äläs ole niin varma... Minullakin ne kesäkuun liput jo kädessä oli, kun kuulin siitä sydänleikkauksesta. Mistään vaihtamismahdollisuudesta en kyllä kuullut. Että todellakin vituttaa..:(
No onhan se Lynyrd Skynyrdin konsertti kai vielä edessä (joskus tulevaisuudessa), mutta kyllä harmittaa...
Bonham
11.08.2003 10:19:24
Äläs ole niin varma... Minullakin ne kesäkuun liput jo kädessä oli, kun kuulin siitä sydänleikkauksesta. Mistään vaihtamismahdollisuudesta en kyllä kuullut. Että todellakin vituttaa..:(
No onhan se Lynyrd Skynyrdin konsertti kai vielä edessä (joskus tulevaisuudessa), mutta kyllä harmittaa...

LS tulee vissiin sitten ensi vuoden tammikuussa...Mä pidän edelleen lippuani sinne varattuna.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Lonesome
11.08.2003 11:34:52
LS tulee vissiin sitten ensi vuoden tammikuussa...Mä pidän edelleen lippuani sinne varattuna.

Lippupalvelun ilmoituksesssa puhuttiin lippujen takaisinlunastuksesta 15.8. mennessä, jos ei vaihto 21.11. konserttiin kiinnosta. Lynyrdistä ei mitään mainintaa. Meinaan kyllä itse liput vaihtaa, mutta ovatkohan liput siis kuitenkin vielä 15.8. jälkeen käypiä tuohon tulevaan Skynyrdin keikkaan? Käsittääkseni niiden piti tavallaan oikeuttaa vastaaviin paikkoihin molemmissa korvaavissa keikoissa.
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
1960-1980
11.08.2003 11:55:00
Olen menossa.
bistromath
12.08.2003 12:43:26
Käsittääkseni niiden piti tavallaan oikeuttaa vastaaviin paikkoihin molemmissa korvaavissa keikoissa.

Näin olen myös ymmärtänyt. Kävin vaihtamassa lippuni Purpleen ja myyjä selitti, että voisin myöhemmin ostaa vastaavat liput myös Skynyrdiin.
elina_kerttu
14.08.2003 21:32:18
kävin kysymässä peruutuslippuja lippupalvelussa, ja täti neuvoi tulemaan jonottamaan 9ltä lauantai-aamuna. sillon alkaa ilmeisesti palautettujen lippujen myynti.
elina_kerttu
14.08.2003 21:33:39
kävin kysymässä peruutuslippuja lippupalvelussa, ja täti neuvoi tulemaan jonottamaan 9ltä lauantai-aamuna. sillon alkaa ilmeisesti palautettujen lippujen myynti.

joo ja tarkoitin siis deep purple -konserttia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)