Aihe: MTV3 Live
1 2
Jusstus
05.09.2003 13:30:57
Sattuikos kukaan olemaan telkkarin ääressä tai paikan päällä tuota konserttia seuraamassa?

Mulla jäi tosta konsertista lähinnä vähän hämmentynyt olo. Pari hyvää liveaktia, turhia MTV:n omia palkintoja, pari ala-arvoista esiintymistä (jopa playbackina), surkeat juonnot ja aivan sietämättömiä väli-hauskuutus-videoita, joiden tarkoitusta en ymmärrä vieläkään. Tälläkö tasolla on Suomen viihteen terävin kärki? Hämmentää.

No, olihan siellä seassa muutama ihan kelpo akti.
"These go to eleven.."
Hammer Of The Gods
05.09.2003 13:36:01
Sattuikos kukaan olemaan telkkarin ääressä tai paikan päällä tuota konserttia seuraamassa?

Mulla jäi tosta konsertista lähinnä vähän hämmentynyt olo. Pari hyvää liveaktia, turhia MTV:n omia palkintoja, pari ala-arvoista esiintymistä (jopa playbackina), surkeat juonnot ja aivan sietämättömiä väli-hauskuutus-videoita, joiden tarkoitusta en ymmärrä vieläkään. Tälläkö tasolla on Suomen viihteen terävin kärki? Hämmentää.

No, olihan siellä seassa muutama ihan kelpo akti.

Mikäs yhtye siellä mielestäsi veti playbackina. Ihan kun oisin huomannut jotakin hämärää ainakin Killerin esityksessä... vaan paskanko sillä on väliä, kun homma toimii...
Mitä helpommin, sitä helpommin!
booster
05.09.2003 13:44:28
Mun mielestä Killer veti playbackina, en kyllä tuosta mene valalle. Ja ne välijutut oli kyllä säälittäviä.
Shoot me again, I ain't dead yet!
Jani The Rock
05.09.2003 13:53:44

No eihän noita MTV3:sen livejuttuja edes voi katsoa, jollei sitten huumorimielessä.
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
Jarkko.
05.09.2003 13:59:35 (muokattu 05.09.2003 14:01:28)
Killer ja Crash playbackinä, muut livenä. Ei mulla mitään inside-tietoa ole, mutta kyllähän nuo telkkarin kauttakin erottaa, jos on joskus kuullut alkuperäiset biisit levyltä tai radiosta.

Ne välijutut olivat aika köyhiä, paitsi Jyrkin Sukulan Marilyn Manson -tyyppinen kokki :)

EDIT: Mahtavaa, että HIM, DJBB, Egotrippi ja Anssi Kela (unohtuiko jotain) vetivät ja saivat vetää biisinsä livenä. Ei tule äkkiseltään montaa kertaa mieleen, jossa yhtä biisiä varten jokainen bändi mikitettäisi, checkattaisi ja miksattaisi.
http://kuoppamaki.cjb.net/
ingle
05.09.2003 14:36:37
Pari hyvää liveaktia

röröröröögögögörögöögööröö

liveakti, räyh!
If assholes could fly, this place would be an airport.
Jusstus
05.09.2003 14:42:49
Mikäs yhtye siellä mielestäsi veti playbackina. Ihan kun oisin huomannut jotakin hämärää ainakin Killerin esityksessä... vaan paskanko sillä on väliä, kun homma toimii...

Joo, Killer ja The Crash. Molempien biisit on kyllä hyviä.

Vähän vaan kalpenee tuo MTV3 Live -otsikko, kun on tällaisia pleibäkkivetoja. Tulee sellanen petetty olo.
"These go to eleven.."
Roberto
05.09.2003 16:03:21

Vähän vaan kalpenee tuo MTV3 Live -otsikko, kun on tällaisia pleibäkkivetoja.

Kustannus- sekä aikataulukysymyksiä.
Guderian
05.09.2003 16:24:58

Kustannus- sekä aikataulukysymyksiä.

Aamen. Ainahan Mtv3 on 'vaatinut' esiintyvien artistien vetävän biisinsä play backina. Eikös aikoinen Apulannan tempaus ollut protesti juuri sille, eivät saaneet esittää sitä Tex mex cowboytä livenä niin vetivät lekkeriksi koko homman? Ellen väärin muista.
Klotzen, nicht Kleckern!
_Petri_
05.09.2003 16:37:17 (muokattu 05.09.2003 16:37:48)

Eikös aikoinen Apulannan tempaus ollut protesti juuri sille, eivät saaneet esittää sitä Tex mex cowboytä livenä niin vetivät lekkeriksi koko homman? Ellen väärin muista.

Niin, ja Tommi Liimattakin esiintyi aikoinaan Lista -ohjelmassa suu teipattuna protestiksi pakko-playbackille.

Tylsää tuo kyllä on. Minusta ei ole ainakaan pätkääkään kiinnostavaa seurata playback-esiintymisiä.
Saami
05.09.2003 16:43:10
Vähän vaan kalpenee tuo MTV3 Live -otsikko, kun on tällaisia pleibäkkivetoja. Tulee sellanen petetty olo.

Jeah. Ens vuonna sitten MTV3 Playback.
Dumb
05.09.2003 17:20:59

Eikös aikoinen Apulannan tempaus ollut protesti juuri sille, eivät saaneet esittää sitä Tex mex cowboytä livenä niin vetivät lekkeriksi koko homman? Ellen väärin muista.

Muistaakseni tuon kyseisen tempauksen kohdalla oli se meininki, että "joko saadaan vetää playbackinä tai ei vedetä ollenkaan". Muistaakseni.
Jabbe
06.09.2003 09:50:45
Aika turhia tällaiset. Ei oikein voi mistään livekeikoista puhua kun bändit vetävät sen yhden biisin ja sit tulee jotain p*skaa välishittiä. Hyviä bändejä tosin olivat melkeinpä kaikki, mutta ei mitään kovin ihmeellisiä vetoja ollut kellään. DJBB:n kiipparistilla oli uusi syntikka (Fantom-S), muuta ei oikeastaan jäänyt mieleen.. ;)
Alpha
06.09.2003 10:45:17
DJBB:n kiipparistilla oli uusi syntikka (Fantom-S), muuta ei oikeastaan jäänyt mieleen.. ;)

Mutta onhan se hyvä, että edes joku pitää listaa Donin kiipparin soittimista...:O)
Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever...
Oz
06.09.2003 11:24:02

joo pettynyt olen minäkin. nuo playbackki jutut on kyllä ihan p'rseestä.lopuua onneksi piristi se että kun sitä paperihilua lensi sinne ilmaan,niin tuuli oli ilmeisesti väärään suuntaan kun kaikki paperihilu lesni anssi kelan ja bändin niskaa, eikä yksikään paperi yleisöön,
Jabbe
06.09.2003 21:46:45
Mutta onhan se hyvä, että edes joku pitää listaa Donin kiipparin soittimista...:O)

Heh, mulla on outo kyky tunnistaa kaikki kiipparit ja studiolaitteet. Kiva katella livekeikkoja: "hmm.. tolla taitaa olla nord lead, tolla taas on selvästi joku korgin syna tuolla..". :)

Haluutko listoja, mä voin kertoo melkein kaikkien bändien kamat mitä oon livenä nähny. Ainakin kiipparistien. ;)
Turmis
06.09.2003 22:57:51

Haluutko listoja, mä voin kertoo melkein kaikkien bändien kamat mitä oon livenä nähny. Ainakin kiipparistien. ;)

Heh. :) Sama vika rahikaisella... on se kumma kun nuo saman instrumentin soittajien kamat kiinnostaa. =)
Kuunnelkee Setheryä.
Snowblind
07.09.2003 00:19:12

Heh, mulla on outo kyky tunnistaa kaikki kiipparit ja studiolaitteet. Kiva katella livekeikkoja: "hmm.. tolla taitaa olla nord lead, tolla taas on selvästi joku korgin syna tuolla..". :)

Hitto kun on sama ongelma tullut kun kiippareita on alkanut soittaa :)
Kitarat tunnistaa niin helposti, mutta syniä on kiva katsella mitä sieltä oikein löytyy.
Hei. Jos joku on nähnyt Nexus Polariksen aikaista Kovenantia (tai arcturusta, mutta se on erittäin epätodennäköistä) livenä niin sanokaa mitä vehkeitä Sverdillä on.
Se on jäänyt kovasti vaivaamaan. Yhdessä sameassa kuvassa jotain korgia taitaa näkyä, mutta mitään selvää ei saa siitä.
Pitäähän minun idolini kiipparisetupit tietää :D
Joo
ozz3
07.09.2003 16:35:13
Aivan säälittävä show, HIM oli ihan ok kylläkin...
"Lyhýý-se-hee(r)" -Ace Ventura-
Makuupussimies
07.09.2003 16:45:22
Näin vaan Killerin ja Anssi Kelan esiintymiset, Killer taisi vetää playbackinä... Kitaristi ja basisti ihan kivasti käveli ilman piuhoja lavan etuosaan....
"It's better to burn out than to fade away" -Neil Young
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)